• Lid sinds 25 december 2012

1. -

La Liguria

Zwolle

B. van de Weerd heeft nog geen foto toegevoegd

1. B. van de Weerd's profielfoto
    B. van de Weerd heeft een recensie geschreven voor La Liguria

We hadden ruim van te voren een tafel gereserveerd voor vier personen. Een maand. Aangekomen, zaten we om de deur wat erg koud was. Zeker als je met een oude man van ver in de 80 bent die graag herinneringen wil oproepen aan zijn favoriete restaurant.

Helaas is de tent overgenomen door een andere eigenaar. Geen grote stukken vlees, de milanese was erg klein. Wij bestelden een voor- en hoofdgerecht. Was het verzoek om het hoofdgerecht toch eerst te serveren. Hier gingen wij niet mee akkoord.

Bleek dat zij het hoofdgerecht in tussen warm hebben gehouden. Slappe aardappelschijfjes, lauwe soep etc. Bij het aangeven werden wij totaal niet serieus genomen door de blonde hoofdbediening? De vrouw van de kok en eigenaar?

Alleen voorgerechten afgerekend en weg gegaan. Wat een leuk en gezellig restaurant was in Zwolle, is nu tot een dieptepunt gekomen in de Zwolse Horeca door andere eigenaar.

Jammer, had al meer slechte verhalen gehoord. Wilde het toch zelf ondervinden. Kom hier met mijn familie nooit weer.