• Lid sinds 20 juli 2016

2. Bistro Fred

Joure
  3. Groote Wielen

Leeuwarden

Berber heeft nog geen foto toegevoegd

1. Berber's profielfoto
    Berber vindt de recensie door Alwin Fokke voor Groote Wielen niet leuk

Alwin Fokke

Goedemorgen dames en heren.
    Goh wat een mooie locatie, en wat een vriendelijk ontvangst als je daar wat te bespreken heb. Zo hebben wij een aantal weken geleden de locatie bezocht en we werden er redelijk vriendelijk ontvangen. We kregen een rondleiding want we gingen onze bruiloft daar vieren met onze gasten.
    Na de rondleiding kregen we wat te drinken en zaten even te genieten op het terras.
    We hebben de datum besproken en het tijdstip wanneer we met onze gasten aankomen. Dat was geen probleem alles zou geregeld worden.
    Maar dan! Bij aankomst stond zoals besproken netjes de tafel buiten. De ober kwam drinken opnemen en dat werd netjes geserveerd. Toen het wat kouder buiten werd besloten wij om naar binnen te gaan en we vroegen aan de bediening of dat mogelijk is, geen probleem de tafel staat klaar.
    Onze gasten die hebben het eten besteld en alles word geregeld, naar een 1, 5 uur helaas nog geen eten alleen maar drinken, kortom ik ben naar de ober toegelopen en gevraagd wanneer we het eten konden verwachten, toen een meest vriendelijk dame ( ahum ) zei dat ik terug moest gaan naar mijn tafel en me er niet mee moest bemoeien en gewoon moet wachten begon bij mij toch wel wat vragen op te spelen.
    Ik ging hier even wat dieper op in, waar slaat dit op? Ik stel toch gewoon een vraag? Kwam de vriendelijke dame ( ahum ) met een antwoord " als het je niet bevalt ROT je maar op " ja ja erg netjes allemaal.
    Uiteindelijk kwam de kok aan onze tafel, ooohhh die stond daar te blazen met consumptie, en ik werd ervan beschuldigd dat ik zijn personeel uit had gescholden en deze dame stond te huilen in de keuken.
    Ik met de eigenaar tevens de kok naar de keuken, bij aankomst in de keuken was mijn vraag aan de dame heb ik jou uitgescholden? Nee hoor… ik kijk de eigenaar aan met grote ogen… ja zei deze beste man ik zeg wel eens wat! We werken hier zo hard.
    Personeel wat daar rond loopt is zo vriendelijk dat ze mijn vrouw en vader en onze overige gasten behoorlijk af blaften en een zeer grote mond opzetten.
    Toen naar ruim 2 uur kwam er eten op tafel, nou het vlees was zeer droog en een van onze gasten kreeg een leeg bord geserveerd. Ja wat moeten wij met een leeg bord, toen we ook toch maar wat drinken gingen bestellen duurde dit ook weer ruimschoots 45 min, meerdere keren werden we vergeten, daar zit je dan met al je gasten en je bruiloft te vieren. Je schaamt je rot wat een slecht bedrijf. Er waren mensen die hadden bloemen gestuurd naar dit restaurant, dat wisten we gelukkig want we voelden de bui al hangen.
    Toen we vroegen waar de bloemen zijn och ik zal even kijken, het is dat we er zelf om vroegen anders hadden we de bloemen niet gekregen.
    Ja uiteindelijk klopte de rekening wel de eigenaar tevens wederom de kok heeft zich niet meer laten zien of horen, maar kon duidelijk de werkdruk niet aan en zelf liep er een dame huilend te bedienen want die schaamde zich rot hoe het personeel en haar werkgever tekeer ging tegen ons.
    Ze beide haar excuses aan namens haar werkgever en haar collega's.
    Toen wij het restaurant gingen verlaten werd mijn vrouw en vader en enkele andere gasten nog even behoorlijk afgesnauwd.
    Wij zijn klaar met dit restaurant en we raden daarom ook iedereen af om hier niet te gaan eten.
    Restaurant grote Wielen bedankt voor deze onvergetelijke avond en tot horens.
    Fam Fokke.

2. Berber's profielfoto
    Berber heeft gereageerd op een recensie van Groote Wielen

Wat een belachelijk verhaal zeg! Ik kom regelmatig bij de Grote Wielen en heb alleen maar goede ervaringen hier. Als er iets is kun je dit toch gewoon bespreken. Het zijn allemaal ervaren mensen in de bediening en de eigenaar is een hele aardige man. Lekker makkelijk om je frustraties op zo’n manier te uiten.

3. Berber's profielfoto
    Bewaar
    Bewaren in lijst Sluiten
  4. Berber's profielfoto
    Berber heeft een recensie geschreven voor Bistro Fred

Super goed eten en leuke bediening. Wij komen hier regelmatig lunchen en dineren. Een echte aanrader!! Wij zijn en blijven fan van dit restaurant.

5. Berber's profielfoto
    Berber heeft Bistro Fred toegevoegd als favoriet restaurant