• Lid sinds 10 juni 2013

De Meidoorn

Rockanje

De Ballentent

Rotterdam

Bert heeft nog geen foto toegevoegd

1. Bert's profielfoto
    Bert heeft een recensie geschreven voor De Meidoorn

Vanavond hier gegeten en was weer fenomenaal, hertenbiefstuk voor mij en varkens medaillon met spek en brie voor mijn vrouw. Mooie borden en zoals eerder uitstekende kwaliteit! Echt hier staat iemand in de keuken met plezier te koken, wat aan de smaak en opmaak van de borden is te zien en te proeven, dit is echt het beste restaurant van Oostvoorne!!!

2. Bert's profielfoto
    Bert heeft een recensie geschreven voor Cuisine d'Amis

Vandaag hier geweest, en eigenlijk een domper! Bij binnenkomst staat er een ober achter de bar een beetje schaapachtig te kijken, welke vervolgens je niet welkom heet en geen jas aanpakt.
    Na wat onduidelijk bezig zijn aan de bar toch contact en komt deze overgeparfumeerde jongen toch naar de tafel waarna het toch zeer lastig blijkt om hier te eten?

Na druk overleg toch gelukt. Ik glas merlot welke zeer spaarzaam wordt ingeklotst, waarna onduidelijk of wij wel de dinerkaart konden inzien. Ribeye en eendenborst medium besteld en met frietjes. Geen keuze; we hadden liever gebakken aardappeltjes, maarja.

Ribeye bleek een paar voorgesneden stukjes vlees welke op de green egg gebakken zou zijn, maar met overduidelijke gas-smaak. Eendenborst half medium half rare en gedeelte well done? Frietje lekker maar erg miniem en om tweede minieme mandje moeten vragen. Personeel ging aan de bar eten en op de telefoontjes zitten kijken.

Al met al jammer.

6,3
  3. Bert's profielfoto
    Bert heeft een recensie geschreven voor De Ballentent

Bij binnenkomst door de dubbele deur viel direct de walgelijke rioollucht op, gegeten bal de ballentent met friet, volgens de kaart de lekkerste bal van Rotterdam? helaas heb ik hier een andere mening over, de bal leek klaar gemaakt in een stoomoven en was niet echt gebraden ook geen jus erbij de friet niet vers zelf gemaakt maar volgens de serveerster met trots verteld van Aviko?
    Verder geweldige sfeer, uiterst gezellig en vriendelijk personeel. De rioollucht gemeld maar volgens de ober kwam dit van buiten echter eenmaal weer buiten gekomen was de lucht weg!!

4. Bert's profielfoto
    Bert heeft een recensie geschreven voor Lotus
    Chinees-Indisch Brielle

Bert

Hier gegeten op zondag avond, eten goed bediening doet zijn kunstje met de droogijs potjes en komen wat verveeld over, ook bij het afrekenen geen boe of bah dus niet bedankt ofzo??
    gaat waarschijnlijk te goed.