• Lid sinds 29 december 2011

Utrecht
  2. -

De Roskam

Nunspeet

Ben Verheul heeft nog geen foto toegevoegd

1. Ben Verheul's profielfoto
    Ben Verheul heeft een recensie geschreven voor De Roskam

Matig, een herbergier met weinig of geen belangstelling voor de klant, drankje kwam redelijk snel.
    Broodje besteld, op de kaart staat dat dat 10 minuten duurt, meer dan een half uur gewacht. Tosti koud, broodje gezond, niet meer dan redelijk. Tostiham en laffe kaas, echter wel warm, inclusief het eitje.
    Bij het afrekenen heeft het gesmaakt, niet gevraagd. Rekening: 13,75 euro, redelijk, geen fooi, dat verdiende de voornoemde herbergier ook niet. Er mocht wel eens schoongemaakt worden, het rook er erg sterk naar rook!! Tot ziens.
    Denk het niet, dit etablissement kan ik niemand aanbevelen en ik kom er zeker nooit meer terug!

2. Ben Verheul's profielfoto
    Ben Verheul heeft een recensie geschreven voor Lemonia - De Nieuwe Griek

Van onze kinderen een avond aangeboden om zoals wij al jaren gewend zijn, om in Spanje tapas te eten.
    Nu dus op naar Lemonia, is bij ons om de hoek, dus kunnen we er lopend naar toe.
    Onze ervaring, een stel van 63 jaar dat echt wel wat gewend is, koken zelf op niveau.
    Uiterst teleurstellend, afgaande op de recencies moet Lemonia als vernieuwende Griek toch wel iets bijzonders zijn.
    Het gebodene, niet navenant, de warme hapjes, met nadruk op hapjes, uiterst summier, en de warme gerechtjes, koud en niet op een warm bordje, toch niet teveel gevraagd, maar toch.
    Bij thuiskomst, nog maar een klein hapje gegeten.
    Kortom als dit de nieuwe Griek moet zijn, dan bedank ik voor de eer.
    PS, Onze kinderen weten hier niets van, wij vonden het te genant voor woorden.
    Spiros moet zich echt eens achter de oren gaan krabben, wij komen hier nooit weer.