• Lid sinds 20 januari 2012

Woudenberg

1. Aw's profielfoto
    Aw heeft een recensie geschreven voor De Branding

Aw

Goede ontvangst en vriendelijk. We hadden niet gereserveerd, konden even buiten zitten.
    Na 3 minuten konden we binnen zitten. Eigenaar was erg aardig en houd van een grapje. We kregen heerlijk drinken, zoete witte wijn en trippel bier met broodjes.
    Duurde eventjes omdat het restaurant vol zat.
    Maar was zeker de moeite waard. Pizza was erg goed belegd, had goede bodem en smaakvol! Mn zoon houdt altijd halve pizza over, nu had hij hem helemaal op!! Hmmmm de lasagne Verde was overheerlijk en vult goed.
    Hierna nog limoncello en ijs toe, werkelijk genoten voor circa 31 euro pp. waar voor je geld. Personeel is aardig, buitenlands en erg vriendelijk en zij vragen tussendoor of het naar wens is. Wij komen hier zeker 1x per jaar. Een dikke aanrader dus!!!

2. Aw's profielfoto
    Aw heeft een recensie geschreven voor The Factory Kitchen

Aw

Samen met mijn broer de stad in en hiervoor een etentje gereserveerd. Want we hadden wel trek na zo'n lange werkdag. Mevrouw heette ons welkom en we mochten zelf een tafel kiezen. Dus lekker in de zon bij het raam. Leuk uitzicht over de gracht met zn grachtenpandjes.
    We kregen meteen een dranken kaart. Waarbij ik wat vragen stelde over de biersoorten uit New Sealand. En legde uit wat ik wilde, en het smaakte geweldig!
    Eten was erg erg mooi opgediend en smaakte voortreffelijk!! het brood was zwart van kleur, maar erg lekker.
    Na afloop rekende ik af en kwam de kok naar ons toe lopen en vroeg of het gesmaakt had. Ze vertelde dat ze uit New Sealand kwam. Nou deze kookte met passie en dat zag en proefde je zeker.
    De prijs was percies goed. Ook wij komen zeker nog een keer terug, maar dan met onze vrouwen erbij.

3. Aw's profielfoto
    Aw heeft een recensie geschreven voor De Lange Muur

Aw

Ik heb hier voor het eerst eten opgehaald, omdat de Chinees in Woudenberg gesloten was i.v.m. vakantie. Wat een hoeveelheid en erg smaakvol! De smaak van de babipangang was zeer goed, goed vlees en lekker gekruid. Ook de foeyonghai was erg goed, hierin zat heerlijke groente in en het smaakte ook ergens naar! De nasi is echte nasi, er zit tenminste iets doorheen, ham ei, prei etc.

De volgende keer ga ik weer hierin, moet wel 5 km rijden, maar heb het er voor over.

4. Aw's profielfoto
    Aw heeft een recensie geschreven voor Wombargs Poortje

Aw

Altijd fantastisch! Een dikke 10. Het smaakt geweldig hier, we gaan naar geen andere snackbar als we iets halen. Goede kwaliteit, goede hoeveelheid, goede service, met liefde bereid!

5. Aw's profielfoto
    Aw heeft een recensie geschreven voor Het Burgermeestershuys

Aw

Heerlijk eten. Aanrader zijn de bites! Lekker afwisselend en lekkere smaken. 4 voorgerechtjes en 4 hoofdgerechtjes met frietjes en groente is precies goed.
    Doordat er verschillende gerechtjes op tafel staan, goed nadenken welke u het eerst eet. Tip: Het voorgerechtje met de sojasaus voor het laatst bewaren, want anders zit de smaak ook in de andere gerechtjes ook.
    Laat de wijntjes maar over aan de kelner, laat u verrassen!
    We komen zeker nog en keer terug voor het vijf-menu.
    Reserveer gewoon, het is echt top!

6. Aw's profielfoto
    Aw heeft een recensie geschreven voor Wombargs Poortje

Aw

Wij hebben voor onze housewarming overheerlijke hapjes besteld.
    Deze konden begin van de avond opgehaald worden, en om 10:00uur kwamen ze de lekkere warme hapjes met diverse sausjes brengen. Mag betalen als de schalen over twee dagen teruggebracht worden. Dat is service!

Ik heb een keer met m'n broer daar gegeten zonder te reserveren. We konden er zonder problemen, de overheerlijke entrecotes eten. Dit was wel eind vd middag om 17:30uur
    Dat is service.

Ook een paar keer een lunch gehad. Top!

Het is een echte aanrader, dus twijfel niet en reserveer of bestel!

7. Aw's profielfoto
    Aw heeft een recensie geschreven voor Bestaria De Heuvelrug

Aw

Ze komen niet vriendelijk over als je er bent. Je krijgt het gevoel alsof ze je wegkijken.

Het eten was zeer slecht. Het gaat om de patat, maar deze was taai en hard. Het leek net alsof de friet voor een tweede keer was gebakken. Nog nooit zulke slechte frites gehad?

2,2
  8. Aw's profielfoto
    Aw heeft een recensie geschreven voor Montaza
    Internationaal Renkum

Aw

Vandaag zijn vader en 2 zoons een dagje uit geweest.
    Het ontvangst was goed. Goed uitziende bar.
    eenvoudige tafels, aankleding is huiselijk.
    Het eten was vers, smaakvol en ook veel zelf gemaakt! Je kon dit proeven en ruiken.
    De salades en groenten waren fris en vers. De vis en garnalen waren smaakvol. De dressing en sauzen zijn zelfgemaakt. Vraag gerust naar de zelfgemaakte knoflooksaus! Dit is een aanrader. De gebakken aardappeltje waren zeer goed van smaak, zelf gemaakt en zelf bereid. Buitenkant was bruin krokant en binnenin heerlijk zacht en zeer smaakvol.
    Het vlees kon niet beter! Goede temperatuur, goede smaak en zeer goed gekruid en gemarineerd. Dit geldt voor de spareribs en Egyptische gekruide kipstukjes.
    Na het voorgerecht en diner was er geen plek meer voor dessert. Het was voortreffelijk. Er werd door de kok nog gratis koffie aangeboden. Hij was zeer gastvrij, vriendelijk en belangstellend.
    We komen zeker weer terug! Frank waarschijnlijk volgende week alweer.