• Lid sinds 3 juli 2019

Ouddorp

Arno Breen heeft nog geen foto toegevoegd

1. Arno Breen's profielfoto
    Arno Breen heeft een recensie geschreven voor Grill and More

Omdat we helaas niet in het restaurant terecht kunnen hebben we afgelopen weekend ons eten telefonisch besteld. Wat een super service zeg, alles wordt ook thuis tot in de puntjes verzorgd met warm en super goed eten. Ik kreeg de keus om aan de deur te betalen (Contactdoos) of via een “tikkie” heb het laatste gekozen en dit werkt echt super! Ook in deze tijden denken jullie met de klanten mee.

Ga zo door Grill and More en hopelijk kunnen jullie ons snel weer in het restaurant ontvangen maar tot die tijd laat ik het lekker bezorgen!

Stay safe!

2. Arno Breen's profielfoto
    Arno Breen heeft een recensie geschreven voor Grill and More

Voor de zoveelste keer hier wezen eten en wederom subliem👌🏼

3. Arno Breen's profielfoto
    Arno Breen heeft een recensie geschreven voor Grill and More

Gisteravond wederom heerlijk gegeten hier met ons gezin. Voor onze allerkleinste wordt zelfs het eigen eten opgewarmd en netjes bediend op tafel, personeel is dus erg meedenkend en ontzettend behulpzaam. Spareribs (hot) waren weer erg lekker en mals zoals we gewend waren van onze vorige bezoeken. Kortom, wilt u lekker eten voor een goeie prijs dan beveel ik u dit restaurant echt aan.

Ons zien jullie snel weer.

Gr Arno

4. Arno Breen's profielfoto
    Arno Breen heeft een recensie geschreven voor Grill and More

Na een eerder bezoek hier zondagavond gaan eten met een grote groep. De bediening was super en het eten was net als de vorige keer weer subliem. Er hangt in dit restaurant een hele leuke en rustige sfeer wat uit eten relax en leuk maakt. Jammer dat we niet vaak kunnen komen want de spareribs zijn nergens zo goed als bij jullie.

Hopelijk tot snel weer en ga zo door met jullie kwaliteit eten en restaurant!