• Lid sinds 24 mei 2011

Pak Boli

Spijkenisse

Astrid heeft nog geen foto toegevoegd

1. Astrid 's profielfoto
    Astrid heeft een recensie geschreven voor Pak Boli
    Chinees-Indisch Spijkenisse

Maandag 23-05-2011 ging ik voor het eerst bij dit restaurant eten. Ik woon al 25 jaar in Spijkenisse! De verhalen over dit restaurant zijn zeer uiteenlopend.

Het was ter ere van het afscheid van een collega. Ik had een tafel besproken voor 8 à 9 personen. We waren uiteindelijk met 8 personen. De tafel zag er prima uit. De eerste drankjes kwamen vrij snel. De rest duurde erg lang. Het eten was redelijk. Niet echt bijzonder.

De bediening was slecht! Vooral op het laatst. De dames die ons bediende waren waarschijnlijk al naar huis en iemand anders nam het over. Deze vrouw was erg chagerijnig en zij bijna niets. Een schaaltje werd nog net niet op tafel gegooid. We vroegen om de rekenig! We kregen een bakje met handdoekjes, maar nog steeds geen rekening! Na lang wachtend gingen we vast onze jas aan doen. De dame in kwestie liep weg en kwam nog net niet zuchtend terug met de mededeling dat de rekening onder het handdoekenbakje lag! En we hadden bijna voor 9 personen betaald i.p.v.8!

U begrijpt dat wij zeer ontevreden zijn. Er is tegen deze vrouw gezegd dat ze wel wat vriendelijker mag zijn!

5,7