• Lid sinds 23 augustus 2015

De Raket

Rogat

Bas Langen heeft nog geen foto toegevoegd

1. Bas Langen's profielfoto
    Bas Langen heeft een recensie geschreven voor De Raket
    Nederlands Rogat

Dit is met stip het slechtste restaurant waar ik ooit heb gegeten.

Afgaande op berichten dat je bij De Raket een goed maal zou kunnen krijgen tegen een redelijke prijs, waren wij daar een keer op een woensdag. Waarom ze in het weekend niet open zijn, is mij een raadsel.

Truckers-restaurants zouden wel goed en veel eten serveren. Deze bewering bleef na ons bezoek niet overeind. De schnitzel bleek nog geen 12 cm in doorsnede, de boontjes leken voor één persoon geserveerd te worden, terwijl wij toch echt wel met z'n tweeën aan tafel zaten. Het was niet veel, en toen wij een trucker zagen vertrekken met een Mars-reep in zijn hand, wisten wij wel beter. Je krijgt hier weinig voor veel geld.

Helemaal treurig was het met het after dinner kopje koffie, zo erg hadden wij het nog niet gehad, het leek alsof de koffie al een dag had gestaan in een kannetje. Ik heb bij het afrekenen ook gezegd `tot nooit weer`, maar dat maakte weinig indruk, men leek niet geïnteresseerd in ons verblijf.

Nou de groeten dan maar, De Raket, dan maar even deze recensie plaatsen. De groeten, Horeca in Nederland! Als het even kan, eten we wel thuis of in Duitsland.

1,3