1. Het Witte Schip

Zoutelande

Benjamin heeft nog geen foto toegevoegd

1. Benjamin's profielfoto
    Bewaar
    Bewaren in lijst Sluiten
  2. Benjamin's profielfoto
    Benjamin vindt de recensie door Anna voor Het Witte Schip leuk

Super lecker gegessen. Hier stimmt einfach alles. Freundliches auch deutsch sprechendes Personal und eine super Köchin die ihr Handwerk versteht. Wir kommen immer gerne ins Witte Schip.

3. Benjamin's profielfoto
    Benjamin vindt de recensie door iskpat voor Het Witte Schip leuk

Bijna elke zondag lekker eten met familie. De vriendelijke bediening en personeel.

4. Benjamin's profielfoto
    Benjamin vindt de recensie door Mareijke voor Het Witte Schip leuk

Vriendelijke en vlotte bediening, heel vriendelijk personeel. Heel lekker eten.
    Hier komen we zekker nog terug. Schnitzel en frietjes echt heerlijk.
    Gezellig restaurant.
    Aanrader: Rover Schnitzel

5. Benjamin's profielfoto
    Benjamin vindt de recensie door De Vries voor Het Witte Schip leuk

Met z'n vieren heerlijk gegeten op 15 september. Vlotte en zeer vriendelijke bediening die ongevraagd met een kinderstoel voor onze kleine kwam. Zowel de verse vis als de schnitzels zijn aanraders. De frieten waren heerlijk en niet van die slappe dingen die vaak geserveerd worden. Kortom een echte aanrader! Wij komen zeker gauw terug.
    Familie De Vries.

6. Benjamin's profielfoto
    Benjamin vindt de recensie door Aurelija voor Het Witte Schip leuk

Wij hebben hier gegeten en het was heerlijk. De vriendelijke bediening, het goede eten,
    de heerlijke wijn, gewoon fantastisch! Het eten is van zeer goede kwaliteit en alles klopt. Wij komen gegarandeerd terug, om de rest van de kaart te verkennen.

7. Benjamin's profielfoto
    Benjamin vindt de recensie door hja kok voor Het Witte Schip leuk

Zondagmiddag hebben wij hier gegeten via smart deal. Twee menu's voor € 15,95. Je vraagt je af wat heeft men hiervoor te bieden? De slibtongetjes en het pastamenu met zalm was voortreffelijk en een fatsoenlijke portie moet ik zeggen. Chapeau voor de kok en de bediening want die was ook voortreffelijk. Des te meer een reden om hier terug te komen zonder de voucher.

8. Benjamin's profielfoto
    Benjamin vindt de recensie door maantye voor Het Witte Schip leuk

Een leuk dagje weggeweest , lekker gegeten voor een goede prijs. Zoals altijd daar.

Groetjes Mike&Maantye

9. Benjamin's profielfoto
    Benjamin vindt de recensie door Wouters voor Het Witte Schip leuk

Dit restaurant is gewoon top! Bijzonder geraffineerde keuken met vindingrijke toetsen. Een aangename belevenis. Attente en stijlvolle bediening. Als aandachtpunt: nogal gehorig.

10. Matheus Hermsdorff

Dit is gewoon een heerlijk knus, gezellig en vooral niet benepen plek voor een goede maaltijd, een lekkere pint en een gezellige babbel met het personeel.

11. Benjamin's profielfoto
    Benjamin heeft gereageerd op een recensie van Het Witte Schip

Beste S. van Pelt,

bedankt voor de recensie.
    Het klopt, ik ben de eigenaar. Dus de man die u bedient heeft is van Duitse origine.
    Ik weet dat mijn Nederlands nog niet perfect is maar ik weet zeker dat ik tegen uw geen Duits gesproken heb toen ik uw bedient heb.
    Het spijt mij erg dat ik in de drukte op deze dag u slechts 2 ballen in plaats van 6 ballen gegeven heb.
    Helaas gebeurt het ook heel vaak dat op zulke drukke dagen de buis van de laatste baan bij de midgetgolf vol zit met stenen.
    Ik heb u groep bij de laatste hole gezien en onze huismeester gevraagd u te helpen.
    Daarom heeft hij de water in de buis laten stromen. Als wij de water in de buis gieten komen meestal alle stenen en ballen die vast zitten eruit.
    Ik heb in de afgelopen dagen veel zitten nadenken waarom u mijn service als zo slecht beoordeelt ?
    Daarom ben ik blij met uw reactie en hoop naar aanleiding daarvan mijn service nog te verbeteren.

Met vriendelijke groeten,

B. Jakob