• Lid sinds 5 oktober 2020

1. Lunchroom Picknick

Doetinchem

Ari heeft nog geen foto toegevoegd

1. Ari's profielfoto
    Ari vindt de recensie door Sandra voor Lunchroom Picknick leuk

Gezellige tent met veel keuze aan broodjes en tosti's. Vriendelijke, snelle bediening. De Arabische koffie is erg lekker!

2. Ari's profielfoto
    Ari vindt de recensie door Marianne voor Lunchroom Picknick leuk

De enige plek waar ik Arabische koffie drink. Altijd goed verzorgt.

3. Ari's profielfoto
    Ari vindt de recensie door Federico Lobbes voor Lunchroom Picknick niet leuk

Waardeloze eettent met discriminerend personeel. Ik wou hier naar de wc nadat een collega van mij een half uur eerder gebruik mocht maken van de wc. Maar er werd doodleuk verteld dat ik niet mocht gaan. Nadat ik meerdere malen had aangegeven dat mijn collega (blond en blank) ook gebruik had gemaakt van de wc, werd mij noch steeds verteld dat het niet mocht. GELUKKIG EN DANKZIJ een klant die de hele conversatie meekreeg, kon de eigenaar geen kant op en liet hij me gebruik maken van het toilet. Was deze attente klant er niet bij dan had de eigenaar mij gewoon geweigerd ondanks het feit dat mijn collega wel kon gaan. Het is afschuwelijk dat anno 2020 dit soort mensen nog steeds bezig zijn met discriminatie! Eet nooit bij deze tent mensen !

4. Ari's profielfoto
    Ari vindt de recensie door Matthijs voor Lunchroom Picknick niet leuk

In verband met ons werk zijn wij vrijwel altijd op straat, hierin zijn we afhankelijk van de verschillende plekken om gebruik te maken van het toilet, hierbij kwamen we uit bij lunchroom Picknick. Hier kwamen wij achter dat de lunchroom selectief discrimineerd. Ik (blond haar, blauwe ogen, Nederlandse jongen) vroeg of ik gebruik mocht maken van het toilet, dit mocht. Vervolgens ging mijn collega (bruin getinte Nederlandse man) of hij ook gebruik mocht maken van het toilet (20-30 minuten later) maar hem werd verteld dat hij hier geen gebruik mocht maken van het toilet, waarop hij de eigenaar vroeg waarom ik wel mocht en hij niet, waar hij vervolgens niet op in ging en bleef aanhouden dat hij geen gebruik mocht maken van het toilet. De eigenaar werd door een klant erop geattendeerd dat ik van het toilet gebruik heb gemaakt en waarom hij dan niet? De eigenaar werd hierdoor in een hoekje gedrukt en moest hierdoor wel mijn collega gebruik laten maken van het toilet.
    Schandalig dat dit anno 2020 nog steeds zo gebeurd ondanks de recente gebeurtenis omtrent racisme en discriminatie en met name voor een bedrijf dat te maken heeft met verschillende nationaliteiten.
    Daarom verdient Lunchroom Picknick geen enkele ster!!

5. Ari's profielfoto
    Ari vindt de recensie door Peter voor Lunchroom Picknick niet leuk

Hele onvriendelijke eigenaar. Geen ster waardig. Toen Saskia er nog in stond was dit echt een gezellig plekje, maar helaas is de man die hier nu de zaak runt zo ontzettend onpasselijk dat we er nooit meer komen.

6. Ari's profielfoto
    Ari vindt de recensie door Monique voor Lunchroom Picknick leuk

Top personeel! Snel en het eten heerlijk, met name de broodjes met gebakken ei! Bediening erg vriendelijk en attend. Koffie met de worteltaart een heerlijke combinatie! Fijn om ook te zien dat er rekening wordt gehouden met covid-19 (registratie: naam, telefoonnummer etc.) Kom vaker terug als ik hier langs moet komen!

7. Ari's profielfoto
    Ari vindt Lunchroom Picknick leuk

Ari

8. Ari's profielfoto
    Ari heeft gereageerd op een recensie van Lunchroom Picknick

Bij het lezen van “jullie” verhaal omtrent racisme, val ik in de ene verbazing naar de andere. Het lijkt wel een afgesproken zaak om hier jullie gal te spuwen en om zo de ondernemer even te grazen te nemen. Is het in jullie opgekomen om op een rustig moment met de ondernemer in gesprek te gaan als het jullie zo dwars zit? Maar ach, natuurlijk niet.. We praten niet meer met elkaar, dat is ouderwets. Inmiddels ben ik zelf een aantal keer bij de lunchroom geweest en wilde een goede recensie achterlaten. Prima vertoeven en ik vond het eten en personeel goed. Dit heb ik hen ook nog even in persoon verteld. Ajuuuu!