• Lid sinds 27 september 2014

Alexandros

Wageningen

Alexandros

Wageningen

bernadinadegroot@hotmail.com heeft nog geen foto toegevoegd

1. bernadinadegroot@hotmail.com's profielfoto
    bernadinadegroot@hotmail.com heeft een recensie geschreven voor Alexandros

We hebben heerlijk gegeten, wat een lieve gastvrouw werkt daar, alles kon niets was te gek! Een aanrader; gehaktballetjes in tomatensaus, zijn heerlijk! Wij komen zeker snel terug!

2. bernadinadegroot@hotmail.com's profielfoto
    bernadinadegroot@hotmail.com heeft een recensie geschreven voor Alexandros

Wij zijn vorige week (19-09-2014) wezen eten bij Alexandros. Na eerdere reacties behoorlijk geschrokken maar via groupon het toch geprobeerd. Mijn man en ik waren direct onder de indruk van het restaurant zelf. Het is er erg mooi en straalt warmte uit. We werden hartelijk ontvangen, we hadden al snel de menukaarten gekregen en een drankje gekregen met uiteraard een gratis ouzo erbij. Wij hebben aangegeven dat we ons jubileum kwamen vieren waarop we hartelijk werden gefeliciteerd. Op ons verzoek hebben ze wat tijd gelaten tussen de gangen. Het eten was lekker, goed op smaak en voldoende om helemaal prop vol te zitten. Van alles wat ik hiervoor gelezen heb aan klachten heb ik dus niets gemerkt. Wel erg jammer dat het mensen afschrikt voor niets (persoonlijke mening). Wij gaan zeker terug! En we hebben er nu al zin in!