• Lid sinds 2 april 2013

Ben & Marijke heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. Ben & Marijke's profielfoto
    Ben & Marijke heeft een recensie geschreven voor De Gouden Oceaan

Vriendelijke ontvangst waarbij onze jassen werden aangenomen en vervolgens werden we begeleid naar onze tafel. Drankjes werden opgenomen en we keken wat rond. Klassieke inrichting, zoals wel meer Chinees restaurants van de jaren 70, maar wel netjes en geordend. Omdat het weekend was,vanaf vrijdag is er lopend buffet, werd gekozen voor het zeer voordelige lopend buffet. Vooral als er op dat moment wat gezelschappen hebben gereserveerd is er redelijk wat keus, voornamelijk gerechten van de afhaalchinees maar ook enkele wat speciale gerechten en er werd constant bijgevuld. Buikje vol en koffie en thee toe en een rekening van onder de 15 euro p.p. Wij zullen beslist nog een keer terug komen. Ook is de zaak aanbevelingswaardig voor een snelle hap en geen lange wachtrijen bij het buffet.

2. Ben & Marijke's profielfoto
    Ben & Marijke heeft een recensie geschreven voor Indian Tandoori & Curry

Een schatkist van specerijen. Lekker Indiaas eten met heel goede smaak. Alles is lekker vers bereid heerlijk authentiek Indiaas eten. Service is vlot, aardig en ook erg behulpzaam. Wij werden door een heel vriendelijke jonge dame geholpen. Samen een heel goede keuze gemaakt. Zelf koos ik de Chili Chicken met een mooie romige saus, zeker niet te heet. Mijn vriendin nam de ChickenTikka Masala met een heerlijk rijke, best pittige saus. Daarbij werd smakelijke Pulau Rice geserveerd. We hebben heel lekker gegeten!! Wij komen zeker vaker langs. Een aanrader!!!

3. Ben & Marijke's profielfoto
    Ben & Marijke heeft een recensie geschreven voor De Nieuwe Chinese Muur

Wauw wat een mooi en sfeervol restaurant. Toen we het restaurant binnen kwamen waren we aangenaam verrast door de charmante entourage. Een van mijn favoriete restaurants. De eigenaar is een echte gastheer, je voelt je welkom. Personeel is super vriendelijk en attent. Gerechten zijn verrukkelijk, complimenten voor het 3 gangen Voorjaarsmenu, heerlijke combinatie van smaken. De wijnen zijn ook super. Een aanrader voor iedereen die van de verfijnde Aziatische keuken houdt. Een toprestaurant.

4. Ben & Marijke's profielfoto
    Ben & Marijke heeft een recensie geschreven voor Zeus
    Grieks Gouda

Afgelopen donderdagavond bij Grieks restaurant Zeus aan de Wijdstraat een tafeltje gereserveerd. Wederom een gezellige lekkere culinaire avond beleefd. Vanaf de ontvangst voel je je hier gast. Wij gingen deze keer voor de uitgebreide Zorba schotel, met o.a. heerlijke gevulde Bifteki, Moussaka, een rosé gegrilde Souflaki, Varkensfilet, Gyros, Tzatziki, Friet en een frisse Salade. Daarbij een karafje mooie rode huiswijn. Wat was het allemaal heerlijk.
    Onze complimenten, Ben en Marijke.

5. Ben & Marijke's profielfoto
    Ben & Marijke heeft een recensie geschreven voor Zeus
    Grieks Gouda

Na lange tijd weer eens hier gegeten. De vorige eigenaar, toen nog Grieks restaurant Delphi deed het niet zo goed. Gelukkig doen de nieuwe eigenaren van restaurant Zeus het veel beter. Wat een mooi sfeervol restaurant is het geworden. Goede gezellige bediening met oog voor de klant. Wij hebben heerlijk genoten van de echt Griekse gerechten, bereid door echte Griekse koks. Dit is zoals het moet zijn. Onze complimenten. Ben & Marijke.

6. Ben & Marijke's profielfoto
    Ben & Marijke heeft een recensie geschreven voor De Nieuwe Chinese Muur

Afgelopen zondagavond bij De Nieuwe Chinese Muur aan de Bergse Dorpsstraat heerlijk gegeten. Bij binnenkomst worden we hartelijk welkom geheten en konden plaats nemen aan een van de tafeltjes in het gezellige restaurant. De eigenaar is een echte gastheer, je voelt je welkom. Personeel is super vriendelijk en attent. De gerechten zijn verrukkelijk, complimenten voor het 3 gangen Wintermenu, heerlijke combinatie van smaken. Alles zeer verfijnd en prachtig opgemaakt. Een aanrader voor iedereen die van de verfijnde aziatische keuken houdt. Dit restaurant staat hoog op mijn lijstje. Prijs/kwaliteit verhouding is uitstekend. Wacht maar niet te lang.

7. Ben & Marijke's profielfoto
    Ben & Marijke vindt de recensie door Bert Vermeer voor Ramblas leuk

Bert Vermeer

Voor de zoveelste keer heerlijk gegeten, goede service in een leuke ontspannen sfeer, gewoon een TOPTENT👍🏼

8. Ben & Marijke's profielfoto
    Ben & Marijke vindt de recensie door Giny Potiek voor Ramblas leuk

Giny Potiek

Altijd heerlijk om daar te eten, vooral de onbeperkte tapas, dit is onze grootste hit.
    De Aioli is altijd heerlijk, vriendelijk personeel en de kok komt af en toe een praatje maken.
    Altjid mogelijk om iets aan te passen qua eten.

9. Ben & Marijke's profielfoto
    Ben & Marijke vindt de recensie door Ten have Arnold voor Ramblas leuk

Ten have Arnold

Altijd gezellige vriendelijke sfeer. En top kok in de keuken.

10. Ben & Marijke's profielfoto
    Ben & Marijke vindt de recensie door Toos en Rob voor Ramblas leuk

Toos en Rob

Het was als van ouds heerlijk, gezellig en goede service. Wij zijn op kerstavond geweest en ondanks dat het druk was, was de kwaliteit goed.

11. Ben & Marijke's profielfoto
    Ben & Marijke vindt de recensie door Willems voor Ramblas leuk
    Spaans Zeist

We komen er vaker het eten is altijd uitstekend. De sfeer ook. Een echte aanrader.

12. Ben & Marijke's profielfoto
    Ben & Marijke vindt de recensie door Hans van Otterloo voor Ramblas leuk

Hans van Otterloo

Wederom hebben mijn vrouw en ik weer lekker gegeten in Ramblas. De medewerkers zijn vriendelijk en ontspannen. Het bestellen ging snel en er werd snel opgediend terwijl het best druk was. Het eten smaakte weer prima en wij zijn best wel kieskeurig wat smaakt betreft. De prijzen zijn vriendelijk. Al met al een aanrader voor iedereen.

13. Ben & Marijke's profielfoto
    Ben & Marijke vindt de recensie door Angelique voor Ramblas leuk
    Spaans Zeist

Heerlijk eten leuke sfeer, leuke prijs echt aanrader.

14. Ben & Marijke's profielfoto
    Ben & Marijke vindt de recensie door Peter Taai voor Ramblas leuk

Peter Taai

We komen hier al enkele jaren graag eten. Een relaxte sfeer, leuke bediening ook de uitbater komt even belangstellend langs. Het eten is en blijft hier goed en divers vandaar dat we hier al ervaring hebben.

15. Ben & Marijke's profielfoto
    Ben & Marijke vindt de recensie door Yvonne voor Ramblas leuk
    Spaans Zeist

Heerlijk gegeten. Diverse hapjes geproefd. Zowel koude als warme gerechten. Aanrader.

16. Ben & Marijke's profielfoto
    Ben & Marijke vindt de recensie door Jeffrey voor Ramblas leuk
    Spaans Zeist

Heerlijk gegeten, echt waar voor je geld! Vriendelijke bediening en voldoende variëteit.

17. Ben & Marijke's profielfoto
    Ben & Marijke vindt de recensie door Laeremans voor Ramblas leuk
    Spaans Zeist

Superlekkere tapa’s en al het personeel is buitengewoon vriendelijk! Een aanrader.

18. Ben & Marijke's profielfoto
    Ben & Marijke vindt de recensie door Michael voor Ramblas leuk

We waren met een groep van 8 man en we hebben heerlijk genoten van de tapas,
    Ze hebben sinds kort de optie om ook zelf onbeperkt tapas tekiezen voorheen werdt dit door de chef kok gedaan, de vrije keuze is echt een must voor dit geweldige restaurant,
    We hadden ook een jarige op die dag,
    En dit werd op een super leuke manier gevierd zowel door het personeel en eigenaar,
    Kort om super leuk restaurant met de beste tapas.
    Dank u voor de geweldige avond.
    Groetjes ons.

19. Ben & Marijke's profielfoto
    Ben & Marijke vindt de recensie door Willem voor Ramblas leuk
    Spaans Zeist

De eerste keer bij Ramblas en zeker niet de laatste. Tapas zoals Tapas moet zijn. Hoewel… de porties van de kipfilet en de ossenhaas mogen best iets kleiner want je houdt geen vingers meer over. Vriendelijk personeel, vlotte bediening en gevarieerd aanbod.

20. Ben & Marijke's profielfoto
    Ben & Marijke vindt de recensie door M. Jansen voor Ramblas leuk
    Spaans Zeist

Vorig weekend wederom heerlijk gegeten! Is en blijft toch ons favoriete restaurant. Maar goed dat deze niet in onze woonplaats is gevestigd, anders zouden we er elke week zitten. ;-) 1 jongen van de bediening springt erboven uit. Hij werkt er al vanaf de eerste dag dat we daar komen. Altijd even vriendelijk, niks is teveel! Een echte topper! ook de eigenaar is top, komt altijd even vragen of alles naar wens is. Verheug me nu al op een volgend bezoek. :-)

21. Ben & Marijke's profielfoto
    Ben & Marijke vindt de recensie door Van der meer voor Ramblas leuk

Van der meer

Samen met mijn zoon en vrouw gisteren gedineerd. Service uitstekend. Rib eye en spareibs besteld, heerlijk naar smaak gekruid. Eten was lekker vers, en volop keuze gevarieerd. Zeker de moeite om weer te komen. Vaste klant erbij!

22. Ben & Marijke's profielfoto
    Ben & Marijke vindt de recensie door Michiel van Diggelen voor Ramblas leuk

Michiel van Diggelen

Heerlijk gegeten. De bediening staat in een wip bij je om te vragen of te leveren. Het eten is vers, op de juiste temperatuur, goed gekruid en er is volop keuze. We genieten altijd bij Ramblas!

23. Ben & Marijke's profielfoto
    Ben & Marijke vindt de recensie door Jo voor Ramblas leuk
    Spaans Zeist

Heerlijk gegeten. Vlotte bediening. Genoeg keus. Goede sfeer.
    Aanrader!

24. Ben & Marijke's profielfoto
    Ben & Marijke vindt de recensie door Jeroen Raasing voor Ramblas leuk

Jeroen Raasing

Super heerlijk gegeten en wat een vriendelijk personeel, echt een aanrader!

25. Ben & Marijke's profielfoto
    Spaans Zeist

Afgelopen woensdagavond met familie via Eet nu een tafel voor zes in het restaurant Ramblas gereserveerd om een verjaardag te vieren. Er werd keurig een bevestiging gestuurd zodat je nooit voor verassingen komt te staan. Mijn partner en ik zijn bekend met de hoge kwaliteit van dit gezellige Spaanse restaurant. Ook dit keer was de ontvangst perfect. Al het eten was even lekker en smakelijk. Bij het serveren van de koffie werd de muziek gewisseld met een "lang zal ze leven" melodie en kwam het personeel en de eigenaar geheel op eigen initiatief met een dessert met vuurwerk en "gefeliciteerd" geschreven in de cacao poeder. Voor ons is dit het beste Spaanse restaurant waar we ooit zijn geweest.

26. Ben & Marijke's profielfoto
    Spaans Zeist

He-le-maal top!! Klasse!! Dit geldt voor zowel het eten, service als het decor! Bij aankomst werden wij vriendelijk ontvangen. Gelukkig hadden wij een tafeltje gereserveerd, want zowel beneden als boven in de zaak zat het helemaal vol. Wij kozen voor het Tapas verrassing assortiment: 10 koude en 8 warme gerechten en deze waren werkelijk om van te smullen! Onder meer de ossenhaas en vooral de spareribs waren van uitzonderlijke kwaliteit. Zo heerlijk van smaak en zo mals, dat het vlees van het bot viel. Beter heb ik ze nog nooit gegeten. Ook de nagerechten waren uitstekend. Het decor en de muziekachtergrond ondersteunden het aantrekkelijk karakter. Daarbuiten is de service erg voorbeeldig te noemen! De prijs/kwaliteit verhouding is eveneens goed! De toiletten waren schoon. Dit restaurant heeft onze hoge verwachtingen absoluut waargemaakt! En wellicht ook overtroffen! Dit is werkelijk een aanrader. Ik ga dit restaurant ook bij mijn collega's en vrienden aanraden! Tot de volgende keer!

27. Ben & Marijke's profielfoto
    Spaans Zeist

Zondagavond met z'n vieren weer eens bij Ramblas gegeten. Als wij in de buurt zijn, doen wij deze gezellige zaak met een heel goede prijs-kwaliteit aan.

We mochten kiezen of we in het voorste of bovenste gedeelte van het restaurant wilden zitten en we hebben voor het bovenste gedeelte gekozen, omdat het daar enorm gezellig en sfeervol is. We hebben ons laten verrassen door voor het Tapas Assortiment te kiezen.

Vooraf heerlijk ovenvers brood met Aioli, daarna de 10 koude tapas gerechten die stuk voor stuk heerlijk smaakten, met als klap op de vuurpijl de warme tapas met de heerlijk gegrilde ossenhaas. En als je van spare ribs houdt, móet je een keertje bij Ramblas zijn geweest. Verse producten en echt alles wordt zelf gemaakt. De bediening is aardig en attent.

Al met al een top avond gehad. Wij komen hier zeker nog vaker! Ben & Marijke.

28. Ben & Marijke's profielfoto
    Spaans Zeist

Vorige week werd Marijke door een van haar vriendinnen met echtgenoot uitgenodigd om een hapje te gaan eten en ik mocht mee.
    Nu is het Spaans restaurant Ramblas voor ons niet echt in de buurt, maar voor heel lekker eten, vlotte bediening en een goede prijs-kwaliteit hebben wij wel wat over.
    Bij binnenkomst werden we vriendelijk welkom geheten en naar een mooi plekje aan het raam begeleid.
    We begonnen vooraf met een huis gemaakte Sangria, een licht zoete sprankelende rode wijn met heerlijk vers fruit. De Sangria smaakte prima.
    We hebben ons laten verrassen door voor het Tapas Assortiment te kiezen. Voor dit geld zoveel keuze is opmerkelijk.
    Vooraf lekker vers warm brood met heerlijke aioli saus werd op tafel gezet. Daarna de 10 koude tapas gerechten, die stuk voor stuk heerlijk smaakten. Met als klap op de vuurpijl de 8 warme tapas met de heerlijk gegrilde Ossenhaas. En als je van Spare Ribs houdt, móet je een keertje bij Ramblas zijn geweest, oh oh oh wat lekker: tot op het bot heerlijk zacht gegaard. Daarnaast ook wat kiphaasjes, die zeer smakelijk waren, ook weer lekker zacht gegaard. Dit keer werd daar prima Patatas bravas (gefrituurde aardappelstukjes) met een pittige saus bij geserveerd.
    Het was een bijzondere avond. Ten eerste de uitnodiging van vrienden (nog heel hartelijk dank!). Ten tweede de vriendelijke bediening. Ten derde allemaal heerlijke gerechten.
    Sorry als het woord heerlijk wat vaker voorkomt, maar tja dat was nu eenmaal zo.
    Dus ook dank aan de kok. Het is natuurlijk super met zo'n fijne keuken.
    Het personeel was zeer attent, netjes in afruimen en vriendelijk bij vertrek.
    Wederom een fijne avond, waar we alle vier met genoegen aan terugdenken. We waren er 19.00 uur en vertrokken pas om 22.00 uur. Een hele avond heerlijk tafelen dus.
    Als je echt van goed en lekker eten houdt, ben je bij Ramblas aan het goede adres.
    Een verborgen schat aan de 1e Hogeweg...

Onze complimenten, Ben en Marijke

29. Ben & Marijke's profielfoto
    Ben & Marijke heeft gereageerd op een recensie van Ramblas

Beste Angelique,

Kloppen jouw gegeven cijfers wel ?

Prijs / kwaliteit 8,
    Service 8,

En dan eten & drinken een 1
    Wij kunnen ons niet voorstellen, dat dit klopt.

Met vriendelijke groeten,
    Ben en Marijke

30. Ben & Marijke's profielfoto
    Ben & Marijke heeft een recensie geschreven voor De Beren
    Eetcafé Gouda

Wij hebben hier gewoon lekker gegeten en gedronken, gekozen voor het actie 3 gangen keuze menu voor € 19,50. Na even aan de bar te hebben gezeten (want wij hadden niet gereserveerd) kregen we een leuk tafeltje met uitzicht op de open keuken. Het was al ruim na acht uur 's avonds dus de drukte hadden we gelukkig al wat minder last van. Wat me bij de vestiging Gouda van de Beren opviel, was de attentheid van het personeel. De glazen werden in de gaten gehouden en er werd zelfs enkele keren gevraagd of alles naar wens was. Kijk, daar weten ze tenminste nog hoe het hoort...

Meer activiteiten