• Lid sinds 12 oktober 2014

Schoonoord

Oosterbeek

Bas heeft nog geen foto toegevoegd

1. Bas's profielfoto
    Bas heeft gereageerd op een recensie van Schoonoord

En kijk de andere negatieve reacties is ! Die sluiten allemaal precies aan op wat ik zeg!

2. Bas's profielfoto
    Bas heeft gereageerd op een recensie van Schoonoord

Job van Wakeren. Ik begrijp uw reactie.

Het zou er vast mee te maken hebben dat u een vaste klant bent.

Als je zegt dat je langs komt om verhaal te halen. Maar dan kunnen ze ineens wel communiceren en 15 min erna stond er een bezorger voor de stoep met mijn geld en met de producten die ze niet goed geleverd hadden!! Uiteraard heb ik mijn geld aangenomen en heb ik het hier bij gelaten.

Mijn vorige bericht had ik helaas uit teveel woede geschreven en ik heb mijn naam inderdaad er niet bij vermeld omdat zoiets een NICKNAME heet. dus het is een vertrouwelijk en eerlijk bericht. In mijn nederlands taalgebruik ben ik niet de beste, Helaas moet mevr V.Heijden dit benadrukken dit zegt al genoeg over de persoon v.d Heijden(eigenaresse Schoonoord) Zo deed ze dus ook aan de telefoon. Oftewel noemen we dit onprofessioneel. En voor de duidelijkheid zou ik nooit meer wat bestellen bij jullie.

3. Bas's profielfoto
    Bas heeft een recensie geschreven voor Schoonoord
    Oost-Europees Oosterbeek

Hele beroerde thuisbezorging! Niet netjes aan de telefoon. Het is voor hun ook niet koud of warm om de telefoon weg te drukken als je in gesprek bent met ze! Asociale eigenaar met weinig respect richting klanten. Vaste klanten zijn koning en de als je nieuw bent doet ze heel raar zowel telefonisch als in de praktijk. Hopelijk hebben jullie hier wat aan.