• Lid sinds 14 februari 2016

Mr Porter

Amsterdam

Klein Centraal

Santpoort-Zuid

Arno heeft nog geen foto toegevoegd

1. Arno's profielfoto
    Arno heeft een recensie geschreven voor De Smikkelpoort

Goede, vlotte en vriendelijke service. Prima kwaliteit patat. Al jarenlang constant in kwaliteit en service.

2. Arno's profielfoto
    Arno heeft MOMO toegevoegd als favoriet restaurant
    • Aziatisch
    Hobbemastraat 1 Amsterdam
    Bewaar
    Bewaren in lijst Sluiten
  3. Arno's profielfoto
    Arno heeft Augusta toegevoegd als favoriet restaurant
    €€ -
    • Aziatisch
    • Frans
    Oranjestraat 98 IJmuiden
    Bewaar
    Bewaren in lijst Sluiten
  4. Arno's profielfoto
    Arno heeft gereageerd op het topic: Aanpassen recensie.

Bij mijn recensie van Mr Porter is per ongeluk een 10 ipv een 4 bij de prijs/kwaliteit terecht gekomen. Willen jullie dit svp aanpassen? Merk dat (in ieder geval via mijn iPhone) het sterren geven erg gevoelig is en snel zorgt voor foutje. Wellicht mijn onhandigheid, maar misschien is het echt invullen van getallen toch minder foutgevoelig. Verder complimenten voor jullie bruikbare site; dit weekend ontdekt en helpt zeker bij mijn keuze. Ga proberen mijn toekomstige en meest recente ervaringen hier te delen. Eet voor mijn werk nogal regelmatig buiten de deur.

5. Arno's profielfoto
    Arno heeft gereageerd op een recensie van Mr Porter

@redactie: op onverklaarbare wijze is bij prijs/kwaliteit een 10 komen te staan. Ik had hier toch echt een 4 ingevuld.

6. Arno's profielfoto
    Arno heeft een recensie geschreven voor Mr Porter

Het gaat hier duidelijk om de uitstraling en sfeer en veel minder om de kwaliteit van het eten. Die is namelijk van het nivo van een gemiddeld eetcafe. Hoeft overigens niet slecht te zijn. Prijzen zijn dan ook niet in verhouding. Bediening is zeer afstandelijk en gericht op snelle doorstroming. Hou je van trendy, een lekkere beat tijdens het eten en heb je genoeg saldo op je rekening dan zit je hier zeker goed. Verwacht echter geen uitgebreid avondje tafelen.

5,7
  7. Arno's profielfoto
    Arno heeft een recensie geschreven voor Restaurant Mr. & Mrs.

Ook hier het fenomeen van gangen van het formaat voorgerecht. Gekozen voor 5 gangen van de chef. Leuke afwisseling in vlees, vis en gevogelte. Zeer veel aandacht voor presentatie op het bord. Zeker genoten van het eten en de bijpassende wijnen.
    Wat mindere punten zijn er ook. De bediening ratelt leuk op wat de chef heeft gemaakt, maar is verder nogal afstandelijk en niet echt betrokken. Wijnkennis is niet echt aanwezig, terwijl de wijnen zeker goed zijn. De charmante pijpenla is helaas wat erg volgepropt met tafeltjes waardoor intiem dineren wat lastig is.
    Wat minder tafels en wat meer enthousiasme bij de bediening zal in combinatie met de mooie gerechten hier een toprestaurant van maken. Dat is nu nog niet het geval.

8. Arno's profielfoto
    Arno heeft een recensie geschreven voor Klein Centraal

Leuke locatie aan het spoor en eigenlijk de enige echte eetgelegenheid in Santpoort zuid. Helaas is de kwaliteit van het eten matig, iets wat we overigens al hadden kunnen weten van de vestiging in Overveen. Bediening is OK en doet haar best, jammer dat de kok dat niveau niet haalt.

5,9