• Lid sinds 20 mei 2013

2. Marx O'Larry's

Beverwijk

Aangenaam

Haarlem

Bart heeft nog geen foto toegevoegd

1. Bart's profielfoto
    Bart heeft gereageerd op een recensie van Jasmeet

Such a pitty they closed.

2. Bart's profielfoto
    Bart heeft een recensie geschreven voor Aangenaam
    Internationaal Haarlem

Bart

Met zijn tweeën hebben wij heerlijk, en inderdaad, aangenaam gegeten. Het bestelde kwam vlot. Het was ook nog rustig omdat wij er voor zessen zaten. De bediening was correct, ontspannen en geroutineerd. Een verzoek om een glas water werd gehonoreerd met een karaf met citroenschijf en koud water. Toen deze leeg raakte werd het ongevraagd voor een volle vervangen. De bediening weet je het gevoel te geven dat er niet perse zoveel mogelijk aan je verdiend moet worden.

Het eten was erg lekker. Vooraf tomaten-paprika soep, hoofdgerecht makreel resp. vegetarische courgette schotel en toe cheese cake met rabarber resp. bolletje ijs met kruimel en kwark. De rode huiswijn was aardig maar de Italiaan van een euro meer (op aanraden van de bediening) was een klasse beter. Om het af te ronden een kop thee van, de Goden zij geprezen, gekookt water en een espresso van naar het oordeel van mijn tafelgenoot, goede kwaliteit.

De rekening, even over E 85, viel mij mee gezien het hoge biologische gehalte, de 4 gangen en 4 glazen wijn.

3. Bart's profielfoto
    Bart heeft een recensie geschreven voor IJssalon Garrone

Bart

Als kritisch maar groot ijs-liefhebber ben ik gisteravond blij verrast door deze ijssalon. De voortekenen waren gunstig te oordelen aan de drukte. Eerst langs de kassa en dan je keus maken. Voor E2,50 3 smaken. Dat is een vriendelijke prijs voor een werkelijk overheerlijk ijsje. Hier ga ik vaker voor omlopen om dan ook achterin even plaatst te nemen voor een gebakje met (bio)thee.

4. Bart's profielfoto
    Bewaren in lijst Sluiten
  5. Bart's profielfoto
    Bart heeft een recensie geschreven voor Marx O'Larry's

Bart

Ik kom hier graag en vaak. Ze verkopen er het beste ijs uit de omtrek. De bediening is er altijd vriendelijk. En als je eens gevaarlijk wilt leven moet je echt de gember/maanzaad proberen. Niet te combineren met andere ijs-smaken maar apart en lekker (vind ik).
    Een puntje taart op zijn tijd is ook niet te versmaden. Vooral de New York Cheese cake.

6. Bart's profielfoto
    Bart heeft een recensie geschreven voor Jasmeet

Vertaal van English naar Nederlands

I've been here a couple of times. They serve very nice meals for a moderate price. The operators of the restaurant are very hospitable.
    As fan of spicy curry I enjoyed the Vindaloo and Jalfrezi. The Handi is a little to mild for me (and my parents). I can also recommend the Butter chicken and Masala lamb.
    Their Lassi drink contains a large portion of fresh mango. No sugar needed. It's deliciously sweet all by itself.