• Lid sinds 31 juli 2016

2. D'n Berepot

Nieuwkuijk

De Wildebras

Garderen

Bas B heeft nog geen foto toegevoegd

1. Bas B's profielfoto
    Bas B vindt de recensie door Liesbeth Thomassen voor D'n Berepot niet leuk

Liesbeth Thomassen

Slechte ervaring met dit restaurant. De voor- en nagerechten zijn niet bijzonder en alleen bedoeld als vulling en niet als aanvulling op de maaltijd. De pannenkoeken zijn duur, maar wel erg lekker. Echter voor de kinderen is er niks te beleven behalve een kleurplaat en een doos afgekauwde potloden zonder punt. De verrassing die bij de kinderpannenkoek wordt beloofd is een prul wat totaal niet past bij de leeftijd en dus een tegenvaller is voor de kinderen. We hadden een voucher van optimel (van 7,50) waarbij we de tweede pannenkoek gratis zouden krijgen en waarvoor de verrassingspannenkoeken niet mochten worden meegerekend. Maar omdat dit de goedkoopste (7 euro) was werd deze dus toch verrekend en er was geen discussie mogelijk met de zeer stugge en chagrijnige eigenaar. Voor ons dus nooit meer naar dit restaurant. Er zijn heel veel leukere betaalbare restaurants in de regio om met kinderen te eten.

2. Bas B's profielfoto
    Bas B vindt de recensie door miranda voor D'n Berepot niet leuk

miranda

Zeer slechte ervaring!! Vooraf tomatensoep besteld. 4,50 Euro voor een paar gepureerde tomaten. Een sneetje droog brood erbij. Salade was ook niets bijzonders. Erg jammer als je hier voor de kinderen komt en zelf niet zo van pannenkoeken houdt en ook graag iets lekkers wilt eten.

Ik gaf aan dat ik het erg vond tegenvallen, maar hier wilde de mevrouw niets van weten. Verontwaardigd gaf ze aan hier niets mee te kunnen en ze hadden het nog niet eerder gehoord. Prima, dat kan, maar ik vond het tegenvallen.

De pannenkoeken waren erg lekker volgens de kinderen! Dat is uiteindelijk ook wat ze aangeven wél te kunnen.

3,2
  3. Bas B's profielfoto
    Bas B heeft een recensie geschreven voor D'n Berepot
    Pannenkoekenhuis Nieuwkuijk

We hebben heerlijk gegeten in dit gezelige, knusse restaurant. Geen gedoe en vriendelijke bediening maakt dit een toplocatie. De hartige pannenkoek was erg goed gevuld en royaal belegd. De kidspannenkoek eens niet vol met snoepmeuk maar wat kleine dingetjes (positief!). Ook de combideal met de knuffel is echt leuk! De Unicorn is de hier de bom! Niet zo’n flutding maar een grote (!) mooie knuffel!

We komen zéker nog eens terug!

Wellicht is een kinderspeelhoek nog een goede toevoeging.

4. Bas B's profielfoto
    Bas B vindt D'n Berepot leuk

Bas B

5. Bas B's profielfoto
    Bas B heeft gereageerd op een recensie van De Wildebras

Wij kregen niet eens de káns om te eten! We werden zeer onvriendelijk ontvangen met de boodschap dat het vol was en we maar buiten moesten zitten.
    "Wat langer kan duren", er kon geen indicatie gegeven worden hoelang dan. Met een kind is dit soort informatie wel handig, dat zouden jullie als "familierestaurant" toch moeten weten.
    En als je elke avond vol geboekt bent, regel je meer keukenpersoneel!

Bijzonder om te lezen dat je als gast je hier maar bij neer te leggen hebt. Nog niet eens een excuus. Ons zie je niet meer terug. Gezien de recensies van anderen op 't eten, misschien niet eens zó erg. Jammer.

6. Bas B's profielfoto
    Bas B heeft een recensie geschreven voor De Wildebras

Wat een drama. Vandaag geprobeerd daar te eten in een familierestaurant... met maar 5 kinderstoelen?!
    Een bijzonder onvriendelijke dame deelde mee dat alles binnen bezet was. Sure. Dus moesten we buiten gaan zitten maar het kon wél lang duren. Sorry?! In het hoogseizoen waar binnen alles klaarblijkelijk gereserveerd is, onderbemand zijn in de keuken? Nee, hier komen we nooit meer terug.