• Lid sinds 10 november 2012

De Bovenmeester

Steenwijk

Bart heeft nog geen foto toegevoegd

1. Bart's profielfoto
    Bart heeft een recensie geschreven voor De Bovenmeester

Al meerdere malen hebben wij bij De Bovenmeester geluncht en gedineerd. Alle keren, dat we er geweest zijn, was de ontvangst allerhartelijkst. De sfeer in het restaurant is geweldig. Zeer vriendelijke en attente bediening. Leuke inkijk in de keuken met hardwerkende koks. Het eten wordt met liefde bereid en smaakt altijd overheerlijk, wat je ook neemt. Altijd een uitstekende kwaliteit voor een zeer betaalbare prijs. Zo lekker kan niet elders in Steenwijk en omgeving gegeten worden. Wij kunnen iedereen aanraden eens hier te gaan eten. Wij weten zeker dat u dan weer terug zal komen om weer andere lekkere menu's te proberen. Daarom begrijpen wij niet dat er van de tot nu toe 7 recensenten er 2 zijn die dit restaurant een onvoldoende geven. Deze mensen kunnen beter naar een snackbar gaan en dit mooi ingerichte en toekomstig sterrenrestaurant mijden. Eigenaars, laat je door deze mensen niet ontmoedigen en ga door op de ingeslagen weg. Wij komen in ieder geval op korte termijn weer lekker bij jullie eten.