• Lid sinds 14 januari 2015

Lunchroom de Halte

Makkum

Grillhuis Sultan

Makkum

Bart Stam heeft nog geen foto toegevoegd

1. Bart Stam's profielfoto
    Bart Stam heeft een recensie geschreven voor Dionysos

Vorige maand zonder reservering binnen gelopen op een doordeweekse dag. Het zat stampvol, maar gelukkig hadden ze achterin een tafeltje voor ons vrij. Het pand is een soort smalle pijpenla, dus niet heel praktisch.
    De keuken was heel snel met het eten. De bediening vriendelijk en vlot. Het eten okay. Voor de prijs is het heel prima.

2. Bart Stam's profielfoto
    Bart Stam heeft een recensie geschreven voor Croonprins

Mooi gebouw (het leek wel op een klassiek herenhuis) Hier twee jaar geleden heel lekker gegeten. Het eten werd mooi opgemaakt en was heel goed klaargemaakt.
    De bediening was wel stug.

Van kennissen hoorde ik alleen dat dit restaurant zo'n 1,5 jaar geleden gesloten is wegens bedrijfsbeëindiging.

3. Bart Stam's profielfoto
    Bart Stam vindt de recensie door De Boer voor Hennie Fan Richt leuk

Eten was goed, entourage vond ik wat minder. Wel een leuke avond gehad, maar er moet binnen wel een en ander opgeknapt worden.

4. Bart Stam's profielfoto
    Bart Stam vindt de recensie door Jeltsje Groening voor Hennie Fan Richt leuk

Jeltsje Groening

We komen hier vaker, nu was het iets minder goed dan de vorige keer. Vlees was te doorbakken en vis te droog... Kan een keer gebeuren, maar toch jammer.

6,1
  5. Bart Stam's profielfoto
    Bart Stam vindt de recensie door Jaap voor Lunchroom de Halte leuk

Prima snackbar, het eten is snel klaar ook al hebben ze het vreselijk druk op vrijdagavond. Het eten is stukken beter dan die Shoarmatent op de hoek.

Niets mis mee!

6. Bart Stam's profielfoto
    Bart Stam heeft een recensie geschreven voor Lunchroom de Halte

Heel vriendelijk personeel, prima producten en knapperige frietjes. Dit is de beste snackbar van Makkum!

7. Bart Stam's profielfoto
    Bart Stam vindt de recensie door Bart Stam voor Pizzeria Milano leuk

We komen hier al jaren en ons valt op dat de kwaliteit constant goed is. Zoek je een restaurant voor een snelle pizza, dan kan je hier gerust heen. Uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding.

8. Bart Stam's profielfoto
    Bart Stam heeft een recensie geschreven voor Pizzeria Milano

9. Bart Stam's profielfoto
    Bart Stam heeft een recensie geschreven voor It Posthûs

Dit is een mooi pand. Het eten is prima bereid. Er zitten mooie gerechten tussen. We komen hier vaak, en het valt ons op dat de kaart nooit wijzigt. Verander af en toe iets om het spannend te houden voor de gasten! Bediening door de eigenaar is prima, maar soms loopt er helaas ook bedienend personeel tussen die niet altijd snapt hoe het goed moet.

10. Bart Stam's profielfoto
    Bart Stam heeft een recensie geschreven voor Grillhuis Sultan

Je plaatst en betaalt een flinke bestelling die door een ongeïnteresseerd personeelslid wordt opgenomen. Vervolgens gaat het personeel onderling flink staan bekvechten, terwijl er meerdere klanten wachten op hun bestelling. Wanneer je thuiskomt blijk je niet alles waarvoor je betaald hebt, meegekregen te hebben. En tot overmaat van ramp is het niet echt lekker. Of het een matige keuze van inkoop is of slechte bereidingswijze, dat weet ik niet. In ieder geval kom ik hier nooit meer!

2,5