• Lid sinds 22 september 2014

Hotel ARA

Zwijndrecht

Vrijenburg

Barendrecht

bertus heeft nog geen foto toegevoegd

1. bertus's profielfoto
    bertus heeft een recensie geschreven voor Vrijenburg

Hier met 4 personen gegeten. Waren hier eerder geweest en aan vrienden aanbevolen. Nu iets lagere waardering. Eten nog steeds goed, hoewel 2 van ons aten Tournedos, die niet mals was en met de botte messen nauwelijks soepel te snijden. Op ons verzoek kregen wij scherpere messen. Vinden het vervelend dat je om een karaf water moet vragen, in plaats van de a.h.w. opgedrongen flesjes water (pittige prijs) te moeten gebruiken. Het is namelijk duur genoeg. Een van ons had een vervelende ervaring bij een toiletbezoek, hoewel een schoon toilet ontbrak toiletpapier. Mede reden dat onze waarderingscijfers naar beneden zijn gesteld.

2. bertus's profielfoto
    bertus heeft een recensie geschreven voor Hotel ARA

Wil het hebben over het drinken van een kop koffie met appeltaart. Doen dit af en toe na een fietstochtje.

Sfeer goed, appeltaart goed, koffie goed. Laatst besteld, naast de koffie één appeltaart met slagroom, één appeltaart zonder slagroom, beide voorverwarmd. Komt in orde. Ober brengt in eerste instantie niet voorverwarmd, en twee keer slagroom. 3,50, zonder €. Niet zo erg maar wel slordig. Priis appeltaart met slagroom € 3,00, twee koffie € 4,50, totaal € 11,00. Niet om van wakker te liggen, maar toch vrij duur.