• Lid sinds 11 mei 2013

1. Magnusveste

Schagen

Alanya

Medemblik

B. Ebregt heeft nog geen foto toegevoegd

1. B. Ebregt's profielfoto
    Van restaurant

We gaan zeker wat doen met de tips. Het mag geen excuus zijn maar het was erg druk, vandaar dat het iets langer duurde. De volgende keer hopen we dat het allemaal beter naar wens gaat. We hopen u snel weer te mogen verwelkomen.

2. B. Ebregt's profielfoto
    B. Ebregt vindt de recensie door J. Weijer voor Magnusveste leuk

J. Weijer

Goed eten, vooral het vlees. Mag wel iets groter. Bijgerechten redelijk, miste de dressing op de sla, er stond ook niets op tafel qua azijn/olie. Tip meegegeven, gaan ze wat aan doen. Gebakken aardappels mogen knapperiger. Wijnen waren heerlijk. Bediening goed, alleen bijschenken drank duurde te lang. Mensen zeer gezellig. We gaan zeker nog een keer.

3. B. Ebregt's profielfoto
    B. Ebregt vindt de recensie door Jacco voor Magnusveste leuk

Net open en nog wel een hoop te leren.

De garnalen cocktail was teleurstellend. Geen volle bak hollandse garnaaltjes met komkommer, kruiden en zure room, zoals de site doet vermoeden. Een glas ijsbergsla met bovenop 6-7 noorse garnalen. En ijsbergsla met tomaatje ernaast.

De hoofdgerechten vlees / vis werden geserveerd op een koud bord, waarschijnlijk omdat de ijsbergsla en tomaatje anders te warm wordt. Iedereen kreeg ijsbergsla en tomaat. Serveer liever een spannend stukje pastinaak, venkel, wortel, mix of puree op een verwarmd bord.

Borden werden uitgehaald, terwijl mensen nog zaten te eten. De rekening werd pro-actief aangeboden.

De kinderziektes moeten er nog uit, maar met dit leuke en enthousiaste team kan het een goede tent worden met een mooi concept: Oudhollandse gerechten.

4,1
  4. B. Ebregt's profielfoto
    B. Ebregt vindt de recensie door Rob en Wendy voor Magnusveste leuk

Rob en Wendy

Goed eten...Erg leuke bediening...Gewoon lieve mensen...Een aanwinst voor Schagen....

5. B. Ebregt's profielfoto
    B. Ebregt vindt de recensie door Tepaske voor Magnusveste leuk

Wederom hier gegeten en weer ontzettend tevreden! Lekker eten en keurige bediening. Het was dit keer erg druk maar dat maakte het ook wel weer gezelliger en de bediening had oog voor iedereen.

6. B. Ebregt's profielfoto
    B. Ebregt vindt de recensie door Joyce voor Magnusveste leuk

Eten was lekker en we voelde ons thuis. We zouden eigenlijk even snel wat eten maar bleven hangen en hebben lekker na geborreld. Wij komen zeker snel nog een keer.

7. B. Ebregt's profielfoto

Bewaar
    Bewaren in lijst Sluiten
  8. B. Ebregt's profielfoto
    B. Ebregt heeft gereageerd op een recensie van Magnusveste

Bedankt voor uw reactie. De opmaak van de gerechten is inderdaad wat simpel maar wordt wel bewust op die manier gedaan. Wij zijn laagdrempelig, vandaar de lage prijzen. Als wij borden voorverwarmen en van elk gerecht een kunstwerk maken dan kunnen wij de gerechten niet voor deze prijs serveren. Wat betreft het pro-actief aanbieden van de rekening moet ik toegeven dat dat gebeurt is. Ik heb hier direct over gesproken met de bediening en dat zal niet meer gebeuren. Hopelijk vond u het eten wel lekker want dat kan ik niet in uw reactie terug vinden. In het restaurant heeft u aangegeven dat alles naar wens was en alles gesmaakt had dus ik ga er wel van uit dat dat het geval is. Nogmaals bedankt voor uw reactie.

9. B. Ebregt's profielfoto
    B. Ebregt vindt de recensie door annoniem voor Magnusveste leuk

Een heerlijke lunch gehad bij magnusveste vandaag. Ondanks kleine keuken is er veel op de kaart om uit te kiezen. Je proeft de verse ingredienten en het wordt met veel liefde gemaakt!

10. B. Ebregt's profielfoto
    B. Ebregt vindt de recensie door Patrick & Katinka voor Magnusveste leuk

Patrick & Katinka

In een zeer relaxte sfeer erg lekker gegeten. Prijs kwaliteit verhouding is meer dan dik in orde. Iedereen die van lekker Hollands eten houdt kan hier zonder enige twijfel reserveren. Het eten is prima en de gastvrouw en gastheer (kok) zijn oprecht geïnteresseerd in hun gasten.
    Aanrader voor iedereen die in Schagen een hapje wil eten.

11. B. Ebregt's profielfoto
    B. Ebregt vindt de recensie door Tuijp voor Magnusveste leuk

Lekker ontspannen gegeten voor een hele goede prijs. Zowel eten als drinken was dik voor elkaar. Net als wat extra aardappeltjes en groente waren binnen no time aangevuld dus konden gewoon door eten zonder te moeten wachten. Gastvrouw was netjes en gezellig. Dus alles perfect voor elkaar.

12. B. Ebregt's profielfoto
    B. Ebregt vindt de recensie door Kloosterman voor Magnusveste leuk

Super lekker gegeten, uitstekende service: vriendelijk en gastvrij. Als je een glaasje water wilt krijg je gewoon water uit de kraan ipv dure flesjes. Onbeperkt kun je groenten en aardappeltjes bijbestellen, super! (ook al is dat met die hoeveelheden niet eens nodig!)
    'Hollands gemengd' is een echte aanrader. Zeker een restaurant om nog eens terug te komen.

13. B. Ebregt's profielfoto
    B. Ebregt vindt de recensie door Van Rooijen voor Magnusveste leuk

Van Rooijen

Toevallig liepen wij langs dit gezellig restaurant en besloten hier een hapje te gaan eten omdat het er binnen gezellig uitzag. Het was redelijk druk en wij kregen een tafel een beetje achter aan. De gastvrouw was zeer aardig en ondanks dat zij alleen was gaf zij iedereen aandacht. De prijzen van de gerechten zijn zeer laag en de kwaliteit is perfect! Goede kok die weet wat hij doet. Wij zijn erg blij dit restaurant gevonden te hebben en zullen hier zeker vaker te vinden zijn.

14. B. Ebregt's profielfoto
    B. Ebregt vindt de recensie door Vennik voor Magnusveste leuk

Heerlijk gegeten en een prima sfeer. De bediening was uitstekend net als de service. Wij vinden het een echte aanrader om goed eten voor een redelijke prijs te verkrijgen. Wij komen er zeker nog eens terug!

15. B. Ebregt's profielfoto
    B. Ebregt vindt de recensie door Stephanie voor Magnusveste leuk

Stephanie

Prima gegeten.
    De droge witte wijn is erg lekker!

Als voorgerecht de garnalen cocktail en die was heel smaakvol en voldeed zeker aan de eisen.
    Mijn hoofdgerecht, de biefstuk, was erg mals en goed gebakken. Helaas moest ik hem zelf op smaak brengen.
    Mijn vriend had de tongfilet. Die viel iets tegen. Je smaakte een duidelijke frituursmaak.
    De bijgerechten waren prima, al mochten de aardappels iets meer doorgebakken worden.
    Al met al echt prima gegeten, de bediening is erg vriendelijke en behulpzaam!

16. B. Ebregt's profielfoto
    B. Ebregt heeft een recensie geschreven voor Alanya
    Kleine eetwaren Medemblik

Vandaag wat eten laten thuisbezorgen in Wervershoof. Eten was prima, snel bezorgd en dat tegen schappelijke prijzen! Eten was ook nog goed op temperatuur en in overvloed. We hebben lekker gegeten! Bedankt!

17. B. Ebregt's profielfoto
    Van restaurant

Dank u wel voor de leuke recensie en wij zien u graag weer terug.

18. B. Ebregt's profielfoto
    B. Ebregt vindt de recensie door Tepaske voor Magnusveste leuk

Tepaske

Vandaag gegeten bij Magnusveste in Schagen. Wat een leuk restaurant en goede prijs/kwaliteit verhouding! Wij zoeken een leuke plek voor een verjaardag te vieren en onze keus is bij deze gemaakt!

19. B. Ebregt's profielfoto
    B. Ebregt vindt de recensie door Beukenoot voor Magnusveste leuk

Beukenoot

We hebben een heerlijke avond gehad, het eten was voortreffelijk, de bediening was vriendelijk en de sfeer was heel aangenaam!!
    Eindelijk een sfeervolle en gezellige restaurant in de buurt! Wij komen zeker terug!
    Bedankt voor de geslaagde avond!

Dennis en Tali

20. B. Ebregt's profielfoto
    B. Ebregt vindt de recensie door willem voor Magnusveste leuk

Leuke avond achter de rug. Bediening is goed en het eten lekker!

21. B. Ebregt's profielfoto
    B. Ebregt vindt de recensie door Patrick & Sonja voor Magnusveste leuk

Patrick & Sonja

Weer eens iets anders om in deze tijd van het jaar erwtensoep te eten.
    Maar het smaakte voortreffelijk!
    Kom van de week nog een keer terug voor we weer terug naar Brabant gaan.

22. B. Ebregt's profielfoto
    B. Ebregt vindt de recensie door nancy voor Magnusveste leuk

Ik heb fantastisch lekker gegeten samen met mijn vriendje en de service was top!!! We hebben een hele leuke/lekkere avond gehad!

23. B. Ebregt's profielfoto
    B. Ebregt vindt de recensie door van de sande voor Magnusveste leuk

van de sande

Vandaag gegeten met ons gezinnetje bij restaurant Magnusveste. Alles was dik voor elkaar speelgoed voor de kids een fijne kinderstoel en goed gegeten.. ik zeg voor herhaling vatbaar!

24. B. Ebregt's profielfoto

Beste Stephanie,

Dank u wel voor uw feedback. Wij zijn blij dat u een geslaagde avond heeft gehad ondanks wat kleine minpuntjes. Na overleg met de kok heeft hij aangegeven inderdaad vergeten te zijn even met de pepermolen langs te komen. De tongfilet bakken wij altijd met een klontje roomboter maar ook dat is hij helaas vergeten te doen waardoor deze een gefrituurde smaak kan hebben. Bij een eventuele volgende bezoek bieden wij u dan ook een drankje van het huis aan.

Met vriendelijke groet,

Brenda Ebregt