• Lid sinds 13 december 2019

1. 6,5

't Zusje

Uden
Nieuwe recensie

Bianca heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. Bianca's profielfoto
    Bianca heeft een recensie geschreven voor 't Zusje

Eten heerlijk.
    Bediening duurt heeeel lang tussen de rondes.
    Teveel vragen of we wilden drinken.

2. Bianca's profielfoto
    Bianca vindt de recensie door Robin van emmerik voor 't Zusje niet leuk

Vanavond met drie personen naar het zusje in Uden geweest. na een eerdere super ervaring weer terug!
    Heerlijke herten biefstuk als seizoentapa. Vlees heerlijk mals! Je kunt wel zien dat de koks goed zijn! De sfeer is knus en warm. De Service is uitstekend en het personeel erg vriendelijk en vrolijk! Kortom, een top avond gehad! We komen snel weer langs Zusje Uden!

1 positieve stem1 negatieve stem
  3. Bianca's profielfoto
    Bianca heeft gereageerd op een recensie van 't Zusje

Gisteren in het Zusje in Noordwijk gegeten met een groep van 20 personen.Ik had daarvoor wat negatieve ervaringen vernomen, maar wilde mijn eigen mening graag vormen.
    Het eten is heerlijk, mooi opgemaakt.Een groot pluspunt.De zaak ziet er gezellig en mooi uit.Helaas moesten we per ronde drie kwartier wachten voor ons bonnetje opgehaald wordt en we een volgende ronde konden bestellen.En duurde het heeeeel lang voor we de volgende ronde geserveerd kregen.
    Onbeperkt eten gaat zo dus niet op, want voor je maag vol is, is het al einde avond en ben je pas bij ronde vier ( 2 hapjes bestellen per keer) en heb je nog honger..Er werd tegen ons gezegd dat we pas een volgende ronde mochten bestellen voor ons bordje leeg was.Wel werd er om de kwartier gevraagd of we wilden drinken terwijl onze glazen nog vol zaten.De toetjes ronde was dan weer zeer snel en ik moet zeggen erg lekker.
    Jammer maar ik ga ondanks het lekkere eten niet meer bij het Zusje langs.Duurt te lang