• Lid sinds 6 januari 2014

De Lanteern

Noordlaren

B&D, W&G heeft nog geen foto toegevoegd

1. B&D, W&G's profielfoto
    B&D, W&G heeft een recensie geschreven voor De Lanteern

Wat hebben wij met onze vrienden een heerlijke avond gehad in de Lanteern! (4 januari 2014) Bij binnenkomst viel de gemoedelijke sfeer direct op. Wij konden kiezen de menukaart natuurlijk, maar ook kregen we de gelegenheid ons te laten verrassen door ‘het huis’. We kozen voor het laatste. Nadat we hadden aangeven ‘alles te lusten’ en er geen beperkingen op dat gebied lagen, ging de keuken ‘los’.

We begonnen met tarwebroodjes brochetta en rundercappacio Black Angus. Gevolgd door een vegagerecht ‘oergroente’. Vervolgens kregen we een vleesschaal met gerijpte entrecote, beef gorgonzola, entrecote (limosine) met wildsaus en gorgonzolasaus.
    Tot slot ‘Dessert Lanteern’: ijs met huisgemaakte citroentaart, brownie, boerenjongens en heerlijke slagroom. Wat hebben wij van het eten genoten!

Na afloop wachtte de biljarttafel en onder het genot van een kopje koffie keken we terug op een heerlijke avond met smakelijk en eerlijk eten waarbij je je vingers aflikt en je je afvraagt hoe het kan dat je hier nog nooit eerder bent geweest.
    Hartelijk bedankt voor de gastvrijheid, de gezelligheid en het heerlijke eten!