• Lid sinds 1 december 2016

De Blauwe Lotus

Zwolle

aydin heeft nog geen foto toegevoegd

1. aydin's profielfoto
    aydin heeft een recensie geschreven voor De Blauwe Lotus
    Chinees-Indisch Zwolle

Heb eten besteld voor het eerst. Wilde met internet betalen maar kon niet. Aangezien ik geen cash op zak had liet ik de bestelling toch opnemen waarna ik ondertussen even snel naar de bank fietse en 50 euro pinde. Toen ik thuis was paar minuten later kwam de bezorging. Alles verliep tot nu toe goed totdat ik betaalde. Bestelling was 10.30 ik zei maak er maar 11 euro van. Ik kreeg briefje van 20 en 5 euro en 4 euro los. Ik stond hierbij niet stil omdat mijn aandacht aan de bestelling en fooi was. 3 Dagen later kwam ik er pas achter dat ik dus 10 euro tekort had. Ik belde de zaak; omdat zij de bezorger niet konden bereiken kreeg ik zijn telefoonnummer. Toen ik hem belde nam hij wel op. Ik kreeg te horen dat ik van hem dezelfde dag moest bellen. Hij was al gelijk in een verdedigingshouding. Hij zei dat hij het niet terug kon halen en dat 10 euro veel geld voor hem was. Het komt op neer dus dat hij die 10 euro op heeft gemaakt aangezien ik niet dezelfde dag terug heb gebeld. En de 10 euro terug betalen is moeilijker dan mij afketsen zou hij wel gedacht hebben. Hij heeft de telefoon ook opgehangen. Ik belde de zaak terug, waar het personeel zei dat ze niet verantwoordelijk zijn voor de bezorgers (zwartwerkers??). Maar goed, komt op neer dat dat het een dure maaltijd was. Dus eten was niets aan te merken maar dat de bezorgers niet onder zijn verantwoording vallen vind ik het link bij hen te bestellen.

4,5