2. Hachi

Beverwijk

Bert & Janneke heeft nog geen foto toegevoegd

1. Bert & Janneke's profielfoto
    Bert & Janneke heeft een recensie geschreven voor Stoer in de Beemster

Ik schrik van het lage cijfer dat Stoer heeft op deze site! Ik heb er nu 3x gegeten, elke keer heerlijk eten en goede, vriendelijke bediening. Voldoende eten, alles smaakt heerlijk en mijn moeder en mijn man hebben genoten van het verrassingsmenu.

Wel begrijp ik de reacties over de bedrijfsleider. Toen wij er waren, hadden mensen last van de tocht vanaf het terras, wat de bedrijfsleider probeerde op te lossen. Hij bedoelt het volgens mij allemaal goed en zoekt naar een oplossing, maar lijkt snel geïrriteerd te zijn en dat merk je in zijn manier van reageren richting klanten. We vonden het trouwens vreemd dat dat hij gewoon in spijkerbroek rondloopt.

2. Bert & Janneke's profielfoto
    Bert & Janneke heeft Restaurant de Waterakkers toegevoegd als favoriet restaurant

Restaurant de Waterakkers eetgelegenheid gesloten

• Nederlands
    Kerkweg 217 Heemskerk
  3. Bert & Janneke's profielfoto
    Bert & Janneke heeft een recensie geschreven voor Restaurant de Waterakkers

Wij eten hier regelmatig sinds we een zoontje hebben. Het restaurant is er echt op ingericht om met kinderen ontspannen uit eten te gaan en het feit dat veel andere gasten ook kinderen hebben draagt daar natuurlijk aan bij. De speelhoek biedt vermaak voor kinderen van 0 tot ca. 10 jaar en er is buiten ook een heerlijke grote speeltuin waar goed overzicht op is vanaf het terras.

Het eten is altijd erg lekker en de bediening is vriendelijk (ook tegen de kinderen). Wat we wel als tip willen meegeven is om iets meer aandacht te besteden aan de kindermenukaart. Momenteel staan er enkel poffertjes, pannenkoeken en patat op, echter geven wij ons zoontje liever geen zoete en/of vette hap. Dat gezegd hebbende, is het tot nu toe nooit een probleem geweest om voor hem een bordje gemengde groenten te bestellen. Ik denk echt dat het voor de gasten een meerwaarde is als er ook gezonde kindermaaltijden op de kaart staan.

4. Bert & Janneke's profielfoto
    Bert & Janneke heeft een recensie geschreven voor De Boekanier

We hebben hier gisteravond gegeten met ons zoontje van anderhalf en hadden dit restaurant uitgezocht omdat er een speelhoek zou zijn (gelezen in een van de recensies) en het mogelijk was om voor onze zoon kleine gerechten te bestellen anders dan alleen maar patat of pannenkoeken (wij proberen ons zoontje zo veel mogelijk smaken te laten leren kennen en niet vol te stoppen met vette of zoete rommel, en dat is in veel restaurants best lastig ondervinden wij helaas).

Het eten was goed, maar niet bijzonder. We hadden voor ons zoontje zalm besteld, maar we misten de groente daarbij. Ook bij onze gerechten werd er geen groente geserveerd (enkel een klein bakje rauwkost). Het was wel fijn dat ons zoontje zijn gerecht tegelijk kreeg met onze voorgerechten, overigens heeft hij ook heerlijk genoten van een deel van onze voorgerechten :).

Bij het reserveren heb ik gevraagd of we een tafeltje dicht bij de speelhoek konden krijgen. Maar bij een speelhoek hadden we ons toch wel iets anders voorgesteld dan slechts een kast met speelgoed naast een steile trap waarvan het hekje de helft van de tijd open stond. Onze zoon heeft zich wel goed vermaakt met de speeltjes, maar het was er duidelijk niet op ingericht om jonge kinderen zelfstandig hun gang te laten gaan.

De bediening was goed, we hebben een gezellige avond gehad, maar hadden hiervoor niet helemaal naar Zaandam (vanuit Heemskerk) hoeven komen.

6,7
  5. Bert & Janneke's profielfoto
    Bert & Janneke heeft een recensie geschreven voor De Jonghe Enkelingh

Na een wandeling in de buurt dit restaurant gevonden om wat te drinken en daarna een hapje te eten. Drinken en bitterballen waren lekker, maar er werd totaal niet opgelet of je drinken op was. Elke keer om moeten vragen of we nieuw drinken mochten of het zelf maar binnen gaan halen. Dan het avondeten. 13, 50 voor een voorgerecht is wel erg prijzig, maar de carpaccio smaakte prima. Het hoofdgerecht was varkenshaas sate. 1 stokje voor 20 euro was echt belachelijk! Vlees was wel lekker en patatjes ook. De salade zag er vies uit. We gaven aan dat de sate wel erg weinig was. Het antwoord was dat zij daar niet over ging en dat dat gewoon hun porties zijn... Als toetje vroeg ik of ze een dame blanche konden maken. Er stond immers ijs, slagroom en chocolade op de kaart. Maar het antwoord was nee. En het zou ook te druk zijn in de keuken... het restaurant was bijna leeg!! Al met al een flinke tegenvaller, de service is beneden alle peil en ook al ben ik geen grote eter, ik had gewoon nog trek na het eten.

4,5
  6. Bert & Janneke's profielfoto
    Bert & Janneke heeft een recensie geschreven voor Barbeque Castell

Wij hebben donderdagavond (19-01-2012) bij Castell gegeten, na een tip van een vriendin. We hadden gereserveerd, al zei de man aan de telefoon dat dit niet nodig was. Op de site staat dat ze vanaf 5 uur geopend zijn (op de deur trouwens ook) maar we konden pas vanaf 6 uur komen werd er gezegd.

Afijn, 6 uur, wij waren er. Jas werd netjes opgehangen, maar toen kregen we een plekje, een donker hoekje naast de toiletten, waar je tegen de schoorsteen aankijkt i.p.v. naar de open haard. En het hele restaurant was leeg! Wij gevraagd of we ergens anders konden zitten, nee alles was gereserveerd. Met veel moeite mochten we aan het andere uiteinde van de bank zitten, waar we tenminste licht hadden om de kaart te kunnen lezen en uitzicht hadden op de rest van het restaurant. Wel nog steeds zicht op de schoorsteen i.p.v. de open haard.

Broodje kruidenboter was erg lekker die we kregen. Met bestellen bleek dat het hoofdgerecht enkel het vlees is en het enige dat je erbij kan bestellen is een bordje sla en een gepofte aardappel. Niets anders te kiezen. Ik houd niet van gepofte aardappels, dus dan heb je gewoon pech. Het bordje sla die mijn vriend had gekozen vond ik ook niet echt de prijs waard. Al met al werd het nog best duur door alles los te moeten bestellen.

Het vlees zelf smaakte wel goed, vooral de spareribs waren erg lekker. Wel vonden we het erg lastig met een bord op schoot (een plank trouwens), want je kon je drinken niet pakken, die een meter voor je staat. Dus uiteindelijk de plank ook maar op het randje gezet en zo een beetje geprobeerd te eten, niet ideaal.

Geen enkele keer is iemand komen vragen of we nog iets wilden drinken of dat alles naar wens was, er is niet naar ons omgekeken.

Om deze reden hebben we dan ook het toetje overgeslagen, die zijn we bij de Mc gaan halen.

Toen we weg gingen, zaten er ongeveer 8 mensen in het restaurant... Hoezo konden we dan echt nergens anders zitten...? De hele bank was nog steeds leeg, dus ook de plekjes recht voor de open haard.

Wat was dit een teleurstelling, hier komen wij zeker nooit meer terug.

4,3

• Eetcafé
    Zeestraat 37 Beverwijk
  8. Bert & Janneke's profielfoto
    Bert & Janneke heeft een recensie geschreven voor De Gelaghkamer

Eén keer hier gegeten en verder al meerdere keren online besteld bij de Gelaghkamer. De varkenssaté is echt zo verukkelijk! De lekkerste die ik ooit heb gehad. Dit is dan ook het enige dat ik elke keer bestel hier en elke keer weer helemaal geweldig.

Toen we in het restaurant zelf zijn geweest bleek het een heel schattig klein restaurantje te zijn. Het eten was ook "live" erg goed. Enige nadeel was dat het eten al kwam toen we net ons broodje kruidenboter hadden gekregen en dus nog niet volledig toe waren aan het hoofdgerecht. Maar dat kan de pret niet drukken met zulk lekker eten!

Ga zo door!

9. Bert & Janneke's profielfoto
    Bert & Janneke heeft Snackbar De Notenbalk toegevoegd als favoriet restaurant
    € -
    • Snackbar
    Bachplein 3 Heemskerk
  10. Bert & Janneke's profielfoto
    Bert & Janneke heeft een recensie geschreven voor Snackbar De Notenbalk

Prima snackbar! Zit bij ons om de hoek, dus we komen er om het weekend zo'n beetje.

Smaakt altijd prima, goede knapperige patat, heerlijke kipcorns en berehap. Heel klantvriendelijk ook altijd, prima!

11. Bert & Janneke's profielfoto
    Bert & Janneke heeft El Mama toegevoegd als favoriet restaurant

El Mama eetgelegenheid gesloten

• Grill
    • Steakhouse
    Bachplein 5 Heemskerk
  12. Bert & Janneke's profielfoto
    Bert & Janneke heeft een recensie geschreven voor El Mama

Wij komen regelmatig een broodje shoarma halen bij El mama. Het smaakt altijd heerlijk. Altijd aardig en netjes, hoe moeilijk het misschien ook is voor de 2 zoons die het nu samen runnen.

Wij hebben het nog nooit laten bezorgen omdat we vlakbij wonen, maar echt, het smaakt super, je krijgt veel shoarma en heel klantvriendelijk!

13. Bert & Janneke's profielfoto

Bij de Buurvrouw eetgelegenheid gesloten

• Steakhouse
    Communicatieweg 4d Heemskerk
  15. Bert & Janneke's profielfoto
    Bert & Janneke heeft Restaurant Klein Zwitserland toegevoegd als favoriet restaurant
    • Nederlands
    Julianaplein 53 Wijk aan Zee
  16. Bert & Janneke's profielfoto
    Bert & Janneke heeft een recensie geschreven voor Restaurant Klein Zwitserland

Wij gaan regelmatig een hapje eten in de buurt en blijven toch elke keer terugkomen bij Klein Zwitserland. Het eten is altijd erg lekker en altijd ruim voldoende qua hoeveelheid. Aanraders zijn de varkenshaas, de hangende satéspies en de spare-ribs. Heerlijk!

Als toetje vraag ik vaak om een Dame Blanche, aangezien dat mijn lievelingstoetje is en krijg altijd weer een prachtig opgemaakte Dame Blanche, elke keer heel anders, maar altijd heerlijk.

Als het erg druk is, moet je soms wel vrij lang wachten, maar ach, als ik ergens een hapje ga eten heb ik over het algemeen alle tijd, dus dat is niet zo erg. Lekker kletsen en tijd voor elkaar!