• Lid sinds 28 januari 2011

Yankee Doodle

Assen

De Bosberg

Appelscha

Arthur heeft nog geen foto toegevoegd

1. Arthur's profielfoto
    Arthur heeft een recensie geschreven voor Ristorante Sardinia

Met twee oud-collega's hier gegeten. Tomatensoep was erg goed. En de pizza's zijn echt goed ! Mijn collega had zelfs nog nooit zo'n goede pizza gegeten vertelde hij. Ik als vegetarier had voldoende keus, in ieder geval bij de pizza's, rest heb ik niet zo naar gekeken, maar als je wat extra wensen hebt dan kun je dat gewoon aangeven.
    Bediening prima. Prijs ok. Gezellig restaurant hoor, leuk personeel, eten erg goed verzorgd. We komen zeker nog eens terug. Aanrader !!

2. Arthur's profielfoto
    Arthur heeft een recensie geschreven voor Fat Alice

Een goede en een slechte ervaring. Vlees was koud, teruggestuurd, maar het werd er niet veel beter op. Jammer. We hebben er ook wel eens een goede ervaring gehad.
    Wij gaan er niet meer heen ...

3. Arthur's profielfoto
    Arthur heeft een recensie geschreven voor La Tour

Mijn vrouw en ik hebben hier gegeten en geslapen. Van tevoren heb ik aangegeven dat ik vegetarisch eet en vanaf de receptie tot aan de bediening wisten daar van. Da's top. De verrassingsmenus waren echt goed en verrassend. Heerlijke, vakkundig klaargemaakte, bijzondere gerechten, mooi opgediend. Bediening prima. Incl overnachting (aanrader) en ontbijt €115,- per persoon, en daar kan ik niks negatiefs van zeggen.

4. Arthur's profielfoto
    Arthur heeft een recensie geschreven voor Yankee Doodle

Arthur

Met z'n zessen gegeten. Als vegetarier waren mijn verwachtingen niet al te hoog maar ik ben blij verrast. Voldoende keus voor vleeseters als vegerariers en goed ook. Afruimen van tafels kan beter. Het is een buffet restaurant geschikt voor kinderen, dus veel heen en weer geloop met eten door gasten en veel drukte en herrie door kids en muziek ook nog hoorbaar. Niet voor een rustig romantisch diner dus. Voor doelgroep een aanrader.

5. Arthur's profielfoto
    Arthur heeft een recensie geschreven voor De Verrassing

Ik en mijn vrouw hebben hier op 16-feb-2001 gegeten. Het is een gezellig restaurant, aardige bediening, de kok (ik denk ook de eigenaar) kwam de bestelling opnemen (het was niet zo druk) en dat kwam voor mij als vegetarier wel goed uit. Ik heb me door de kok laten verrassen en kon mijn voor- en af-keuren voor bepaalde etenswaren opgeven.

We hebben hier heerlijk gegeten. Alles lijkt vers gemaakt, tot en met de mayonaise aan toe.

Zeer goede keuze en ook zeker een aanrader.

6. Arthur's profielfoto
    Arthur heeft Yuan toegevoegd als favoriet restaurant
    €€ -
    • Chinees
    Dukaatpassage 23 Lelystad
    Bewaar
    Bewaren in lijst Sluiten
  7. Arthur's profielfoto
    Arthur heeft een recensie geschreven voor Fat Alice

Mijn vrouw en ik hebben bij Fat Alice in Nunspeet gegeten op 27 januari 2011. De bediening was vriendelijk (ondanks het personeelstekort bij de onverwachte drukte). Het eten was prima, goed klaargemaakt, mooi opgemaakt en ruim voldoende.

Ikzelf ben vegetarier en ik had keus uit 2 vegetarische gerechten. Ik heb gekozen voor de Bourbonstreet Plate, een paar verschillende vegetarische gerechten op een bord. Geen standaard vegetarische pasta gelukkig, voor een grill-restaurant hebben ze er wel wat van gemaakt. Mijn vrouw had de mixed grill gekozen en ook dat was prima in orde. Ik kan niet anders zeggen dan dat we heerlijk hebben gegeten.

Een aardig restaurant, goede bediening, goede prijs.

8. Arthur's profielfoto
    Arthur heeft een recensie geschreven voor De Bosberg

2 vegetarische hoofdgerechten, 3 vega soepen. Geen hoogstandje, gewoon lekker eten, niet bijzonder, het eten geeft me geen 'uit eten' gevoel. Mooie locatie, kindvriendelijk. Hoewel het eten wel wat beter mag denk ik dat we hier na een boswandeling nog wel eens terugkomen, al is het voor een kopje thee of zo.

9. Arthur's profielfoto
    Arthur heeft een recensie geschreven voor De Gulle Gans Next Door

Zeer goed en verrassend vegetarisch gegeten. Erg vriendelijke bediening, aandacht voor kinderen, echt een aanrader. We hebben hier een paar keer gegeten en zijn nooit teleurgesteld.

10. Arthur's profielfoto
    Arthur heeft een recensie geschreven voor Mes Amis

We zijn in Mes Amis geweest op een woensdag, we waren zo goed als de enige klant. Eigenlijk vreemd voor zo'n goed restaurant.

We werden zeer plezierig bediend, niet te veel, niet te kort en erg vriendelijk. De sfeer is gemoedelijk, ambiance tussen zakelijk en huiselijk in. Wij hebben het als zeer prettig ervaren.

Voor het eten was het voor mij belangrijk dat ik vegetarisch kon eten. En eenmaal binnen bleek er een aparte vegetarische kaart te zijn! Helemaal goed.

Het eten zelf was vers! Vanaf het broodje vooraf tot de groente bij het hoofdgerecht was alles vers, er wordt niet bezuinigd op de kwaliteit van de ingredienten. En de gerechten zijn prima klaargemaakt, de borden mooi opgemaakt en netjes geserveerd.

Al met al voor vegetariers en niet-vegetariers absoluut een aanrader.