• Lid sinds 14 augustus 2011

De Smoks

Zelhem

La Cantina

Kamperland

Bart heeft nog geen foto toegevoegd

1. Bart 's profielfoto
    Bart heeft een recensie geschreven voor La Cantina

Van binnen is het een stuk leuker dan van buiten. Als je er voor staat lijkt het op een slechte cafetaria met een oude leunstoel in de hal.

Voorgerecht

empanadas waren prima, goed gekruid met een pittige chilisaus

Enchiladas waren knap zout en de taco's waren ook rijkelijk gevuld met dezelfde zoute gehakt. Jammer dat de taco's in het vocht dreven.

wij vonden het nogal tegenvallen na alle positiviteit hierboven.

2. Bart 's profielfoto
    Bart heeft een recensie geschreven voor Stravinsky
    Internationaal Hengelo

Vanavond wat gedronken maar de bediening is niet best. Eén van de weinige mooie dagen deze zomer dus het terras op, alleen stonden de heaters niet aan toen het wat kouder werd. Moesten er om vragen, gaat dat ding na een half uur weer uit, blijkt dat de gasflessen op waren. Beetje jammer.

Iemand in ons gezelschap heeft een behoorlijk ernstige gluten allergie dus we vragen om een glutenvrij hapje, dat wordt dus kaas, maar de jongen in kwestie komt dat brengen op een bord met een sausje met gluten. Daarnaast had hij het bord in dezelfde hand als het bord met dorito's. Toen hij daarop werd aangesproken (vriendelijk en beleefd) ging hij in de verdediging en hield een slap verhaal op. Hij nam het bord weer mee en kwam niets anders brengen, slecht opgelost en niet bijzonder vriendelijk. Erg onplezierig en wij komen hier niet meer terug.

5,1
  3. Bart 's profielfoto
    Bart heeft een recensie geschreven voor De Smoks
    Nederlands Zelhem

In juni 2011 geluncht en dat was prima. Bediening was vriendelijk, maar heb wel erg lang zitten wachten tot we konden betalen. Vind 20 minuten wachten tot er iemand aan je tafeltje komt, wel erg lang duren, als je aandacht zit te trekken, als je weg wil.

De lunch was overigens niets op aan te merken. Uitsmijter en een broodje zalm waren van goede kwaliteit.

4. Bart 's profielfoto
    Bart heeft een recensie geschreven voor In de Kokkerieje

Op de menu kaart zag het allemaal bijzonder lekker uit, maar wat we op ons bord kregen (biefstukjes in kalfsjus en varkenshaas) was een beetje vlak van smaak. Niet echt een grote "wauw" maar meer, "het is in orde'.

Bediening was vlot en vriendelijk. Ons tafeltje stond erg dicht op de tafel er naast en erg dicht naast een tochtige deur. Dat was wat minder.

6,3
  5. Bart 's profielfoto
    Bart heeft een recensie geschreven voor Ria's Eetcafé

Voor een eetcafé is het keurig en degelijk ingericht. Ziet er meer uit dan een restaurant dan als een café.

Bediening was opgewekt en vlot. Eten was uitstekend bereid en ruim voldoende. Alles netjes en verzorgd. Zeer tevreden!