• Lid sinds 2 april 2013

Ben & Marijke heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. Ben & Marijke's profielfoto
    Ben & Marijke heeft een recensie geschreven voor Yoshisushi

Fantastisch! Wij hebben er ontzettend heerlijk, smaakvol en gezellig gegeten. Echt genoten!. Bij deze vooral ook petje af voor de snelle en correcte bediening van het personeel.De prijs - kwaliteit verhouding is goed te noemen. Ik raad dit Sushi & Grill restaurant bij veel vrienden aan en ook zij komen tevreden terug. Ben & Marijke

2. Ben & Marijke's profielfoto
    Ben & Marijke heeft een recensie geschreven voor Atlantis
    Chinees-Indisch Almere

Wereld restaurant Atlantis verhuist in verband met de komst van de Floriade naar Almere poort. Het nieuwe Atlantis verreist in het gebied van de topsporthal, zwembad en station. Zaterdagavond 18 november het laatste weekend op de oude locatie, hebben wij geprofiteerd van de deal "all you can eat drink" € 24,95,- p.p. Voor dat bedrag een heel gezellige en lekkere avond beleefd. De gerechten, die wij geproefd hebben, waren allemaal stuk voor stuk heerlijk. Ook de wijn smaakte boven verwachting goed. We waren met een groep van 10 man en iedereen was goed te spreken over de kwaliteit van het eten. Ondanks dat er ca. 400 gasten (?) kunnen eten, merk je door de indeling vrij weinig van die drukte. Ook toen de hele tent goed gevuld was, geen overlast van de andere gasten, genoeg ruimte tussen de tafeltjes. Onze complimenten, Ben en Marijke

3. Ben & Marijke's profielfoto
    Ben & Marijke heeft een recensie geschreven voor De Nieuwe Chinese Muur

Een van mijn favoriete restaurants. De eigenaar is een echte gastheer, je voelt je welkom. Personeel is super vriendelijk en attent. Gerechten zijn verrukkelijk, complimenten voor het 3 gangen Herfstmenu, wat heerlijke combinatie van smaken. De wijnen zijn ook super. Een aanrader voor iedereen die van de verfijnde aziatische keuken houdt. Een toprestaurant.

4. Ben & Marijke's profielfoto
    Ben & Marijke heeft een recensie geschreven voor Deli City
    Aziatisch Rotterdam

Zoals ook bij eerdere gelegenheden hebben wij heerlijk gegeten bij DeliCity. De zes gerechten van het small combi menu zijn alle smaakvol en met veel zorg gemaakt, iedere gang was een heerlijke verassing. En als ik zie wat je voor het menu moet betalen, dan is dat redelijk. Zeker een aanrader. Onze complimenten, Ben en Marijke

5. Ben & Marijke's profielfoto
    Ben & Marijke heeft een recensie geschreven voor Ramblas
    Spaans Zeist

Afgelopen woensdagavond met familie via Eet nu een tafel voor zes in het restaurant Ramblas gereserveerd om een verjaardag te vieren. Er werd keurig een bevestiging gestuurd zodat je nooit voor verassingen komt te staan. Mijn partner en ik zijn bekend met de hoge kwaliteit van dit gezellige Spaanse restaurant. Ook dit keer was de ontvangst perfect. Al het eten was even lekker en smakelijk. Bij het serveren van de koffie werd de muziek gewisseld met een "lang zal ze leven" melodie en kwam het personeel en de eigenaar geheel op eigen initiatief met een dessert met vuurwerk en "gefeliciteerd" geschreven in de cacao poeder. Voor ons is dit het beste Spaanse restaurant waar we ooit zijn geweest.

6. Ben & Marijke's profielfoto
    Ben & Marijke heeft een recensie geschreven voor Restaurant Golden House
    Chinees-Indisch Gouda

Chinees-Indisch restaurant Golden House, is al geruime tijd gesloten.

7. Ben & Marijke's profielfoto
    Ben & Marijke heeft een recensie geschreven voor Li's Garden
    Chinees-Indisch Gouda

Chinees-Indisch restaurant Li's Garden, Heeft medio september het restaurant gesloten.

8. Ben & Marijke's profielfoto
    Ben & Marijke heeft gereageerd op het topic: Nieuwe eetgelegenheid ?? of Gesloten !! of Opnieuw geopend.

Chinees-Indisch restaurant Li's Garden Middenmolenplein 4 2807 GZ Gouda Nederland. Heeft medio september het restaurant gesloten.

De 2 gangen Indonesische Rijstafel van € 18,50 is een heel goede keus. Vooraf een heerlijke pittige kippensoep. De Rijsttafel zelf, ongekend verfijnd, met wel zo'n 15 items heel royaal met koffie toe gunstig geprijsd. Vriendelijke bediening. Een absolute toplocatie voor mensen die van goed en lekker Indonesisch eten houden. Onze complimenten. Ben en Marijke.

10. Ben & Marijke's profielfoto
    Ben & Marijke heeft een recensie geschreven voor Dewisri Hillegersberg

Top! Op zondagavond 10 september met mijn partner daar gegeten. Rond 19.30 Uur was het gezellig druk in het restaurant. Ja hoor, ik heb er een nieuwe favoriet bij! Wat een zalig eten Gekozen voor een authentieke Javaanse/Sumatraanse rijsttafel 'DEWI SRI' die 12 items telt waarvan 5 vlees gerechten 4 groenten gerechten en met meer dan genoeg lekkers. We werden snel en vriendelijk bediend. Zeker met een grote groep is het raadzaam om te reserveren. Voor het restaurant is er een redelijk ruime privéparking. Zeker een aanrader voor liefhebbers van Indonesisch eten.

11. Ben & Marijke's profielfoto
    Ben & Marijke heeft een recensie geschreven voor De Watersport

Twee avonden uitstekend gegeten, heerlijke wijnen gedronken en perfect bediend. Wat kan een stukje vlees (bavette) toch lekker zijn. Met een gemengde salade en gebakken aardappelen, een meer dan perfecte combinatie. Ook de voorgerechten waren uitstekend. Een avond eerder met zijn drieën heerlijke mosselen gegeten. Dit was nu echt eens twee avondjes uit. Onze complimenten. Ben & Marijke.

12. Ben & Marijke's profielfoto
    Ben & Marijke heeft een recensie geschreven voor El Caballero
    Zuid-Amerikaans Waddinxveen

Afgelopen week bij El Caballero aan de Zuidkade te Waddinxveen gegeten. Bij binnenkomst worden we hartelijk welkom geheten en konden plaats nemen aan een van de tafeltjes in het gezellige restaurant. Vooraf kregen we van het huis heerlijk brood met huis gemaakte kruidenboter. Als hoofdgerecht wordt er natuurlijk voor de Spareribs gekozen! Ik heb de Mexicana spareribs gemarineerd in pittige tomatensaus besteld. Deze waren perfect pittig en goed bedekt met saus. Het vlees viel heerlijk van de botten af. Super spareribs. De bediening is vriendelijk en lekker vlot. El Caballero is al velen jaren een begrip in Waddinxveen. Een leuk restaurant om een avond heerlijk te tafelen.

13. Ben & Marijke's profielfoto
    Ben & Marijke heeft een recensie geschreven voor De Nieuwe Chinese Muur

Een waar feest voor al je zintuigen. Alles zeer verfijnd en prachtig opgemaakt. Het 3-gangen zomermenu is geweldig. Vriendelijke mensen, de gastheer presenteert zich onderhoudend en zorgzaam aan tafel en houdt alles goed in de gaten. Dit restaurant komt hoog op mijn lijstje. Prijs/kwaliteit verhouding is uitstekend. Wacht maar niet te lang!

14. Ben & Marijke's profielfoto

Gesloten Restaurant Scheeps Gouda

15. Ben & Marijke's profielfoto

Gesloten Restaurant Delphi Gouda

16. Ben & Marijke's profielfoto
    Ben & Marijke heeft een recensie geschreven voor De Luifel
    Eetcafé Poeldijk

Gezellig gemoedelijk "eetcafé" Hier heerlijk gegeten met Iens AH actie. Vriendelijk personeel en heerlijk eten. De gestoofde varkenswangetjes was een heel goede keus. Een heel lekker stukje vlees. Je proefde de aandacht en de zorg. En het flesje rode wijn uit Spanje smaakte meer dan prima. We waren er 18.30 uur en gingen pas om 21.30 uur weg. Een hele avond heerlijk tafelen. Als je echt van goed en lekker eten houdt, ben je De Luifel aan het goede adres. Een verborgen schat aan de Dr Weitjenslaan . Wij komen zeker terug.
    Onze complimenten, Ben en Marijke

17. Ben & Marijke's profielfoto
    Ben & Marijke heeft een recensie geschreven voor Rhodos
    Grieks Gouda

Onze ervaring is gewoon slecht met deze zaak. Het is er zo-ie-zo niet schoon. De tafel plakte. Het is toch niet zo moeilijk om een tafel schoon aan je gasten aan te bieden. Het eten ging, maar hield niet over en dan die witte en rode wijn. Niet lekker, smaken verschillen maar dit is goedkope rotzooi. Wat een ballentent zo kan ik ook 25% korting geven. Wij zijn boos de zaak uit gelopen. Dit was eens en dan ook echt nooit meer.

18. Ben & Marijke's profielfoto
    Ben & Marijke heeft een recensie geschreven voor De Vergulde Vos

Met zijn tweeën hebben we genoten van de sfeer, het heerlijke eten van top opgemaakte borden en de ontzettend leuke en aardige bediening! Een echte aanrader!

19. Ben & Marijke's profielfoto

via Butler

20. Ben & Marijke's profielfoto
    Ben & Marijke vindt de recensie door Edwin voor Ramblas leuk
    Spaans Zeist

Het eten vonden wij echt lekker. Wij hadden het idee dat alles zelf gemaakt is en er veel aandacht aan is besteed. Eigenlijk was het onbeperkt tapas eten, want we mochten nog nabestellen. We zaten vol maar konden het niet laten om een aantal gerechten puur voor de smaak nog na te bestellen. Wij waren positief verrast door de hoge kwaliteit en de relatief lage prijs.

21. Ben & Marijke's profielfoto
    Ben & Marijke vindt de recensie door Freek voor Ramblas leuk
    Spaans Zeist

Voor de tweede keer bij Ramblas gegeten en het was weer zeer goed. Ruime porties met een goede smaak en verse producten. Punt van kritiek, de serveersters praatten veel onderling en daardoor werd onze tafel niet goed in de gaten gehouden. We zijn naar de bar gelopen om te vragen of we nog wat konden bestellen. Toen de bestelling kwam waren onze glazen leeg, dit werd niet opgemerkt!! Niet commercieel en niet attent... Dit was bij onze eerste ervaring beduidend beter en laat je daardoor dus niet weerhouden. De kwaliteit van het eten en de vriendelijke prijzen maken het zeker goed!

22. Ben & Marijke's profielfoto
    Ben & Marijke vindt de recensie door Paulien Taai voor Ramblas leuk

Paulien Taai

We komen hier al meerdere malen en vinden het nog steeds fantastisch. Het eten is volgens mij vers bereid en dat is heerlijk. De kok komt zelf nog even langs of alles naar tevredenheid is. Maakt een praatje en dat waarderen wij. De bediening is ook super. We komen zeker nog weer terug!!!

23. Ben & Marijke's profielfoto
    Ben & Marijke vindt de recensie door Hans voor Ramblas leuk
    Spaans Zeist

Na een tijdje niet geweest te zijn voelden we ons direct weer thuis bij Ramblas. Goede bediening, heerlijke gerechtjes en een gezellige sfeer. Helemaal top. En een prima prijs/kwaliteit verhouding.

24. Spaans Zeist

Yvonne van den Brink

Al wel vaker bij Ramblas gegeten en is altijd gewoon goed. De ontvangst was weer prima. Toen één van ons naar de specialiteit van het huis vroeg, werd de kok erbij geroepen en die heeft ons prima geadviseerd. Vooral de gamba's met knoflook, véél knoflook :-), waren erg lekker. Zal er nog wel eens vaker komen...

25. Spaans Zeist

gezellig restaurant & erg leuk personeel. Wij eten hier regelmatig en het eten is altijd goed. Complimenten aan de chef, hij komt altijd even aan tafel vragen of alles naar wens is. Top service.

26. Ben & Marijke's profielfoto
    Ben & Marijke vindt de recensie door Judith Rietveld voor Ramblas leuk

Judith Rietveld

Heerlijk gegeten, super bediening, het was helemaal top. Erg leuk de variatie in gerechtjes.

27. Ben & Marijke's profielfoto
    Ben & Marijke vindt de recensie door Onno voor Ramblas leuk
    Spaans Zeist

Altijd weer een feestje om hier te eten. Van het begin (stokbrood met aoili) via de koude tapas, de warme tapas naar het dessert. Ditmaal de crème brûlée. Zalig. En zelfs op een drukke 1e paasdag, een vriendelijke bediening met gemeende glimlach voor iedere gast. Hier komen we zeker weer een keer terug.

28. Ben & Marijke's profielfoto
    Ben & Marijke vindt de recensie door Dinie Geurtsen voor Ramblas leuk

Dinie Geurtsen

Een gezellige zussenavond met onbeperkt tapas eten. Overheerlijk, zowel de koude als warme tapas. En het ongelooflijke mega dessert coupe Barcelona. We hebben een leuke avond gehad. Gezellig sfeertje binnen, en vriendelijk personeel.

29. Ben & Marijke's profielfoto
    Ben & Marijke vindt de recensie door Danny voor Ramblas leuk
    Spaans Zeist

Onbeperkte gegeten. Eerst de koude tapas en daarna de warme tapas. Zeer veel variatie in eten. Wordt zelfs gevraagd of je vegetarisch wil voordat ze beginnen met reserveren.
    Top. Kom zeker terug.

30. Ben & Marijke's profielfoto
    Ben & Marijke vindt de recensie door ingrid voor Ramblas leuk
    Spaans Zeist

Onbeperkt tapas, heerlijk! Lekker eten tegen een goede prijs.

Meer activiteiten