• Lid sinds 11 januari 2012

Tjeerz

Nijmegen

Beufweetvaneten heeft nog geen foto toegevoegd

1. Beufweetvaneten's profielfoto
    Beufweetvaneten heeft een recensie geschreven voor Tjeerz
    Internationaal Nijmegen

Als afsluiter van een gezellig weekendje Nijmegen, op aanraden van mede recensenten hier terecht gekomen.

vol verwachting gereserveerd op zondag, het valt wel op dat ook op zondag er nog veel tafeltjes bezet zijn. Daar is een goede reden voor;
    Het eten is erg goed, vooraf genoten we van een trio van Zalm en de thaise soep.
    De trio van zalm was een feest voor het oog en zeker voor de grotere eter een echte aanrader. De soep was lekker pittig en zeer goed op smaak, zoals de ober al aangaf.
    Als hoofdgerecht genoten we van de surf en turf op thaise wijze en van de zalm, beide borden waren goed gevuld en de smaak was erg goed. Wat leuk is dat je niet een bak friet op je tafel geplempt krijgt maar goed doorbakken frites met schil. De salade moesten we helaas overslaan er kon niet meer in.

Nog even na tafeld met de twee eigenaren, het was inmiddels een uur of 10. heel gezellig allemaal. Ze gaan ook een lunch openen aan de overkant, we zijn benieuwd.
    Als we weer een keer in Nijmegen zijn, gaan we ons zeker weer laten verwennen in tjeerz.