• Lid sinds 24 juni 2013

En Garde!

Boxtel

Tzong Don

Vught

Barbara heeft nog geen foto toegevoegd

1. Barbara's profielfoto
    Barbara heeft gereageerd op een recensie van Tzong Don

Op dit moment wordt het huis geschilderd. Daarna neem ik graag contact met je op. Ik wil je niet beledigen maar wij zijn altijd eerlijk. Helaas is het meestal zo als het eten goed is dat je de mensen niet hoort. Ook daar zal ik rekening mee houden. Overigens heb ik onlangs een restaurant betitelt met de beste steak van Nederland dus doen we dat ook. Het is alleen zo dat we al 30 jaar bij je komen en het geen verrassing is dat je eten perfect is. Het valt wel op als het eten niet goed is. Groetjes, Barbara.

2. Barbara's profielfoto
    Barbara heeft gereageerd op een recensie van Tzong Don

Beste Melvin. Erg jammer als er niet op gereageerd wordt als je klachten hebt over het eten zowel in het restaurant als bij de afhaal. Natuurlijk hebben wij dit aangegeven. Er is alleen bij jullie niets aan gedaan. Ik strooi geen slechte recensies de wijde wereld in als er goed op mijn klachten wordt gereageerd. Wij geven graag geld uit aan goed eten en we hebben zeker je de kans gegeven om het te verbeteren maar dat is niet gebeurd. Het eten was echt slecht dus we hebben het nog netjes gehouden met de recensie. Wij vinden het ook erg jammer dat we een adres zijn kwijt geraakt waar we eten kunnen halen of uit eten kunnen gaan. Dat je interne problemen hebt, kunnen wij niets aan doen. Wij hebben altijd heerlijk gegeten bij je en stond jullie kwaliteit hoog bij ons in het vaandel. Jammer dat je pas reageert als ik een recensie plaats in plaats van het met mij op te lossen als ik het aangeef in het restaurant.

3. Barbara's profielfoto
    Barbara heeft een recensie geschreven voor Tzong Don

Helaas is de laatste tijd de kwaliteit van het eten sterk verminderd. Daardoor wordt prijs kwaliteit ook een stuk minder. De kok weet niet hoe de kwaliteit gehandhaafd moet worden. Helaas voor ons geen Tzong Don Vught meer.

3,7
  4. Barbara's profielfoto
    Barbara heeft een recensie geschreven voor En Garde!

Gisteren bij En Garde gegeten. Het is beduidend minder geworden. Eigenlijk was het slappe hap. Het kalfsvlees was doorbakken terwijl ik vroeg om medium doorbakken en aan de tong zat weinig smaak. De smaaksensatie was helaas smaak sensatieloos. Je krijgt nauwelijks saus bij het vlees en de vis. De aspergesoep leek uit blik maar dat weten we niet zeker. De prijs kwaliteitsverhouding is ver te zoeken. Wij waren €170 kwijt voor zeer matig eten. Meestal zijn wij met 3 personen ongeveer €120 kwijt met vooral veel betere vleessoorten. Jammer maar dit was de laatste keer dat we naar En Garde zijn geweest. Veels te duur voor veels te weinig.

5,1