1. Pannenkoekenhuis Zeewolde

Als afsluiter van de herfstvakantie met de kinderen naar Hans en Grietje geweest. Een heerlijke avond gehad. De kinderen hebben zich vermaakt met alle glijbanen en speelhoekjes die er in het restaurant zijn. Ook hebben ze hun ogen uitgekeken bij alles wat er te zien was.

Bediening vriendelijk en de bediening liep ook lekker door zodat we in ons tijdsslot van 2 uur van 4 gangen hebben kunnen genieten. De pannenkoeken waren allemaal erg lekker.

We gaan zeker nog een keer terug, zodat de kinderen ook van de grote buitenspeeltuin kunnen genieten.

2. Heerlijk gegeten met mijn team. Vriendelijke bediening. IN eerste instanatie een tafeltje gehad wat nogal krap was en op de tocht vanwege de buitendeur. Nadat we een andere plaats gekregen gevraagd hadden hebben we een prima tafeltje gehad.

Eten en drinken is heerlijk. Geen al te uitgebreide menukaart maar wel voor iedereen iets te kiezen.

3. Regionaal Nunspeet

Prima gegeten. Omdat het wildtijd is gekozen voor het hert en het wild zwijn, met natuurlijk passende groeten uit de omgeving. Je proeft de Veluwe. Heerlijk gegeten. Een vriendelijke bediening, ook naar de kinderen toe. Aanrader, wij komen zeker terug.

4. Wij hebben in Restaurant Vlaar een avond mogen eten met een groep vanwege een verjaardag. Een goede ontvangst, een mooie kaart en een goede sfeer.

Heerlijk gegeten met mooie gerechten, verbeterpunt is misschien nog dat we af en toe om het bijvullen van de glazen moesten vragen. Maar verder was een gezellige avond waarbij we heerlijk gegeten hebben.

5. Internationaal Nunspeet

Arend Nagel

6. Internationaal Nunspeet

Met het gezin hier gegeten half september. Klantvriendelijke bediening, goede service en heerlijk eten. Ook naar de kinderen toe was men erg vriendelijk, en met het uitserveren van de gerechten werd specifiek gevraagd wanneer we de kindermenus wilde hebben. Heerlijke en mooie gerechten met als verassing een heerlijke amuse van het huis. We hebben heerlijk gegeten. Dit restaurant is absoluut een aanrader, zeker als het terrasweer is.

7. Begin september in deze beachclub een heisessie gehad inclusief lunch. Prachtige locatie en een mooie eigen ruimte met terras. Heerlijke kaart en goed eten. Prima bediening, lunch was mooi op tijd en de klantvriendelijkheid was goed.

Minpuntje was de airco. Het kant misschien door de warmte komen, want het was deze dag meer dan dertig graden. Met de airco aan veranderde de ruimte al snel in de diepvrieskist, met de airco uit in een oven. De middelste stand hebben we deze dag niet gevonden.

8. Deelgenomen aan de streekproeverij van Eethuis Wissel op een woensdagavond. Heerlijk gegeten met een gepassioneerde kok/eigenaar die zijn visie op smakelijk koken zonder kunstmatige toevoegingen en met lokale gerechten met passie bracht. Heerlijk buffet en goede service. De compote was echt heerlijk en is een absolute aanrader.

Aandachtspuntje is dat niet werd uitgelegd of was aangegeven wat er op het buffet stond. Daardoor was het soms even gokken wat er nu precies was klaargezet. Bij vragen volgde wel een duidelijke toelichting.

9. Lekker eten. Vriendelijke bediening. Gisteren daar gegeten met een groep collega's en iedereen was na afloop tevreden. Een aanrader in Zwolle.

10. Pannenkoekenhuis Nunspeet

Ouderwets pannenkoekenhuis, ook qua meubilair en uitstraling, maar lekker gegeten. Er is een flinke binnenspeeltuin dus de kinderen hebben zichzelf prima vermaakt. Vriendelijke bediening.

De pannenkoeken waren op zich lekker, alleen was de kok uitgeschoten met de pesto-pot waardoor een pannenkoek qua smaak flink uit balans was. Overige twee pannenkoeken waren heerlijk.

Ga op tijd, wij waren voor ons doen erg vroeg, maar gingen om half acht als laatste klanten weg.

11. In kasteel Kerkenbosch genoten van een heerlijk zakelijk diner. Gestart op het terras in het zonnetje en daarna heerlijk gedineerd in een prachtige ruimte. Mooie gerechten en een uitstekende bediening. Een prima locatie, die uiteraard wel zijn prijs heeft. Maar dat was het in dit geval meer dan waard.

12. Gegeten voor het werk in een aparte ruimte. Mooie sfeer en ambiance en prima gerechten. Vriendelijke service die zich ook prima aanpaste aan de agenda van het overleg. Al met al een prima locatie om zakelijk te dineren.

13. Arend Nagel

14. Uitstekend gegeten. Het beste restaurant van Spakenburg. Goede bediening met een uitstekend wijnadvies. Ook was het personeel erg vriendelijk naar de kinderen. Het eten was weer subliem, ditmaal de zeebaarsfilet genomen. Een van onze favoriete restaurants in Spakenburg.

15. Prachtig restaurant met een goede kaart. Wij zijn er vaker geweest. Deze editie was wel meteen de laatste keer.

Met een groep een werkdiner gehad in de aparte ruimte bovenin het Restaurant. Prachtige uitzicht, maar dus ook het avondzonnetje in de ruimte. Om elkaar te kunnen verstaan moet de schuifdeur dicht blijven, anders hoor je niets meer. Toen tijdens het voorgerecht de airco het al begaf was het al snel zo warm in de ruimte dat het zeer onaangenaam werd. Verzoeken voor een andere plek werden niet ingewilligd. Het water dat nodig was om iedereen overeind te houden, moest ook 'gewoon' worden afgerekend.

Het werkdiner hebben we maar ingekort, en het heerlijke eten snel opgegeten. Een heel onaangenaam warme avond. Gelukkig is er niemand flauw gevallen, maar dit had op deze avond zomaar gekund. Het eten is prima, maar het verdiend een betere locatie dan hier het geval is.

16. Heerlijk gegeten bij het Luykje. De seizoensgerechten (asperges) waren heerlijk, ook het hoofdgerecht was lekker, en in traditie afgesloten met de coupe het luykje. We hadden al een poosje niet meer bij het luykje gegeten, maar het eten is en blijft goed. Goed en vriendelijke personeel, ook voor de kinderen.

Aandachtspunt is wel dat de WIFI-beschikbaarheid waarmee wel wordt geadverteerd belabberd is. Kinderen nog even een half uurtje langer stil houden met een tablet zit er met deze belabberde kwaliteit helaas niet in.

17. Na een aantal positieve ervaringen van enkele jaren terug bij dit restaurant, resulteerde ons bezoek vorige week in een teleurstelling. We hebben met een groep gegeten. Het voorgerecht en het toetje waren prima. De tongrolletjes die als hoofdgerecht waren besteld, waren uitgedroogd. Bovendien waren ze smaak- en zoutloos. Tel daarbij op dat er 4,5 uur nodig was om drie gangen uit te serveren, waardoor we veel te lang hebben moeten wachten op het hoofdgerecht. We slaan dit restaurant over als we weer in Lage Vuursche zijn.

4,3
  18. Arend Nagel

19. Recentelijk hier gegeten op zaterdagavond. Het restaurant heeft een leuke uitstraling, een mooie kaart met relatief veel vis. De tapas waren mooi klaar gemaakt en waren heerlijk. Complimenten aan de keuken.

Zo goed al de keuken is, zo slecht was de bediening. De 2 dames waren vooral bezig met app'en, vriendjes die langs kwamen en roken. Dat laatste was te ruiken als men vervolgens het restaurant weer in kwam. Dat kan je natuurlijk verbloemen door de airco flink hard aan te zetten. Dat leverde al snel het gevoel op dat we in een vrieshuis zaten, en bij verschillende tafeltjes gingen er jassen aan. Wij waren gelukkig op dat moment al klaar met eten en hebben de nazit ergens anders gedaan.

Kortom prima eten, zeker als je ook van vistapas houdt. De bediening was slecht, dus voor ons blijft het bij een eenmalig bezoek Als je er gaat eten, neem een jas mee!.

20. Wij hebben deze week ons nieuwjaarsborrel- en diner bij de Kooi gegeten. Mooie locatie met een goede sfeer. Uitstekende bediening zowel aan de bar als aan tafel. Heerlijk gegeten met een groep van ongeveer 10 personen. Bediening en service was prima.
    Ook voor ons dochtertje van 1 jaar oud was alles prima geregeld. Een veilige kinderstoel, drankjes konden in haar eigen tuitbeker en het opwarmen van haar potje was geen enkel probleem.

21. Afgelopen week bij dit restaurant gegeten als onderdeel van een 'hap en stap' arrangement. Na een vaartocht op het Markeermeer kwam onze groep aan bij dit restaurant voor het hoofdmenu. ik heb 'Fish and Chips' besteld. Terwijl ik geen grote eter ben, was dit gerecht echt onvoldoende om de honger ook maar engizins te stillen. Met een hongergevoel ben ik (maar dat goldt voor meerdere mensen uit onze groep) weer verder gegaan met de stadswandeling. De brasserie zit op een prachtige locatie om een drankje te doen, maar om te eten zijn er betere restaurants in Hoorn

22. Heerlijk gegeten met een grote groep mensen. Uitstekende kaart en overheerlijk eten in een goede sfeer. Vriendelijke bediening die ons een goed wijadvies konden geven bij de verschillende gerechten.

23. Internationaal Amersfoort

Met een grote groep op een zaterdagavond gegeten bij Dara. Gezellig restaurant, we hadden een plaatje op de eerste verdieping met de groep. Het is helaas niet mogelijk om voor het terras te reserveren, daar is het dus altijd afwachetn of er plaats is.

Het eten was heerlijk en erg goed. Vriendelijke bediening, wel had men het moeilijk om de juiste drankjes te brengen. Dat ging meerdere keren mis.

24. Gezellige avond met heerlijk eten. Hoewel het dinsdagavond was, was het restaurant gezellig druk waardoor er een prima sfeertje hing.

Heerlijk gegeten, met een aantal uitstekende gerechten. Prima bedieining, en goede menusuggesties.

Ik heb gezien dat ze er een groot terras hebben. Wij komen deze zomer zeker weer een keer terug.

25. Heerlijk gegeten de dag voor Kerst. Restaurant uitermate sfeervol in kerstsfeer. Het eten was zoals iedere keer weer heerlijk. Een uitermate vriendelijke en hulpvaardige bediening.

Na het eten nog lang aan tafel gezeten met een drankje. Heerlijk om dit te kunnen doen zonder 'weggekeken' te worden.

26. Internationaal Rotterdam

Wij hebben in de week voor kerst met een groep (14 personen) gegeten in Las Palmas. Prima ontvangst, ook door Herman, waarbij alle ruimte was om met hem even een praatje te maken.

Na een uurtje geborreld te hebben zijn we, nadat het Oestermeisje rond was geweest, aan het diner gegaan. Heerlijk gegeten. Persoonlijk wel het idee dat de visgerechten iets meer bijzonder zijn dan de vleesgerechten. Ook vriendelijk en behulpzaam personeel.

Dit restaurant is een aanrader. Zeker voor zakelijke diners. Je loopt ook nog kans een BN'er tegen te komen. Voor mensen die er niet tegen kunnen om te zien wat ze eten is het wel goed om te weten dat alles wat je eet ook zichtbaar is in het restaurant.

27. Oost-Europees Oosterbeek

Heerlijk gegeten met mijn projectteam afgelopen vrijdag. Gezellige locatie, goed parkeren en erg vriendelijk personeel. Eerst een uurtje geborreld en daarna aan tafel gegaan.

Een beperkte kaart maar met voldoende afwisseling. De gerechten zijn van erg hoge kwaliteit.

28. Heerlijk gegeten op een mooie zomeravond. Niet al te lang wachten voor een prima tafeltje op het terras. Daar hebben we vervolgens de rest van de avond gegeten, zonder dat er door de bediening gehaast werd.

Het eten was heerlijk en van prima kwaliteit.

Een aanrader voor als je in Baarn eten wilt.

29. Pannenkoekenhuis Amersfoort

Uitstekend restaurant voor een goede pannekoek. Op een zomerse zondagmiddag hebben wij hier heerlijk gegeten.

30. Na een hele lange tijd niet meer gegeten te hebben in dit restaurant weer eens een keer terug geweest. Wat een verschil met vroeger, kwaliteit is achteruit gehold.

De shoarma was nog wel aardig, de patat was niet goed gebakken en het broodje was veel te oud.

In de zaak was het een rommeltje. Voorlopig kom ik hier niet meer.

1,5
  31. Gezellig restaurant in het Centrum van Amersfoort waar ik al vaak geweest ben. Deze keer voor een grote groep gereserveerd. Ook dat was prima geregeld.

Er prima ingerichte sfeervolle bovenkamer met open haard. Heerlijk eten en een vriendelijke en behulpzame bediening.

Een echt toprestaurant!

32. Arend Nagel

33. Restaurant prachtig omgetoverd in kerstsfeer, wat een ambiance. Prachige kaart met heerlijke gerechten en een zeer vriendelijke bediening.

Absoluut een aanrader. Hier rij ik een stukje voor om!

34. Nog een keer terug geweest voor het Diner. Beperkte kaart, maar het is allemaal wel erg lekker. Aanrader voor als je toch in Bunschoten bent.

35. Goede eetgelegenheid. Een prima locatie om te lunchen. Vlotte bediening, zelfs op de drukke zaterdag. Last but not least. Een goede kaart met heerlijke gerechten.

36. Sfeervolle eetgelegenheid vlakbij het Plein in Den Haag. Een aantrekkelijke kaart en vriendelijk personeel. Heerlijk eten in een sfeervol en gezellig restaurant.

37. Goede locatie met een heerlijk buffet. Ik ken het restaurant al jaren en nu waren we na lange tijd weer eens in de omgeving. Het eten is heerlijk en er is volop keuze, dus voor ieder wat wils.

Minpunt is dat het niet echt druk was op de betreffende avond. Dat komt de sfeer in het restaurant niet ten goede.

38. Uitstekende eetgelegenheid. De serre is bij een mooie avond een prima plaats voor een goed diner, en geeft ook het idee dat de groep iets afgescheiden is van de overige gasten. Uitstekende en vriendelijke bediening, een mooie menukaart en heerlijk eten. Dit restaurant is een aanrader voor een uitstekende culinaire avond.

39. Wij hebben een uitstekende avond gehad in dit restaurant. Gezellige feer en een prima kaart. Het eten is ook heelijk.