• Lid sinds 13 september 2009

't Trappetje

Kampen

De Nieuwe Hoorn

Hoorn

Atesgah heeft nog geen foto toegevoegd

1. Atesgah's profielfoto
    Atesgah heeft een recensie geschreven voor 't Trappetje

We waren een dagje in Kampen en wilden gaan lunchen en het terras van 't Trappetje zag er wel gezellig uit. We waren aangenaam verrast door de manier waarop de koffie en thee wordt geserveerd. De koffie op een klein dienblaadje met daarbij water een kletkop, chocolade koffiebonen en een koffiekaatje. Echte verwennerij. Ik had een potje verse thee (veel beter dan thee uit een theezakje!). Ook leuk geserveerd met een kletskop en chocolaatje erbij. Volgens mij kun je niet gewoon een 'los' kopje thee bestellen. Denk dat sommige mensen dat wel jammer vinden want niet iedereen heeft behoefte aan een heel potje thee (waar circa 2 kopjes uit komen). Het eten was prima. Alleen jammer dat er niet standaard brood bij de salades wordt geserveerd. Brood kon wel apart besteld worden voor een meerprijs(je), maar dat staat niet op de kaart vermeld. De serveerster was ontzettend gastvrij en vriendelijk. Kwam altijd met een lach op haar gezicht bedienen, ondanks dat het toch een hele klus is om de hele dag door trappetje op en af te lopen naar het terras. De inrichting binnen in het restaurant zag er een beetje ouwbollig uit.

2. Atesgah's profielfoto
    Atesgah heeft een recensie geschreven voor De Nieuwe Hoorn

Wij hebben hier nu 2x geluncht, maar we gaan nooit meer. De eerste ervaring was slecht, maar gisteren dachten we "laten we het nog een keer proberen". Deze tweede keer was echter nog dramatischer.
    De tonijnsalade was ontzettend slecht. Een kwak natte ijsbergsla, met daarbovenop een paar stukjes tomaat, een gekookt eitje en ontzettend smakeloze waterige/slappe tonijnsalade die helemaal uitliep over de sla. Bij de salades wordt niet standaard brood geserveerd, maar dat moet je er apart bijbestellen à € 1,50 p.p.! Heb ik nog nooit eerder meegemaakt.
    Mijn man had een gebakken schol en in een IJsselmeerstadje verwacht je dan toch wel een lekker visje. Het tegendeel was waar. Een diepvriesvis, dik gepaneerd (net als een kroket), met daarin een stuk witvis in de vorm van een schol. Of het wel echt schol was....geen idee!
    De menukaart is ook ontzettend onlogisch ingedeeld. Alles staat door elkaar (broodjes, salades, vis, vlees, etc.).
    Het restaurant zit wel op een mooie locatie in de binnenstad, maar daar is ook alles mee gezegd.
    Toiletruimtes zijn ook groezelig, ondanks dat het restaurant in een pand zit dat een paar jaar geleden pas gebouwd is. Zou er dus spik-en-span uit moeten zien.
    Ons zul je in dit restaurant niet meer terugzien.