• Lid sinds 30 april 2017

Toko Eddo

Voorburg

Ben heeft nog geen foto toegevoegd

1. Ben 's profielfoto
    Ben heeft een recensie geschreven voor Toko Eddo

Ben

Vandaag na een middagje Scheveningen even bij Toko Eddo geweest... Zondagavond om 19.30 uur. Er stond dat ze tot 20.00 uur open waren en we zeiden dat we snel zouden eten. Toch ging het niet van harte, terwijl er tijdens het eten er nog allemaal klantjes eten kwamen afhalen... Wij eten in 20 minuutjes meestal en da's ruim.
    Afijn, ik wilde wel een nasi kuning en mijn vriendin een nasi goreng rames pedis. Gaat de dame achter de bali alles wat ze schepte opnieuw wegen. Met gevolg dat we 23 € voor 2 bordjes moesten afrekenen. Zien we op het menu-kaartje wat op tafel stond de nasi kuning incl kip/rund 4 groenten en half eitje maar € 9 kost.
    Wij hebben hiernaar gevraagd en toen kwamen de excuusjes van... maar sommige klanten willen aparte dingen etc... en dan word het duurder. Wij hebben normale gerechten besteld en ik vind dat ze zoiets van tevoren had kunnen aangeven. Ik weet heus wel dat niet alles even duur hoeft te zijn, maar dit is ronduit belachelijk...
    Ik heb zelf jaren in horeca gelegenheden gewerkt in mijn jeugd... maar wat bij Toko Eddo achter de Bali staat zijn net robots... Jammer dat die slechte bediening de naam Toko Eddo naar de filistijnen helpt!
    Ik kom hier niet meer...

4,3