Gisteren in het kader van het 'keukenfeest' genoten van een 5-gangen menu voor € 27,50. Heerlijke gerechten en verrassende combinaties. Ook buiten de restaurantweek om een prima adres om te bezoeken!

Samen met een groep hebben wij hier gegeten. Verwachtingen waren hooggespannen naar aanleiding van indruk op TV. Kaart zag er veelbelovend uit en gerechten waren kwalitatief goed en lekker.

Opmerking is wel de grootte van de gerechten. Vooral salades en spaghetti zijn niet voldoende om honger te stillen. Aanrader zijn wel de huisgemaakte frites met mayonaise!

Verder dient er naar mijn idee meer aandacht gegeven te worden aan het opmerken van lege glazen aan tafel. Een kwartier moeten wachten met lege glazen is heel vervelend. Vooral omdat de tijd tussen de verschillende gangen lang was.

Met wat meer ervaren bediening zou beoordeling hoger uit zijn gevallen; jammer.

Barry

Enkele weken geleden op aanraden van een familielid hier gaan eten als afsluiting van onze vakantie.

Helaas was dit geen succes, het weekmenu was uitverkocht dus geen leuke aanbieding.

Bij het hoofdgerecht kreeg ik varkenshaas welke wel opgewarmd leken en taai waren. Uiteindelijk wel een nieuwe (verse) portie ontvangen, alleen jammer dat mijn tafelgenote haar hoofdgerecht inmiddels op had.

De bediening was erg jong en onervaren. Had minimaal een kopje koffie, oid van de zaak verwacht.

Vanavond genoten van het maandmenu. Heerlijke combinatie en dat voor € 20 per persoon! Een aanrader voor iedereen die op zoek is naar een goede prijs/kwaliteitsverhouding.

Bij lekker weer kun je ook lekker op het terras genieten.