• Lid sinds 20 september 2012

MarktZicht

Broek op Langedijk

't Moddervrouwtje

Alkmaar

Bart Jongkind heeft nog geen foto toegevoegd

1. Bart Jongkind's profielfoto
    Bart Jongkind heeft een recensie geschreven voor MarktZicht

Helaas geen goede ervaring. Carpaccio was niet vers. Onder de carpaccio lag sla met dressing. Hoofdgerecht was biefstuk, maar er werd niet gevraagd hoe we het wilde hebben. Wel mals. Zeer zoute pepersaus wat ik maar zoveel mogelijk aan de kant heb geschoven. In 1 vd biefstukken zat een stukje staalborstel. 1 persoon kreeg zijn hamburger toen de rest ongeveer klaar was. Ober was vergeten het door te geven (kan gebeuren). Helaas was die rauw van binnen dus opzij geschoven en geen hoofdgerecht voor die persoon. Tussen de sla zaten diverse bruine stukjes dus ook niet vers. Verder moesten we om een 2de drankje vragen terwijl we allemaal al een tijdje droog stonden. Hoe zeer de vriendelijke man ook zijn best deed was dit kwalitatief een vd slechtste restaurants waar ik ooit geweest ben. Wel heel vriendelijk en een zeer mooie locatie.

2. Bart Jongkind's profielfoto
    Bart Jongkind heeft een recensie geschreven voor 't Moddervrouwtje

Voorheen wekelijks hier broodjes gehaald. Schrok mij laatst een ongeluk dat ik voor w broodjes ruim 9 euro moest afreken. Prijzen zijn gigantisch gestegen, en ze maken onderscheid of je het daar op eet of meeneemt. Belachelijk. Mij zijn ze helaas kwijt als klant.