• Lid sinds 8 december 2010

2. Seventh

Zevenbergen

Zindering

Utrecht

Bert Maas heeft nog geen foto toegevoegd

1. Bert Maas's profielfoto
    Bert Maas heeft een recensie geschreven voor Zindering

Heerlijk gegeten en gedronken. Speciale vermelding voor de uiterst vriendelijke ontvangst en bediening!

2. Bert Maas's profielfoto
    Bert Maas heeft een recensie geschreven voor Seventh

Donderdagavond samen met mijn twee dochters bij Seven gegeten. De kaart was net een dag vernieuwd, dus we hebben meteen een paar nieuwe gerechten uitgeprobeerd. De dames namen tapas voor 2 als voorgerecht (Tapas is zowel als voor- en hoofdgerecht te bestellen). Ik mocht meeproeven en het was uit de kunst! Je kon proeven dat alles vers was! Ik nam traditioneel de heerlijke vissoep, die zoals altijd weer rijk gevuld was met verse Hollandse garnalen. Als hoofdgerecht nam mijn oudste dochter spareribs, waar gelukkig wat van over bleef, zodat ik daar ook nog van kon genieten. De andere dochter en ik namen de kangoeroebiefstuk, die ook heel lekker was. Als nagerecht genoten we van chocolademousse, thee en koffie met amaretto. De bediening was ook weer perfect! De Chef/eigenaar informeerde nog wat wij van de nieuwe gerechten vonden, hij vond het fijn te horen dat het bij ons in de smaak viel! Opvallend voor een doordeweekse donderdagavond was de bomvolle zaak! We hoorden dat in de monumentale kelder ook nog een grote groep zat te eten. Blijkbaar weten steeds meer mensen dit uitstekende en betaalbare steakhouse te vinden!

3. Bert Maas's profielfoto
    Bert Maas heeft een recensie geschreven voor Tapasbar El Mundo

Na een gezellige middag met vrienden op een zonnig terras op de Neude zijn we op aanraden van onze dochter (studeert in Utrecht) naar El Mundo gegaan. De zaak gaat om 17.00 uur open, maar wij waren er al om 16.48 uur. Enkele personeelsleden die op het trottoir stonden, zeiden dat ze snel naar binnen gingen om zich om te kleden, zodat ze ons konden helpen. Wij mochten alvast een tafeltje uitzoeken. We zaten nog maar net en er kwam al een vriendelijke ober naar ons toe. Hij vertelde ons wat de mogelijkheden waren. Wij kozen voor een menu van 14,95 pp, inclusief een karaf wijn en brood. We kregen 14 verschillende tapasgerechten op tafel, allemaal even smakelijk! De gezellige sfeer en de vriendelijkheid en gastvrijheid van het personeel rechtvaardigt deze dikke 10!!!!

4. Bert Maas's profielfoto

Bewaar
    Bewaren in lijst Sluiten
  6. Bert Maas's profielfoto
    Bert Maas heeft een recensie geschreven voor Le Connaisseur

Met een groep van 15 personen hebben we hier gedineerd. Iedereen was bijzonder tevreden over de kwaliteit van het eten. Het personeel was erg vriendelijk en de gerechten stonden snel op tafel. Omdat we voor 18.00 uur bestelden was elk tweede menu voor de helft van de prijs. Lekker eten voor een klein prijsje! Absoluut voor herhaling vatbaar!

7. Bert Maas's profielfoto
    Bert Maas heeft een recensie geschreven voor Hook aan de Haven

Beste mensen,

Vanavond brachten we weer een bezoek aan uw restaurant. Het was weer geweldig! Het personeel is bijzonder vriendelijk, lege borden worden snel opgehaald, het eten was weer perfect! Niets op aan te merken. Mijn ouders van 81 en 76 brachten voor het eerst een bezoek aan "Hook" en ze waren meteen onder de indruk van de kwaliteit. Ik heb meteen op hun verzoek gereserveerd voor 05-01-2208, de verjaardag van mijn vader. Ik gun jullie een ongelooflijk succes met deze formule, want dat hebben jullie verdiend. BN/De Stem gaf jullie een 8, maar van ons krijgen jullie een dikke 10!!!! Wij blijven veel reclame voor "Hookaandehaven" maken!