• Lid sinds 4 december 2011

Onder de Pannen

Onder de Pannen

3. Onder de Pannen

Leerbroek

B.B. heeft nog geen foto toegevoegd

1. B.B.'s profielfoto
    B.B. heeft een recensie geschreven voor Da Piero

B.B.

Het bezorgen is jammerlijk. De verwachte bezorgtijd was al een uur, waarna bij vertraging en telefonisch contact ze 30 minuten volhouden dat de bezorger toch echt onderweg is. Bestelling geannuleerd.

Ook met de annulering is niets gedaan, want bezorger stond welgeteld bijna 2 uur na bestellen op de stoep.

Dubbel jammer, want ga je in het restaurant zelf eten, is het prima te doen.

2. B.B.'s profielfoto
    Bewaren in lijst Sluiten
  3. B.B.'s profielfoto
    B.B. heeft een recensie geschreven voor Onder de Pannen
    Pannenkoekenhuis Leerbroek

Wij komen hier zeker twee keer per jaar en het is elke keer prima in orde. Lekkere pannenkoeken en prima sfeer. Wij hebben een dochter van 3 en die speelt heerlijk met andere kinderen in de speelhoek. Ze mocht ook grabbelen bij het weg gaan. Ik lees hier reacties van mensen die blijkbaar een Michelin-ster niveau verwachten. Het is en blijft een pannenkoeken restaurant. Koffie met bonbons is heerlijk :)

4. B.B.'s profielfoto
    B.B. heeft een recensie geschreven voor Onder de Pannen
    Pannenkoekenhuis Leerbroek

Wij zijn hier nu een aantal keer geweest en zijn van mening dat dit het beste pannenkoeken restaurant in de omgeving is. Zeker als je kijkt naar de prijs-kwaliteit verhouding. Inderdaad, het nieuwe gedeelte heeft minder sfeer tegenover het oude gedeelte. Voor een simpel uit-eten is dit perfect.

5. B.B.'s profielfoto
    B.B. heeft een recensie geschreven voor 't Wapen van Emmickhoven

Dit restaurant springt eruit in de regio: prijs kwaliteit verhouding is er zeer goed en het eten en de wijn zijn van goede kwaliteit. Je kan merken dat de kok zijn/haar best doet! De bediening is ook erg vriendelijk. Hier kunnen wij zeker nog een keer eten.