• Lid sinds 30 juni 2012

TapAsia

Da Aldo

Amadeus

Ede

Arnaud heeft nog geen foto toegevoegd

1. Arnaud's profielfoto
    Arnaud heeft een recensie geschreven voor Da Aldo
    Italiaans Ede

Na een paar erg goede ervaringen van vrienden toch maar eens zelf gegeten bij Da Aldo. Ze hadden gelijk... lekker eten, goede (huis)wijn, vriendelijk personeel en eigenaren! Weer een goed restaurant in Ede, hier gaan we zeker vaker naar toe.

2. Arnaud's profielfoto
    Arnaud heeft een recensie geschreven voor TapAsia
    Aziatisch Ede

Hier inmiddels al drie keer gegeten en elke keer weer genieten! Heerlijk vers eten met een bediening die er zichtbaar plezier in heeft. Die tablets zijn een leuke gadget en zeer innovatief. Aanrader!!

3. Arnaud's profielfoto
    Arnaud heeft een recensie geschreven voor Amadeus
    Steakhouse Ede

Een tijdje geleden een bevriende ondernemer uit Amersfoort meegenomen. Conclusie: hij is nog niet uitgelachen over de kwaliteit van dit "restaurant". Overzicht van een rampzalige avond. Wij zaten 5 minuten aan tafel en toen kregen wij het hoofdgerecht van een andere tafel voorgeschoteld. Een keer of 3 met verkeerde drankjes aankomen. Vlees was well done terwijl raw was besteld, teruggenomen en weer niet goed, medium. Kwaliteit was ook niet goed. Toetje was met warme kersen, die waren nog bevroren toen die op mijn bord lagen. Ook werden we aan het eind van de avond door een mannetje of 6 weggekeken. De gastvrouw vond het allemaal nog wel meevallen. Wij kregen 1 thee gratis voor het ongemak. Wij gaan hier nooit meer naar toe!!! Overal kunnen fouten worden gemaakt en ik klaag niet snel, maar wat was dit bar slecht.