• Lid sinds 10 november 2014

La Sirena

Roden

Arends heeft nog geen foto toegevoegd

1. Arends's profielfoto
    Arends heeft een recensie geschreven voor La Sirena

Schofterig behandeld!!

We hebben een voorgerecht en hoofdgerecht besteld. Na lang wachten wordt het voorgerecht geserveerd en daarna weer lang wachten. Wij hebben toen gevraagd waar ons hoofdgerecht blijft en dat we de indruk hebben dat mensen die na ons zijn binnen gekomen eerder worden geholpen. De "kok" kwam vervolgens op een zeer ongepaste manier verhaal halen. Met opmerkingen dat als we haast hadden dat we dit best eerder kenbaar hadden kunnen maken! Eén van ons werd door hem daarbij belaagd. Maar het hoofdgerecht zou snel komen (gemaakt worden)! De stemming daalde flink.

Na een tijdje wordt het hoofdgerecht gereserveerd, maar één pizza is niet goed en wordt weer meegenomen. Vervolgens na een tijdje wordt het hoodgerecht aangevuld, waarbij ik vraag waar blijft de pizza, waarbij ik het antwoord krijg deze was fout en wordt opnieuw gemaakt. Waarop ik antwoorde, waarom is dit niet aan mij vertelt. O, dit wilde ze net gaan doen, ja maar veel te laat dus!

Vervolgens wordt de pizza gebracht door de "kok", deze werd net nog niet op de tafel gegooid, hierbij moest hij de nodige opmerkingen maken. Het is hier geen McDonald, zei hij, waarop ik antwoorde dat het toch allemaal wel erg lang duurde. De "kok" maakte vervolgens de opmerking dat ik de pizza maar in mijn mond moest schuiven dat ik dan wel stil zou zijn!! Deze opmerking werd ons teveel, zeer onbeschoft!

We zijn opgestaan en wilden vertrekken, waarbij één van ons de opmerking maakte van wat we niet gegeten hebben hoeven we toch niet te betalen. De "kok" flipte, en hij ging de Politie wel even bellen omdat we niet wilden betalen. Hij was totaal niet meer voor rede vatbaar.

In één woord we zijn schandalig behandeld zowel door het bedienend personeel als de "kok"