't Nieuwe Diekhuus

Terwolde

Restaurant Sowieso

Amsterdam

Arjen heeft nog geen foto toegevoegd

1. Arjen's profielfoto
    Arjen heeft een recensie geschreven voor 't Nieuwe Diekhuus

Gisteren onverwachts gaan eten. Hadden gezien dat ze aan de restaurantweek meededen. Via die site van dining city waren we te laat met reserveren. Maar gebeld en ze hadden nog een tafel. Vier gangen diner met bijpassende wijnen. Verrassende smaken van de gerechten en een sommelier die echt snapt wat er bij past en dat doet met liefde voor zijn vak. We zijn vaak te vinden in goede restaurants en soms slaan ze daar toch in de combinatie van eten en bijpassende wijn de plank finaal mis. Hier was alles top. Wat een geweldig restaurant met een super leuk team. Wij komen zeker terug.

2. Arjen's profielfoto
    Arjen heeft een recensie geschreven voor Restaurant Sowieso

Jammer dat we zo weinig tijd hadden omdat we weer aan het werk moesten. Toevallig hier terecht gekomen. Vrij nieuw restaurant. Dag menu met angus biefstuk paprika en pancetta. Heel lekker en mooi plaatje. Volgende keer even vragen hoe we de biefstuk wilden maar ik denk dat het door ons kwam omdat we haast hadden. En de sfeer: door ons niks van te zeggen omdat we heel vroeg waren. Zaak, personeel en chef met potentie. Gewoon naartoe gaan ook omdat het geen makkelijke stek is om zoiets te beginnen en omdat het eten prima was. Aanrader.