• Lid sinds 20 mei 2011

Kaagjesland

Reeuwijk

Kaagjesland

Reeuwijk

Bill Senden heeft nog geen foto toegevoegd

1. Bill Senden's profielfoto
    Bill Senden heeft een recensie geschreven voor Kaagjesland

Dinsdag 17 december hebben wij weer met drie personen heerlijk gegeten. Deze keer het 5 gangen verrassingsmenu met bijpassende wijnen. Het was een echt verrassingsmenu met heerlijke smaken, grote wijnen en een foutloze, vakkundige maar echt vriendelijke bediening. Ook met dieet wensen werd voor 100% rekening gehouden. Wij komen al vele jaren in Kaagjesland, het wordt er steeds beter en wij komen beslist weer terug naar dit bijzondere plekje, verscholen in de polder.
    Veel succes, bedankt en tot ziens.

2. Bill Senden's profielfoto
    Bill Senden heeft een recensie geschreven voor Cafetaria De Ballon

Kom hier geregeld, altijd vriendelijke bediening met een praatje. Goed assortiment. Producten altijd van goede kwaliteit en redelijk geprijsd. Een voorbeeld voor goede catering.

3. Bill Senden's profielfoto
    Bill Senden heeft een recensie geschreven voor Rose Garden
    Chinees-Indisch Gouda

Samen met mijn dochter voortreffelijk gegeten, vriendelijke bediening en een goede ambiance.
    Mijn dochter had gesneden eendeborst in een erg goede saus met goede, hete nassi goreng en ik had 8 grote gebakken garnalen, voortreffelijk beslag en een goede saus met bami. Grote porties afgesloten met een lekker kopje cappuchino. Alle reden om hier meer te komen.

4. Bill Senden's profielfoto
    Bill Senden heeft een recensie geschreven voor La Cantina di Pierino

Prima keuken, alles vers. Hebben hier met 3 personen goed Italiaans ( met een vleugje Siciliaans )gegeten.
    Bediening was erg vriendelijk.
    Inrichting is zoals een Cantina is, eenvoudig, wat terugkomt in de meer dan normale prijzen.
    Wij komen hier terug. Grazie e Arrivederci.

5. Bill Senden's profielfoto
    Bill Senden heeft een recensie geschreven voor De Lange Muur
    Chinees-Indisch Gouda

Ik was alleen, maar door de vriendelijke bediening voelde ik mij thuis. Het eten was erg goed, geserveerd op mooi porcelein en meer dan voldoende, goed bereid en heet geserveerd. Ik kom beslist terug.

6. Bill Senden's profielfoto
    Bill Senden heeft een recensie geschreven voor Kaagjesland

Weer heerlijk gegeten, deze keer het kreeftenmenu.

De amuses waren weer verrassend, gevolgd door de scharen van de kreeft, de kreeftensoep en de kreeften staart, een en ander prachtig gepresenteerd, super mals. Daarbij een goed gebalanceerd wijn arrangement, alles met een goede uitleg van onze gastvrouw. Tot besluit een goed dessert, koffie en huisgemaakte friandises. Kortom een heerlijke avond in het polderlandschap van Reeuwijk. Bedankt en tot ziens.