• Lid sinds 9 juni 2012

Meds

Sittard

Bas heeft nog geen foto toegevoegd

1. Bas's profielfoto
    Bas heeft een recensie geschreven voor Meds
    Italiaans Sittard

Bas

(gereserveerd van te voren. Doorgegeven dat er gestart ging worden met Prosecco)

Binnenkomst; netjes ontvangen en begeleid naar de tafel.
    Tafel; geen tafelkleed op stenen tafel (koud)
    Bediening; vergeet in 1e instantie Prosecco, op aangeven van ons ging het wel goed.
    Het eten werd besteld 4 gangen Marktmenu, er waren genoeg opties om aan te geven wat je niet luste daar werd prima rekening mee gehouden door de keuken. Wijn werd besteld, negatief punt bediening; geen optie tot proeven wijn, niet netjes ingeschonken, knoeide zelfs!
    Het eten, de 4 gerechten krijgen van ons een cijfer tussen de 6 en 9. De gerechten werden echter te ergenis van ons met tussenpozen van 40 tot 45 min geserveerd, ons inziens veel en veel te lang. De hoeveelheden waren erg klein.
    Sfeer: gezellig restaurant, alleen het gemis van een tafelkleed en het uren zitten op ijzeren stoelen was vervelend, TIP: ga niet aan de grote tafel tegenover de bar zitten!
    Om nogmaals terug te komen op de in onze ogen slechte bediening: weinig inzicht wanneer er iets aangevuld moest worden (stokbrood, drinken) Er werd tussendoor niet eens gevraagd of het smaakte. Bij bescheiden zwaaien naar de ober werd niet gereageerd. Vandaar ook een dikke onvoldoende mbt de bediening.
    Prijs / kwaliteit: volgens ons toch een aardige discrepantie tussen kwaliteit en prijs.

Al met al, de eerste en laatste keer MEDS.

6,5