• Lid sinds 2 april 2013

Ben & Marijke heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. Ben & Marijke's profielfoto
    Ben & Marijke heeft een recensie geschreven voor De Nieuwe Chinese Muur

Afgelopen donderdagavond met goede vrienden bij De Nieuwe Chinese Muur aan de Bergse Dorpsstraat heerlijk gegeten. Bij binnenkomst worden we hartelijk welkom geheten en kunnen plaats nemen aan een van de tafeltjes in het gezellige restaurant. De eigenaar is een echte gastheer, je voelt je welkom. Het personeel is super vriendelijk en attent. De gerechten zijn verrukkelijk, complimenten voor het 3 gangen Zomermenu, heerlijke combinatie van smaken. Alles zeer verfijnd en prachtig opgemaakt. Een aanrader voor iedereen, die van de verfijnde aziatische keuken houdt. Dit restaurant staat hoog op mijn lijstje. Prijs/kwaliteit verhouding is uitstekend. Onze complimenten, Ben & Marijke.

2. Ben & Marijke's profielfoto
    Ben & Marijke heeft een recensie geschreven voor Afsana Restaurant
    Midden-Oosters Rotterdam

Afghaanse sferen in Rotterdam.
    Wil je in Rotterdam een culinaire reis maken naar Afghanistan, dan ben je hier op het juiste adres. Dit team heeft als doel en passie om iedereen de mogelijkheid te bieden om van de authentieke Afghaanse gerechten te kunnen proeven en genieten. Bij Afsana gaat de Chef-kok elke dag met de beste ingrediënten aan de slag om de lekkerste gerechten te bereiden. Wat een ontdekking! Nog nooit Afghaans gegeten, maar wat is dat lekker! Heerlijk vers, zeer grote variëteit, alles barstensvol smaak, van voorgerecht tot en met het nagerecht en de Afghaanse thee. Alles werd toegelicht, oorsprong van de gerechten, maar ook zeer goed advies over de kaart en de bijpassende wijn. Wij gingen voor het 3-gangen Afsana menu en dat was heerlijk. De smaken geurig en kruidig, de porties ruim voldoende. Alles mooi en smaakvol opgediend. Als je nog meer wilt van een bepaald gerecht dan kun je dat aangeven en krijg je dit direct. Wij hebben genoten van de zeer smakelijke gerechten! Goede uitleg van de bediening met betrekking tot wat er allemaal geserveerd werd.
    Onze complimenten, Ben en Marijke.

3. Ben & Marijke's profielfoto
    Grieks Gouda

Restaurant met een prettige sfeer, een gastvrije ontvangst en heerlijk eten. Traditioneel een lekker glaasje ouzo wordt vooraf gebracht. Dit zorgt meteen voor een warm welkom. Deze keer voor de Zorba schotel gekozen, Griekse specialiteiten van de grill, Mousaka, Souflaki-speciaal, Gyros, Varkensfilet, Gevulde Biefteki, Tzatziki. Het vlees is super mals en smaakvol. De schotel is redelijk groot, Absoluut voor herhaling vatbaar. Een toppertje in het aanbod van Griekse restaurants in de omgeving van Gouda.

4. Ben & Marijke's profielfoto
    Ben & Marijke heeft een recensie geschreven voor Van der Valk

Wat een schitterend mooi hotel / restaurant! Op de dinsdagavond voor het eerst naar het live grill buffet, voor de prijs van maar €.17,50 is het zeer goed bevallen. Er is een ruime keuze: saladebar, alles mooi vers, vooraf een overheerlijke huis gemaakte soep met stokbrood. Een ruim aanbod van gerechten bij het grillbuffet met diverse vissoorten o.a. zalm en kabeljauw, een 8 tal vleesgerechten met o.a. een heerlijk stukje biefstuk met diverse sausjes, zelfs een mooie romige pepersaus onbrak niet. En tot slot een ijsdessert. De service was de gehele avond zeer goed; regelmatig kwam er een vriendelijke serveerster langs om de glazen te vullen.
    Wij vertrokken als zeer tevreden gasten en komen graag nog eens terug. Onze complimenten, Ben en Marijke.

5. Ben & Marijke's profielfoto
    Ben & Marijke vindt Van der Valk leuk

Ben & Marijke

6. Ben & Marijke's profielfoto
    Ben & Marijke heeft een recensie geschreven voor Proeflokaal Bregje

Proeflokaal Bregje is een succesvolle formule, lekker en betaalbaar eten in een sfeervolle omgeving. Restaurant Bregje Haastrecht is als een van de eerste zo'n 3 jaar geleden geopend. Inmiddels zijn er al 20 Bregjes vestigingen. In de vestiging Haastrecht doen ze het heel goed. De bediening is vriendelijk en opvallend attent. Ze hebben er een goed strak systeem van bestellen, bezorgen en weer afruimen van de tafels. Met zorg bereide gerechten. Daarbij was het genieten van een heerlijke fles wijn. Onze complimenten, Ben en Marijke.

7. Ben & Marijke's profielfoto
    Ben & Marijke heeft een recensie geschreven voor Van der Valk

Met de familie hier op tweede Paasavond weer eens een verjaardag gevierd. Vriendelijke brigade die je al bij ontvangst staat op te wachten en je naar de gerserveerde tafel brengt. De leuke gastvrouw geeft een duidelijke uitleg van het concept om de avond te starten. Zeer ruime keuze qua buffetten. Voor elk wat wils. Het life wokken is erg lekker. Probeer zeker de ossenhaaspuntjes… die zijn botermals. Ook een mooie keuze visgerechten en een uitgebreid dessertbuffet. Het is vrij grootschalig, terwijl het bij de buffeteilanden niet echt hinderlijk druk is. Gemoedelijke sfeer en de gerechten worden goed bijgevuld. Wij vonden het een zeer geslaagd familie-uitje.

8. Ben & Marijke's profielfoto
    Ben & Marijke vindt Van der Valk leuk

Ben & Marijke

9. Ben & Marijke's profielfoto
    Grieks Gouda

Het eten was weer lekker zoals altijd. We komen hier met enige regelmaat. Het is één van de allerbeste Griekse restaurants die we tot nu toe hebben bezocht. Het eten is altijd smakelijk. Verder alleen maar lof. Nog bedankt voor de ouzo en dito afscheidsdrankje van het huis: Top!

10. Ben & Marijke's profielfoto
    Ben & Marijke heeft een recensie geschreven voor Wok Royal Palace

Restaurant Royal Palace is een all-you-can-eat restaurant en heeft een royaal en vers wokaanbod . Gedurende drie uur kan je niet alleen wokken, maar ook gerechten laten bereiden op de bakplaat. Let wel, er wordt hierbij rijkelijk met knoflook gestrooid. Bij binnenkomst wordt je netjes begeleid naar je tafeltje, om vervolgens zelf je eten en drinken te pakken. Ze serveren veel goede producten. Kwaliteit van vis en vlees is heel goed Je kan zelf je wok samen stellen vervolgens word het voor je gewokt ( precies dat de groente lekker knapperig blijven en een lekker sausje naar keuze erdoor). Er hangt ook een fijne sfeer en de bediening is prima. Prijs-kwaliteit goed in verhouding. Ik heb al best veel all-you-can-eat restaurants meegemaakt, deze steekt er ver bovenuit.

11. Ben & Marijke's profielfoto
    Ben & Marijke heeft een recensie geschreven voor De Gouden Oceaan

Vriendelijke ontvangst waarbij onze jassen werden aangenomen en vervolgens werden we begeleid naar onze tafel. Drankjes werden opgenomen en we keken wat rond. Klassieke inrichting, zoals wel meer Chinees restaurants van de jaren 70, maar wel netjes en geordend. Omdat het weekend was,vanaf vrijdag is er lopend buffet, werd gekozen voor het zeer voordelige lopend buffet. Vooral als er op dat moment wat gezelschappen hebben gereserveerd is er redelijk wat keus, voornamelijk gerechten van de afhaalchinees maar ook enkele wat speciale gerechten en er werd constant bijgevuld. Buikje vol en koffie en thee toe en een rekening van onder de 15 euro p.p. Wij zullen beslist nog een keer terug komen. Ook is de zaak aanbevelingswaardig voor een snelle hap en geen lange wachtrijen bij het buffet.

12. Ben & Marijke's profielfoto
    Ben & Marijke heeft een recensie geschreven voor Indian Tandoori & Curry

Een schatkist van specerijen. Lekker Indiaas eten met heel goede smaak. Alles is lekker vers bereid heerlijk authentiek Indiaas eten. Service is vlot, aardig en ook erg behulpzaam. Wij werden door een heel vriendelijke jonge dame geholpen. Samen een heel goede keuze gemaakt. Zelf koos ik de Chili Chicken met een mooie romige saus, zeker niet te heet. Mijn vriendin nam de ChickenTikka Masala met een heerlijk rijke, best pittige saus. Daarbij werd smakelijke Pulau Rice geserveerd. We hebben heel lekker gegeten!! Wij komen zeker vaker langs. Een aanrader!!!

13. Ben & Marijke's profielfoto
    Ben & Marijke heeft een recensie geschreven voor De Nieuwe Chinese Muur

Wauw wat een mooi en sfeervol restaurant. Toen we het restaurant binnen kwamen waren we aangenaam verrast door de charmante entourage. Een van mijn favoriete restaurants. De eigenaar is een echte gastheer, je voelt je welkom. Personeel is super vriendelijk en attent. Gerechten zijn verrukkelijk, complimenten voor het 3 gangen Voorjaarsmenu, heerlijke combinatie van smaken. De wijnen zijn ook super. Een aanrader voor iedereen die van de verfijnde Aziatische keuken houdt. Een toprestaurant.

14. Ben & Marijke's profielfoto
    Grieks Gouda

Afgelopen donderdagavond bij Grieks restaurant Zeus aan de Wijdstraat een tafeltje gereserveerd. Wederom een gezellige lekkere culinaire avond beleefd. Vanaf de ontvangst voel je je hier gast. Wij gingen deze keer voor de uitgebreide Zorba schotel, met o.a. heerlijke gevulde Bifteki, Moussaka, een rosé gegrilde Souflaki, Varkensfilet, Gyros, Tzatziki, Friet en een frisse Salade. Daarbij een karafje mooie rode huiswijn. Wat was het allemaal heerlijk.
    Onze complimenten, Ben en Marijke.

15. Ben & Marijke's profielfoto
    Grieks Gouda

Na lange tijd weer eens hier gegeten. De vorige eigenaar, toen nog Grieks restaurant Delphi deed het niet zo goed. Gelukkig doen de nieuwe eigenaren van restaurant Zeus het veel beter. Wat een mooi sfeervol restaurant is het geworden. Goede gezellige bediening met oog voor de klant. Wij hebben heerlijk genoten van de echt Griekse gerechten, bereid door echte Griekse koks. Dit is zoals het moet zijn. Onze complimenten. Ben & Marijke.

16. Ben & Marijke's profielfoto
    Ben & Marijke heeft een recensie geschreven voor De Nieuwe Chinese Muur

Afgelopen zondagavond bij De Nieuwe Chinese Muur aan de Bergse Dorpsstraat heerlijk gegeten. Bij binnenkomst worden we hartelijk welkom geheten en konden plaats nemen aan een van de tafeltjes in het gezellige restaurant. De eigenaar is een echte gastheer, je voelt je welkom. Personeel is super vriendelijk en attent. De gerechten zijn verrukkelijk, complimenten voor het 3 gangen Wintermenu, heerlijke combinatie van smaken. Alles zeer verfijnd en prachtig opgemaakt. Een aanrader voor iedereen die van de verfijnde aziatische keuken houdt. Dit restaurant staat hoog op mijn lijstje. Prijs/kwaliteit verhouding is uitstekend. Wacht maar niet te lang.

17. Ben & Marijke's profielfoto
    Ben & Marijke vindt de recensie door Bert Vermeer voor Ramblas leuk

Bert Vermeer

Voor de zoveelste keer heerlijk gegeten, goede service in een leuke ontspannen sfeer, gewoon een TOPTENT👍🏼

18. Ben & Marijke's profielfoto
    Ben & Marijke vindt de recensie door Giny Potiek voor Ramblas leuk

Giny Potiek

Altijd heerlijk om daar te eten, vooral de onbeperkte tapas, dit is onze grootste hit.
    De Aioli is altijd heerlijk, vriendelijk personeel en de kok komt af en toe een praatje maken.
    Altjid mogelijk om iets aan te passen qua eten.

19. Ben & Marijke's profielfoto
    Ben & Marijke vindt de recensie door Ten have Arnold voor Ramblas leuk

Ten have Arnold

Altijd gezellige vriendelijke sfeer. En top kok in de keuken.

20. Ben & Marijke's profielfoto
    Ben & Marijke vindt de recensie door Toos en Rob voor Ramblas leuk

Toos en Rob

Het was als van ouds heerlijk, gezellig en goede service. Wij zijn op kerstavond geweest en ondanks dat het druk was, was de kwaliteit goed.

21. Ben & Marijke's profielfoto
    Ben & Marijke vindt de recensie door Willems voor Ramblas leuk
    Spaans Zeist

We komen er vaker het eten is altijd uitstekend. De sfeer ook. Een echte aanrader.

22. Ben & Marijke's profielfoto
    Ben & Marijke vindt de recensie door Hans van Otterloo voor Ramblas leuk

Hans van Otterloo

Wederom hebben mijn vrouw en ik weer lekker gegeten in Ramblas. De medewerkers zijn vriendelijk en ontspannen. Het bestellen ging snel en er werd snel opgediend terwijl het best druk was. Het eten smaakte weer prima en wij zijn best wel kieskeurig wat smaakt betreft. De prijzen zijn vriendelijk. Al met al een aanrader voor iedereen.

23. Ben & Marijke's profielfoto
    Ben & Marijke vindt de recensie door Angelique voor Ramblas leuk
    Spaans Zeist

Heerlijk eten leuke sfeer, leuke prijs echt aanrader.

24. Ben & Marijke's profielfoto
    Ben & Marijke vindt de recensie door Peter Taai voor Ramblas leuk

Peter Taai

We komen hier al enkele jaren graag eten. Een relaxte sfeer, leuke bediening ook de uitbater komt even belangstellend langs. Het eten is en blijft hier goed en divers vandaar dat we hier al ervaring hebben.

25. Ben & Marijke's profielfoto
    Ben & Marijke vindt de recensie door Yvonne voor Ramblas leuk
    Spaans Zeist

Heerlijk gegeten. Diverse hapjes geproefd. Zowel koude als warme gerechten. Aanrader.

26. Ben & Marijke's profielfoto
    Ben & Marijke vindt de recensie door Jeffrey voor Ramblas leuk
    Spaans Zeist

Heerlijk gegeten, echt waar voor je geld! Vriendelijke bediening en voldoende variëteit.

27. Ben & Marijke's profielfoto
    Ben & Marijke vindt de recensie door Laeremans voor Ramblas leuk
    Spaans Zeist

Superlekkere tapa’s en al het personeel is buitengewoon vriendelijk! Een aanrader.

28. Ben & Marijke's profielfoto
    Ben & Marijke vindt de recensie door Michael voor Ramblas leuk

We waren met een groep van 8 man en we hebben heerlijk genoten van de tapas,
    Ze hebben sinds kort de optie om ook zelf onbeperkt tapas tekiezen voorheen werdt dit door de chef kok gedaan, de vrije keuze is echt een must voor dit geweldige restaurant,
    We hadden ook een jarige op die dag,
    En dit werd op een super leuke manier gevierd zowel door het personeel en eigenaar,
    Kort om super leuk restaurant met de beste tapas.
    Dank u voor de geweldige avond.
    Groetjes ons.

29. Ben & Marijke's profielfoto
    Ben & Marijke vindt de recensie door Willem voor Ramblas leuk
    Spaans Zeist

De eerste keer bij Ramblas en zeker niet de laatste. Tapas zoals Tapas moet zijn. Hoewel… de porties van de kipfilet en de ossenhaas mogen best iets kleiner want je houdt geen vingers meer over. Vriendelijk personeel, vlotte bediening en gevarieerd aanbod.

30. Ben & Marijke's profielfoto
    Ben & Marijke vindt de recensie door M. Jansen voor Ramblas leuk
    Spaans Zeist

Vorig weekend wederom heerlijk gegeten! Is en blijft toch ons favoriete restaurant. Maar goed dat deze niet in onze woonplaats is gevestigd, anders zouden we er elke week zitten. ;-) 1 jongen van de bediening springt erboven uit. Hij werkt er al vanaf de eerste dag dat we daar komen. Altijd even vriendelijk, niks is teveel! Een echte topper! ook de eigenaar is top, komt altijd even vragen of alles naar wens is. Verheug me nu al op een volgend bezoek. :-)

Meer activiteiten