• Lid sinds 28 december 2011

Brasserie Dockyards

Rotterdam

Misto

Gorinchem

Bente heeft nog geen foto toegevoegd

1. Bente's profielfoto
    Bente heeft een recensie geschreven voor Da Vinci

Ik heb hier gegeten met een vriendin zaterdagavond. Heeeerlijk gegeten, het brood met kruidenboter, zelf gebakken was heerlijk warm. Pizza en hoofdgerecht met kalfsvlees, salie en parmaham was overheerlijk. Ijs was prima! Uiteindelijk 26 pp afgerekend. Top eten! Ik heb marketing/sales gestudeerd en als tip kan ik meegegeven om de kaart te professionaliseren, geen geplastificeerde. En het interieur te moderniseren, het eten verdient het!

2. Bente's profielfoto
    Bente heeft een recensie geschreven voor Brasserie Dockyards

Gegeten met een vriendin op vrijdagavond. Wij waren naast 2 andere stelletjes de enige gasten waardoor het erg leeg was, jammer voor de sfeer natuurlijk. De bediening was netjes en het eten erg goed! Jammer dat het barpersoneel en wat vaste bar-hangers erg uitgelaten waren waardoor daar alle aandacht op werd gevestigd.. jammer!

3. Bente's profielfoto
    Bente heeft een recensie geschreven voor Restaurant Diyar

Goed gegeten via vakantieveilingen, was heerlijk! De gangen komen wel redelijk snel achter elkaar en het meubilair mag wel wat moderner maar het eten is qua prijs kwaliteit erg goed! De linzensoep is erg goed, het gehakt van de grill met tomaat, brood en roomsaus is erg lekker, ook de baklava is erg goed!

4. Bente's profielfoto
    Bente heeft een recensie geschreven voor De Zevensprong

Bente

Speciaal naar toe gegaan voor de pizza. Er stond een bord buiten met 'pizza met verse ingrediënten'. Ik kreeg een pizza hawai, zonder verse ananas, zonder verse ham (vierkantjes rubber, je kent het wel) en met een dikke laag kaas. Niet waardig wat er buiten op het bord staat! Hier dus geen pizza halen als je een lekkere verse pizza wil (of het bord weghalen). Verder goede bediening en vast prima cafetaria eten!

5. Bente's profielfoto
    Bente heeft een recensie geschreven voor Misto

Ontzettend goed gegeten (lunch), het is jammer dat de locatie niet bij het plein is, echt een top aanrader!