Activiteiten van Arie

1. Arie's profielfoto
    Arie heeft gereageerd op een recensie van Kraton Rosbeijer
    Arie
    Van restaurant

Marja Brakel U vertelt niet het hele verhaal. Uw order betrof als hoofdgerecht 1 rijsttafel Kraton met Soto voor 1 persoon en is dus niet voor 2 personen. Dus ik kan heel goed begrijpen dat dit voor 2 personen te weinig is en dat dit zeker te weinig is voor 2 dagen. Praktijk leert dat rijsttafel voor 1 persoon meer dan genoeg is. Daarnaast heeft u 2 maal sambal (is geen eten maar een toevoeging voor het eten) besteld en 2 voorgerechten (Pangsit Goreng en Kue Dadar). Daarnaast gebruiken wij absoluut geen geur- , kleurstoffen en smaakversterkers als vetsin. Wij kunnen niet uw hoofdpijn en misselijkheid verklaren. Wij weten daarnaast niet wat u die dag buiten Kraton om gegeten heeft, of u gevoelig bent voor Indische kruiden of u eventuele allergieën heeft. Het eten wordt allemaal zelf vers gemaakt en is zeer arbeidsintensief. Het zijn geen wokgerechten die zeer snel en eenvoudig gemaakt kunnen worden. Ik vind het erg spijtig voor u maar ook zeer spijtig dat u zo reageert maar ik hoop dat u desondanks toch een fijne dag heeft. M.v.g. Kraton Rosbeijer.