• Lid sinds 7 oktober 2014

2. De Smulpot

Den Burg
  3. Brasserie De Zwaluw

De Koog

B Tijs heeft nog geen foto toegevoegd

1. B Tijs's profielfoto
    B Tijs heeft een recensie geschreven voor De Smulpot
    Internationaal Den Burg

Slechte ontvangst. Eigen keuze tafel kon niet, terwijl er veel niet bezet waren. Ook 2 uur later niet gebruikt. Zeer eigenwijze ober aan de deur. Vlees was taai en aangeboden als varkenshaas. Dat klopte dus niet. Mocht een kop koffie nemen wegens slecht vlees! Wat een waardeloos idee. Geen reden om ooit terug te gaan.

1,6
  2. B Tijs's profielfoto
    B Tijs vindt De Smulpot niet leuk
    Internationaal Den Burg

3. B Tijs's profielfoto
    B Tijs vindt Brasserie De Zwaluw niet leuk

4. B Tijs's profielfoto
    B Tijs vindt de recensie door Ciska voor Buon Appetito niet leuk

Restaurant is gesloten ivm verbouwing! Reservering werd gewoon bevestigd, maar bij aankomst bleek het raam van het restaurant beplakt met kranten, werd er druk verbouwd en was dus hartstikke dicht... :(

5. B Tijs's profielfoto
    B Tijs heeft een recensie geschreven voor Hotel Restaurant Zeeland

Cataplana bleek ineens alleen te bestaan uit vooral gekookte mosselen, schelpen en wat scampi's ipv de beloofde krab, kreeft, witvis, scheermessen, chorizo, mosselen, schelpen, scampi's. De eigenaar gaf de ober de schuld maar gaf later aan de goederen niet in huis te hebben. Wij hadden dag eerder al de maaltijd besteld maar men had niets ingekocht. Kregen na veel gezeur een irish coffee maar daar waren we natuurlijk niet voor gekomen. Deze zaak hoeft voor ons niet meer.

1,9
  6. B Tijs's profielfoto
    B Tijs vindt Hotel Restaurant Zeeland niet leuk

7. B Tijs's profielfoto
    B Tijs heeft een recensie geschreven voor Bistro in de File

Zeer vriendelijke bediening en goed verzorgd. Het diner was heerlijk met de juiste voorgerechten en hoofdgerechten van zowel op de kaart als buiten de kaart. (Eend, schelvis, draadjesvlees, biefstuk)
    we zijn hier pas voor de eerste keer geweest terwijl we al vele keren in Hellevoetsluis restaurants bezocht hebben. Dit ligt wat verscholen en is niet groot. Maar jammer dat we er nu pas voor de 1e keer waren. Gaan we beslist vaker doen.

8. B Tijs's profielfoto
    B Tijs heeft een recensie geschreven voor 't Schippershuis

Vanmiddag gaan lunchen op het terras van deze zaak. Duurde erg lang eer men ons ook zag zitten. Ben zelf maar naar de bediening gegaan om te bestellen. Kreeg de eertse keer lauwwarme kroketten die weer weggehaald zijn. Ongeveer 20 minuten later weer kroketten wel warm aan de buitenkant maar koud aan de binnenkant. Teruggegeven en de rekening gevraagd. Terwijl ze toch best zouden moeten weten hoe je dit klaar moet maken. Komt de eigenaresse op het terras discussie met mij voeren over de kroketten die volgens haar wel warm zijn. Of ik niet zou weten hoe een kroket hoort te zijn. Hier moet je wegblijven met zo'n slechte service. Ben bij de broodjes zaak verderop broodje kroket gaan halen die wel warm was zowel buiten als van binnen. Hoefde daar niks extra te vragen Daar gaat het wel vanzelf goed. Schippershuis Numansdorp heeft nog veel te leren en weet niet wat service is.

9. B Tijs's profielfoto
    B Tijs heeft een recensie geschreven voor De Nonnerie

Zeer slechte service. Eten koud geserveerd. Bediening met veel zaken bezig maar geen oog voor de klanten. Zelden zo iets beneden elk niveau mee gemaakt. Er zijn veel meer mogelijkheden dan deze waardeloze tent in Maarssen.

1,1
  10. B Tijs's profielfoto
    B Tijs schreef:

Maarssen nonnerie zeer slecht restaurant. Kwaliteit slecht, service laag, ongelooflijk slechte ervaring gehad op 22/9/2015