Activiteiten van Barbara van Drooge

1. Barbara van Drooge's profielfoto
    Barbara van Drooge heeft een recensie geschreven voor Metin's Place

Het beste van het beste. Snel klaar, vriendelijk personeel en zeer goede prijs. Jammer dat er geen bezorging mogelijk is.

2. Barbara van Drooge's profielfoto
    Barbara van Drooge vindt de recensie door Annelies voor Bikken leuk
    Internationaal Doetinchem

Heerlijk een weekje op vakantie geweest in Doetinchem met mijn gezin. Eerste avond in Bikken, tweede avond ergens anders en zo wilde we iedere avond een ander restaurantje bezoeken, maar hier kwamen we snel van terug. Het is de rest van de week alleen maar Bikken geworden. Met de heerlijke variatie die op de kaart staan, zijn we nog lang niet uitgegeten. Echt geweldig . Heel gezellig en zeer gastvrij.

3. Barbara van Drooge's profielfoto
    Barbara van Drooge vindt de recensie door Angela voor Bikken leuk
    Internationaal Doetinchem

Een supergoed adres waar je heerlijk kunt eten en gastvrij wordt ontvangen!!! Echte aanrader!

4. Barbara van Drooge's profielfoto
    Barbara van Drooge vindt de recensie door JR voor Bikken leuk
    Internationaal Doetinchem

Lopend door de Grutstraat op zoek naar een gezellig restaurant bij Bikken naar binnen gelopen. Warm welkom door medewerkers, gastvrij ontvangen.

Runder carpaccio en runder spare ribs van de kaart. Nooit gehad en erg lekker, zeker een aanrader! Garnering op de borden bij het hoofdgerecht top. Aardappels en friet uitstekend.

Dochter speelt ondertussen op de speelzolder waar begeleiding aanwezig was, met een gerust gevoel kunnen genieten.

Bediening goed, prijs/ kwaliteit goed, sfeer meer dan goed. Kortom, een zekere aanrader en zeker voor herhaling vatbaar.

Mijn vrouw wilde een tweede voorgerecht als hoofdgerecht met wat aanpassingen i.v.m. een dieet, dit was geen probleem. Bij het afrekenen werd rekening gehouden met het tweede voorgerecht.

Bij vertrek ontvingen we ook nog een bon van 10% korting op het volgend bezoek. Deze gaan we zeker gebruiken!

5. Barbara van Drooge's profielfoto
    Barbara van Drooge heeft een recensie geschreven voor Olympia

Na een heerlijk dagje dolfinarium beland bij dit restaurant, wat een teleurstelling. De koffie zat vol met koffie prut, de opmerking van de gastvrouw "het zijn maar een paar dingentje die in uw koffie zitten" vond ik echt te ver gaan. Het klopte dat er maar een paar dingetjes in mijn koffie zaten, de rest had ik in mijn mond en probeerde dapper het weg te slikken. Eten: ik bestelde de onasis, een Ossenhaas gerecht. De kwaliteit was zo slecht dat ik hele grote twijfel plaats of dat dit wel Ossenhaas was. De saus leek wel water, weinig smaak en niets op het blaadje sla na was vers. De mixed grills large waren echt vlak en smaakte alles hetzelfde. Voor 4 personen een klein bakje salade en friet. Op de vraag smaakt alles mijn probleem met het eten verteld. Wij kregen van de gastvrouw te horen "zo word het nu eenmaal hier klaar gemaakt". Was zo jammer, er werd helemaal niets met onze klacht gedaan. Helemaal niets. Mijn mening; vraag dan ook niet of het smaakt als het je niets uitmaakt als gastvrouw.

1,9
  6. Barbara van Drooge's profielfoto
    Barbara van Drooge vindt de recensie door Bas Kempers voor Bikken leuk

Bas Kempers

Afgelopen weekend in dit restaurant wezen eten. Ik vond het vanaf de buitenkant al een warme indruk geven. Niks was minder waar! Heerlijk met vrienden gegeten, en het personeel was zeer vriendelijk. Dit restaurant is zeker een aanrader!

7. Barbara van Drooge's profielfoto
    Barbara van Drooge vindt de recensie door Bas Snelting voor Bikken leuk
    Internationaal Doetinchem

Heerlijk gegeten buiten op het terras. Goede service en het eten was overheerlijk!

Ze kwamen spontaan langs met bittergarnituur bij de gasten op het terras die nog lekker aan het na-borrelen waren.

Dit restaurant houden we er zeker in!

8. Barbara van Drooge's profielfoto
    Barbara van Drooge heeft een recensie geschreven voor Engbergen
    Nederlands Voorst

Bijna iedere zondag gaan wij ontbijten, genieten van de rust, vers gebakken brood en de perfecte Latte. De omgeving is perfect om even ver weg te zijn van alle drukte.
    Wij zijn genieters en genieten van alles bij jullie, bedankt en tot snel.

9. Barbara van Drooge's profielfoto
    Barbara van Drooge heeft een recensie geschreven voor Nori

Het Sushi restaurant waar alles echt vers wordt gemaakt en dat maakt het verschil tussen Nori en andere Sushi restaurant.
    Net weer heerlijk genoten van de Sushi Sashimi en na de heerlijke spekkoek. Vriendelijk personeel en een gezellige sfeer. Tot snel.

10. Internationaal Doetinchem

Peter en Anita uit Enschede

We zijn helemaal te vermelden dat we werkelijk door de gastvrouw in de watten werden gelegd. We kregen van het huis een heerlijk voorafje. Een heerlijk klein bakje Australische tomatensoep net daarnaast een geweldige cappacio. Top. Wat verder vooral opviel, naast de werkelijk geweldige spareribs, was de diversiteit aan smaken van het hoofdgerecht. Zoet, hartig, scherp, een smaakexplosie van de bovenste plank. Ooit zoete appeltjes met scherpe spareribs gecombineerd? Ik zou zeggen op naar Bikken wij komen 1000% zeker terug.

11. Internationaal Doetinchem

Maron Apperloo

Heerlijk gegeten, erg gezellig en relaxte sfeer. Maar bovenal topbediening! Erg vrolijk, denkt mee, en geeft advies. Voor herhaling vatbaar.

12. Internationaal Doetinchem

André en Sylvia

Zondag 18 mei heerlijk gegeten bij restaurant Bikken! Super vriendelijk personeel en heerlijk gegeten. Voor herhaling vatbaar!

13. Barbara van Drooge's profielfoto
    Barbara van Drooge vindt de recensie door Boukje voor Bikken leuk
    Internationaal Doetinchem

Heerlijk vlees, sfeervol gepresenteerd op een houten plank. Zeer vriendelijke bediening, en dat op een reuze drukke avond. Ruim restaurant met een ontspannen sfeer. We komen graag een keer terug met de kinderen, want die zijn in dit restaurant duidelijk ook van harte welkom!

Meer updates