• Lid sinds 1 oktober 2013

Azzurra

Uithuizen

Cantina Mexicana

Groningen

Arjan heeft nog geen foto toegevoegd

1. Arjan's profielfoto
    Arjan heeft een recensie geschreven voor Costa Viola

We zijn een aantal keren in Costa Viola geweest, van begin dit jaar tot eind september. De ervaringen waren in het begin wisselend. Sinds kort is er een nieuwe kok en is het interieur wat aangepast. Het eten vonden we echt heel lekker, zowel qua smaak als qua creativiteit. De kok was ook erg enthousiast toen ik zei dat hij iets mocht bedenken met vlees. Bij het nagerecht konden we kiezen uit een mix van Italiaanse toetjes. De bediening was netjes en in voor een praatje. Als studenten zijnde hoeft het van ons overigens niet heel formeel. We hebben zeker het idee gehad dat we waar voor ons geld kregen.

2. Arjan's profielfoto
    Arjan heeft een recensie geschreven voor Azzurra

We zijn hier nu een paar keer geweest. De bediening is erg professioneel en duidelijk ervaren. Het decor is netjes, er zijn wat verhogingen in de zaak en het geheel heeft een warme uitstraling, wat je van een pizzeria mag verwachten. Het eten is erg goed. Bij de vleesgerechten zitten hele creatieve sauzen. De pizza's hebben een lekker krokante bodem en zijn goed belegd. De prijs/kwaliteit-verhouding is prima. Een groot pluspunt is dat de kok, zodra het wat rustiger wordt, langskomt voor een praatje, kijkt of alles naar wens is en duidelijk een goede band met zijn klanten heeft.

3. Arjan's profielfoto
    Arjan heeft een recensie geschreven voor Cantina Mexicana

We hebben hier een aantal keren gegeten. Het eten is lekker. De mix-schotel 'Cantina Mexicana' is een aanrader, zeker als je twijfelt of je alle Mexicaanse gerechten wel lust. Het restaurant bestaat uit meerdere verdiepingen wat de sfeer ten goede komt. De bediening is verder netjes. De prijs/kwaliteit-verhouding is prima.