1. Chinees-Indisch Geldrop

Bediening is goed, maar het eten was de laatste tijd erg slecht. Ik ben er een keer wezen eten en een keer wezen afhalen. Bij het eten was het wel lekker, maar het was erg lauw en droog, waardoor je de smaak niet goed te pakken krijgt. En bij het afhalen was er wel iets ergs mee, er zat een klein stukje plastic tussen mijn eten en dat vond ik echt niet kunnen.

2. Chinees-Indisch Geldrop

Een van de slechtste Chinezen in Geldrop. De bediening vind ik erg slecht, omdat ik vroeg om een drankje die ze niet had gebracht. En een kwartier later vraagt ze me weer of ik iets wil drinken terwijl ik nog steeds op mijn eerste drankje wachtte. Het eten was koud en ik vroeg of het effe mocht worden opgewarmd en toen ging ze dat vragen, maar kwam niet terug. Toen vroeg ik maar om de rekening, want ik was het helemaal beu, maar toch gingen we nog wat afhalen, omdat we de helft niet hadden opgegeten, want het was koud en niet lekker etc. We hebben gewoon een bak bami en nasi besteld, maar ja die smaakt hetzelfde als elke Chinees en nog best duur ook, die van hun.

Ik heb slechte ervaringen gehad met Jade.

1,7
  3. Chinees-Indisch Deventer

Super en fantastisch, nog nooit zo een goed Chinees restaurant gezien. Lekkere sushi, koks waren geweldig, bediening was aardig en eten was verrukkelijk. Veel variatie op de bakplaat, zelfs een keer inktvis en ze hebben struisvogel. Echt heerlijk.

Groetjes van Kevin uit Geldrop.

4. Erg lekker zoals bijna elke McDonalds. Een erg mooi restaurant, en als ik ś avonds honger heb ga ik daar effe langs met mijn auto om wat lekkers te bestellen bij de drive-in.

5. Super snel en lekker. Heb net een heerlijk broodje van hun gegeten en het was ongelooflijk. Ik haal daar altijd mijn pizza/shoarma. En de mensen daar zijn erg aardig en waarmee je altijd een praatje kan maken.

Groetjes.

6. Het eten valt wel mee. Ik kreeg slappe friet toen ik daar ging eten. En die slushpuppyś van hun zijn niet te drinken, het was gewoon schaafijs met wat siroop en wat suiker. Maar de bediening is wel heel erg aardig. De eigenaar heeft een erg aardige zoon waarmee je een leuk praatje kan maken.

5,3
  7. Chinees-Indisch Geldrop

Ik vond de sfeer wel meevallen, niet super of slecht, maar gewoontjes.

Het eten viel wel mee, ik vond sommige gerechten slordig gemaakt. Het duurde heel lang voordat ze klaar waren en het was niet heel lekker een beetje koud al, dus dat zijn wel grote minpunten. Bediening is wel goed, maar ze vragen je heel erg weinig en mag wel wat blijer.