• Lid sinds 26 augustus 2016

Het Tramstation

Erp

bevati heeft nog geen foto toegevoegd

1. bevati's profielfoto
    bevati heeft een recensie geschreven voor Het Tramstation
    Internationaal Erp

We zijn gisteren gaan eten via SocialDeal: Onbeperkt tafelen! Gelukkig een ruimte met airco, dat was wel fijn met 30 °C. Het ziet er gezellig uit, de toiletten zijn goed

Wij zijn om half 7 gekomen en zijn om 10 uur gefrustreerd gegaan.

Om 9 uur gaan zeggen dat we pas twee gerechtjes hadden gekregen en dat dat wel heel weinig was in de tijd dat we er waren. Na een kwartier kwam het 3e gerechtje met de mededeling dat ze het opgezocht had en dat we er vanaf 19.30 u waren (niet waar) en dat we nog buiten hadden gezeten!?!? Dat was ook niet waar, maar buiten zaten ze ook te eten?? Ook zei ze dat het een avondvullend programma was, maar dat moesten we blijkbaar zelf vullen, het werd niet met eten gevuld!!

De gerechten waren minuscuul, een garnalensalade in een dipsausschaaltje, mijn vork kon er niet eens in. Slappe sla met enkele garnaaltjes in een waterig sausje.
    De miniburger kwam tussen een broodje, hij was ongeveer een kwart van het oppervlak van het broodje!
    Ik had scampi's besteld en ik kreeg er wel 2! Blijkbaar vonden ze dat wat weinig en ik kreeg er 2 bij in een lekkere sweet chili saus. Daarna nog een keer besteld en toen kreeg ik we weer 2 maar dan in een heel andere romige saus?? Anderen hadden soep, deze was wel in een grote kop, de varkenshaas was ook een goede hoeveelheid.

Het personeel had totaal geen aandacht voor ons. Tussen de gerechtjes kwamen ze niet. We moesten zelf elke keer aangeven dat we iets te drinken wilden.

De smaak is soms goed en soms niet, het champignon-potje was meer een smakeloze ragout. De kok heeft nog nooit van garnering gehoord, het vlees kwam gewoon kaal op een bordje.

Ik raad af om hier te gaan eten.

2,8