• Lid sinds 14 juni 2020

Square

Geldrop

Bas van Doren heeft nog geen foto toegevoegd

1. Bas van Doren's profielfoto
    Bas van Doren heeft een recensie geschreven voor Square

Nog even wennen..!? Gisteren na maanden weer met m'n meisje op terras gegeten bij Square. Reservering gedaan, goed gegaan. Bij aankomst gaven we aan dat we niet in de zon wilde zitten en dat is lastig aan de 'kerk' zijde, Ná het voorgerecht werden we vriendelijk naar het evenementenplein geleid en daar was het goed, daar hadden we misschien wel meteen plaats willen nemen, maar goed. Het voorgerecht was super (carpaccio & garnalen) echt Sterren kwaliteit! Op het plein was het gezellig maar... wachten, wachten en lang wachten op de hoofdgerechten (zalm & zeebaars). Deze hoofdgerechten waren koud en de zalm was niet gaar (glazig van binnen), dus dat viel tegen. Maar ook op het nagerecht (cheesecake & chocoladecake) was het weer wachten en bovendien werd de cheesecake veel eerder geserveerd dan de chocoladecake. Erger, de cheescake proefde niet vers, was zacht en vochtig. We waren verder not amused toen we deze avond een drankje aangeboden kregen van een kennis, die ons nooit is bezorgd (terwijl ze dat zelf kwamen vertellen!). En na een lange (3,5 uur) maar toch wel gezellige avond - die ruim 120 euro kostte - vragen wij ons af of Square het restaurant is voor ons óf dat het óók voor hun en hun jonge personeel ook nog even wennen is na deze crisis?