• Lid sinds 8 juli 2014

2. De Ossekop

Sint-Oedenrode

Eeterij De Engel

Kerkdriel

Arno de Leijer heeft nog geen foto toegevoegd

1. Arno de Leijer 's profielfoto
    Arno de Leijer heeft een recensie geschreven voor Restaurant Olijf

Maandagavond gekozen voor de Olijf. Het eten was in een woord formidabel. Mooie balans in de gerechten. De liefde en passie voor koken was duidelijk aanwezig. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Jammer van de negatieve recensies die ik op deze site tegenkom. Maar ja... mensen die gaan voor korting moeten ook iets hebben om over te zeuren. Wij hebben dit restaurant toegevoegd aan een van onze favorieten. Tien met een griffel.

2. Jammer dat de serre zo vol gepropt was met gasten (van een ander gezelschap), dat we zowat boven op elkaar zaten en het voor onze familie niet meer mogelijk was met elkaar te praten. De biefstuk was niet rosé zoals gevraagd, de kabeljauw niet vers, de krab was ver te zoeken en het nagerecht (creme brulée) werd in zo'n overdadige mate geserveerd dat het eerder een bord pap leek dan een lekker nagerecht. De bediening was wel vriendelijk. Vind het geen aanrader.

3. Arno de Leijer 's profielfoto
    Arno de Leijer vindt de recensie door JK voor Cafetaria de Koffer leuk

De eigenaresse is niet klantvriendelijk, kortaf en bot. Haar man is dan weer wel klantvriendelijk. De prijzen zijn het hoogste van Sint Oedenrode. Soms 20 cent boven de 2 na hoogste. Ik ga er vooral heen voor de Satesaus, die is ook erg goed.

4. Arno de Leijer 's profielfoto
    Arno de Leijer heeft een recensie geschreven voor De Ossekop

Heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening. Genoten van overheerlijk chocolade taartje. We komen zeker terug.

5. Arno de Leijer 's profielfoto

Bewaar
    Bewaren in lijst Sluiten
  6. Arno de Leijer 's profielfoto
    Arno de Leijer heeft een recensie geschreven voor Eeterij De Engel

Heerlijk gegeten. Mosselen in kerriesaus waren overheerlijk. Vlotte,vriendelijke bediening. Hoofdgerecht liet niets te wensen over. Er wordt overduidelijk met liefde gekookt. Wij zullen hier zeker vaker voor een hapje gaan eten. Helemaal Top.