• Lid sinds 21 augustus 2011

D'n Brabander

Geldrop

De Koffer

Mierlo

Astrid en Harold heeft nog geen foto toegevoegd

1. Astrid en Harold's profielfoto
    Astrid en Harold heeft een recensie geschreven voor De Koffer

Genoeg personeel te zien, maar erg lang moeten wachten totdat er iemand aan onze tafel kwam. Onze bestelling een cola en een cola light en 2 broodjes. Na bijna half uur kwamen de drankjes en toen bijna een uur zitten wachten op de broodjes. Mijn man is naar binnen gegaan om te vragen waren de broodjes bleven. De ober beweerde zelfs dat we niets hadden besteld. Hij heeft betaald en we zijn weg gegaan. De koffer kan beter zijn naam veranderen in de wachtkamer.

Er stond bij het betalen een tosti op de bar, waarvan de ene ober tegen de andere zei, de tosti is nu koud. Waarop de ander iets zei van dat het niet erg was, hij ging hem toch brengen naar de mensen. Dat is toch geen service! Nooit meer de koffer.

1,6
  2. Astrid en Harold's profielfoto
    Astrid en Harold heeft een recensie geschreven voor D'n Brabander

Weekendje weg geweest, 2 jaar geleden waren we ook in de buurt van Geldrop, toen hebben we bij een leuk restaurantje in de tuin gegeten, kom dachten we nu we gaan hier weer eten. Het eten was er redelijk en niet zo duur.

Toen we aankwamen bij het restaurant, was deze er niet meer, er zat een nieuwe zaak, jammer dachten we nog, maar de teleurstelling duurde niet lang.

Erg vriendelijk en gastvrij personeel waardoor je je echt welkom voelde (is in de randstad waar wij vandaan komen helaas niet meer vanzelfsprekend).

Het eten was meer dan in orde, mijn vrouw is een moeilijke eter maar hier had ze zowaar moeite te kiezen uit de verschillende heerlijkheden die op de menukaart prijkte, een plezierige ervaring, ook voor mij.

Om deze lange lofzang samen te vatten: een heerlijk avondje uit, zowel culinair als bediening.

Bedankt fijne mensen van D'n Brabander!